Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-11, 12:54   #1

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Dagens fotboll 10/3

Ogiltigt spel-ID: 316084

Its friday Im in love... With Etoo som jag hoppas punkterar Brescia borta ikväll.
Saxat från Svenska fans:

Citat:
"Samuel Etoo, som just fyllt 30 bast, är tillbaka, om han ens varit borta. Några belackare var snabba med att påpeka att kameruniern inte gjort ett spelmål på några matcher. Men belackarna kan vara tysta. Etoo är uppe i 30 mål denna säsong och det lär bli åtminstone ett till under fredagskvällen."
Brescia har gjort bra ifrån sig mot Roma och Juve men jag tror att Inter som lag just nu, med lite extra vila under veckan, ror hem detta med kanske två bollar. 5-2 hemma mot Genoa senast är betryggande.

Ogiltigt spel-ID: 317087

Jag ryggar spelbloggaren Bettinggurun på Rennes dnb hemma mot Marseille
Motivering från bloggen:
Spoiler:
Fett möte i dagens ligue 1 och förra årets franska ligamästare tar sig an, det formstarkaste laget i ligan. Marseilles anfallare Brandao var i veckan med om en "skandal" och har blivit hemskickad till Brasilien en vecka, han kommer inte att spela. Ytterligare anledningar till att jag väljer att spela på Rennes är att Marseille har en viktig match i CL på tisdag. Marseille kommer att sakna Azpilicueta och tidigare nämnda Brandao. Gignac och Valbuenas fysiska status är för tillfället även osäker men är i alla fall med i truppen. Rennes har bra hemmafacit (9-3-1) och har 5 raka segrar i ligan varav 4 hållna nollor. Hemmalagets trupp ska sen senaste 1-0 vinsten borta mot Montpellier vara intakt. Tilläggas skall att Marseille har haft det svårt att ta full pott mot topplagen. /bettinggurun.blogspot.com/

Ska klura lite på Sigma Olomouc och Besiktas som båda har bortamatcher idag.
All info uppskattas som vanligt!
Gammal 2011-03-11, 13:17   #2

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Sigma, kan komma att sakna två spelare dock är dessa back-up spelare bägge två så detta ska inte ha så stor betydelse. Brno saknar en ordinarie mittback (tredje matchen han missar).

Besiktas har en del skador, t.ex. İsmail och Ersan samt avstängde Sivok. Dessutom är följande osäkra till spel: Guti, Almeida och Nobre. Hemmalaget kommer till matchen med full trupp.

Hoppas de var till hjälp.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 13:21   #3

Soaps avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Besiktas har en del skador, t.ex. İsmail och Ersan samt avstängde Sivok. Dessutom är följande osäkra till spel: Guti, Almeida och Nobre. Hemmalaget kommer till matchen med full trupp.

Hoppas de var till hjälp.
Cheers Sighurt, avstår Besiktas med den infon. Manisaspor är grymma hemma och har även bättre form ser jag nu. Sigma har lagkaptenen tillbaka sedan frånvaro under vintern tydligen, tror de tar detta mot ett Brno som åkte på däng med 5-0 borta sist.
Gammal 2011-03-11, 13:29   #4

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Cheers Sighurt, avstår Besiktas med den infon. Manisaspor är grymma hemma och har även bättre form ser jag nu. Sigma har lagkaptenen tillbaka sedan frånvaro under vintern tydligen, tror de tar detta mot ett Brno som åkte på däng med 5-0 borta sist.
Angående Besiktas matchen så lutar jag mot över spel eller both team to score. Besiktas saknar som sagt tre backar vilket kommer leda till problem i back linjen. Manisaspor har ett stark offensiv vilket också deras streak på 11 matcher irad med över 2.5 mål visar. Kan det vara något tro? Dock vill jag veta info om hurvida Guti, Nobre och Almeida kommer till spel eller inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 13:46   #5

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Pissväder på La Manga med mycket stark vind och duggregn. Adeccoligan har 6 lag nere som ska matchas mot varandra.

Ranheim - Alta

Mjöndalen - Bodö Glimt

Strömmen - Bryne

Underspelen (2.5mål) med odds kring 2.40 är klart spelbara på alla tre matcherna. Närmar sig seriestart och lagen börjar ta form. Lägret brukar vara näst sista matchningen innan seriestart. Inte lika mycket laborerande med formationer och spelare. Mer resultatinriktat och mindre chansartat är den klassiska melodin. Dessutom kör de flesta lagen basic varianter på alla fasta situationer då man vill ge ifrån sig minst möjlig info inför konkurrenter som spionerar. Lägg därtill vinden som suger tag i bollen så fort den lyfter från backen. Kan självklart leda till en del slumpmål men tycker att den spelförstörande faktorn är störst och en blöt plan med stark vind är inte lättspelad.

Hoppas på täta matcher med kamp i 90 minuter utan särskilt mycket skönspel.
Gammal 2011-03-11, 15:21   #6

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Citat:

Its friday Im in love... With Etoo som jag hoppas punkterar Brescia borta ikväll.
Saxat från Svenska fans:

Brescia har gjort bra ifrån sig mot Roma och Juve men jag tror att Inter som lag just nu, med lite extra vila under veckan, ror hem detta med kanske två bollar. 5-2 hemma mot Genoa senast är betryggande.

