![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Passar på att lägga upp ett spel inför kvällen.
Har själv satt över 2.5 på Bayern idag, men misslyckats med över 2.5 i Leeds. Mitt sista spel för dagen: Real - Hercules "hemmalag håller nollan" (1.77) Hercules har bara mäktat med 3 mål på bortaplan och saknar även Trezeguet till denna matchen. Räcker för mig. Vill ni har mer info om matchen får ni kolla bloggen nedan.
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938Fotboll 11/12 Stats: 18 - 13 - 6 ROI: 133.62% Vinstprocent: 58.06% |
![]()
Cesena - Juventus
Spelvärt till >-2,20. Cesena gjorde en bra match mot Samp senast. Men då ska man komma ihåg att Sampdoria var USLA och tränaren fick sparken efter matchen. Och då var man även nära att vända ett 0-3 underläge. Kollar man på formtabellen (8 senaste) ligger bara Cesena knappt bättre än juventus (och då har juventus usel form, nästan tabellens värsta). Ska inte glömmas att Cesena är ett bottenlag och det är det ingen som är förvånad över. Om vi accepterar att Juventus är lika dåliga som dom var förra säsongen så kan vi använda följande statistik: Juventus vann förra säsongen 16/38 = 42% av matcherna. I år ligger de på femte plats i bortaligan vilket är imponerande med tanke på deras usla säsong. Deras dåliga form eller dåliga prestation beror alltså inte på vilken arena de spelar på. Och Cesena är knappast något hemmastarkt lag, vilket statistiken visar. Jag fäster alltså större vikt vid förra säsongs statistik för denna match. Nu måste juventus vinna för att ens ha någon hyffsad chans till CL kval. Och vinner man inte mot lag som dessa så är det kört. Mycket press på del Neri nu att hitta på något taktiskt. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
Snyggt, fattade tycke för krysset, bjuder på en morgan nästa gång ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|