Motivering från bloggen:
Spoiler:
Fett möte i dagens ligue 1 och förra årets franska ligamästare tar sig an, det formstarkaste laget i ligan. Marseilles anfallare Brandao var i veckan med om en "skandal" och har blivit hemskickad till Brasilien en vecka, han kommer inte att spela. Ytterligare anledningar till att jag väljer att spela på Rennes är att Marseille har en viktig match i CL på tisdag. Marseille kommer att sakna Azpilicueta och tidigare nämnda Brandao. Gignac och Valbuenas fysiska status är för tillfället även osäker men är i alla fall med i truppen. Rennes har bra hemmafacit (9-3-1) och har 5 raka segrar i ligan varav 4 hållna nollor. Hemmalagets trupp ska sen senaste 1-0 vinsten borta mot Montpellier vara intakt. Tilläggas skall att Marseille har haft det svårt att ta full pott mot topplagen. /bettinggurun.blogspot.com/

Jag är ny på Betfair. Finns Rennes +0 att spela där, svårt att hitta i början, sry
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 15:52   #7

zlotyss avatar

Standard

Sugen på ett spel. Utrecht - Groningen - Över 2.5 mål. @1.75 betfair.
Grundar spelet mest på statistik. Och en lite av Groningens katastrofala form på sistone.

Lite statistik som talar för:

06/03-11 Eredivisie Groningen vs. Heracles 1:4
27/02-11 Eredivisie Feyenoord vs. Groningen 5:1
19/02-11 Eredivisie Groningen vs. Roda 1:4
13/02-11 Eredivisie De Graafschap vs. Groningen 1:1
06/02-11 Eredivisie Groningen vs. Willem II 7:1
30/01-11 Eredivisie Heerenveen vs. Groningen 1:4

Och lite emot:

06/03-11 Eredivisie Utrecht vs. Roda 1:1
02/03-11 Holländska Cupen Twente vs. Utrecht 1:0
27/02-11 Eredivisie Nijmegen vs. Utrecht 1:1
18/02-11 Eredivisie Utrecht vs. Heracles 1:1
12/02-11 Eredivisie Willem II vs. Utrecht 3:3
06/02-11 Eredivisie Utrecht vs. Twente 1:1

Men inbördes:

26/01-11 Holländska Cupen Utrecht vs. Groningen 3:2
06/05-10 UEFA Europa League Playoff Utrecht vs. Groningen 3:1
14/04-10 Eredivisie Utrecht vs. Groningen 1:1
23/09-09 Holländska Cupen Utrecht vs. Groningen 2:4
16/05-09 UEFA Europa League Playoff Utrecht vs. Groningen 3:3

Utrecht är Över 2.5 Mål 16 (62%) denna säsong
Groningen är Över 2.5 Mål 17 (65%) denna säsong
Gammal 2011-03-11, 15:53   #8

Soaps avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Jag är ny på Betfair. Finns Rennes +0 att spela där, svårt att hitta i början, sry
På Betfair heter den marknaden DRAW NO BET (på svenska Oavgjort Inget spel). Ser att oddset sjunkit som en sten, finns till 1.72 på Betfair. På Pinnen ligger den på 1.735.

Det finns åtskilliga europeiska bookies som har den kring 1.80 om du fortfarande tycker den är intressant, använd en odddsjämförelse sajt (se länksamling längst upp).
Gammal 2011-03-11, 16:11   #9

zlotyss avatar

Standard

Citat:
På Betfair heter den marknaden DRAW NO BET (på svenska Oavgjort Inget spel). Ser att oddset sjunkit som en sten, finns till 1.72 på Betfair. På Pinnen ligger den på 1.735.

Det finns åtskilliga europeiska bookies som har den kring 1.80 om du fortfarande tycker den är intressant, använd en odddsjämförelse sajt (se länksamling längst upp).
Yes okay tack för hjälpen
Gammal 2011-03-11, 16:33   #10

RizZlas avatar

Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

När man svarar på en fråga lär man ju kunna ge ett korrekt svar? Betfair har även under Asian Hcp -+0.
Gammal 2011-03-11, 18:56   #11

Soaps avatar

Standard

My bad, glömde att det finns två marknader för exakt samma bet fast med olika namn.
Gammal 2011-03-11, 19:31   #12
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:

Saxat från Svenska fans:

Motivering från bloggen:
Spoiler:

Ber om ursäkt om matchen börjat eller tom är slut. Jag har livescoreförbud i två veckor. Hursom tycker jag inte att den är spelvärd till de nivåer den sjunkit. Jag lirade till 2,15 tidigare i veckan och möjligt att det fanns värde där men inte till de nivåer som erbjuds idag.
Gammal 2011-03-11, 19:47   #13

Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Hoppas någon rygga underspelen i La Manga. 2/3 satt till 2.40 vardera.

Ranheim - Alta 1-1

Mjöndalen - Bodö glimt 1-3

Strömmen - bryne 0-1

Återkommer med fler La Manga tips under kommande dagarna. Håll dock insatserna på låg nivå.

Ska bli sol och bättre väder framöver. Ska försöka hitta ett par vinnarspel. Var lite att se av bra fotboll idag men Glimt såg starka ut.
Svara

td