Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotboll 9e mars! (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6871-fotboll-9e-mars/)

perry 2011-03-09 09:42

Fotboll 9e mars!

Vad lirar ni idag?

Själv är jag inne på över 2.5 till 1.93 mellan Spurs och Milan.
Milan måste framåt och Spurs offensiv är vass. Vill dock vänta så Bale verkligen startar!

Sighurt 2011-03-09 10:46

Citat:

Idag testar vi ännu en ny liga. Det gäller den Serbiska ligan med matchstart kl. 14:00

2011-03-09 14:00SuperLigaFK Spartak Zlatibor vs Habitpharm Javor 1 FT 2.5 1.850

Spartak har under vinterfönstret förlorat sin bästa anfallare, men då klubben är väldigt bra organiserad tror vi man ska kunna hitta en bra ersättare, man har t.ex. tagit med sig en av Serbiens största anfallstalanger, Despotovic, till dagens match. Dessutom får man tillbaka en viktig mittfältare, Torbica. Första matchen efter uppehållet slutade 0-0 vilket är ett väldigt vanligt resultat på bortaplan för Spartak, då man kryssat 5 av 8 bortamatcher och där samtliga 5 har slutat 0-0.

Spartak hemmaplan: 3-2-3 13:10

Anledningen till spelet är bortalaget, Javor. Det är nämligen så att man under vinterfönstret tappat 4-5 nyckelspelare varav första målvakten. Senaste matchen (efter uppehållet) vart man utspelade enligt rapporter men man klarade dock av 1-1 på ett bottenlag och detta på hemmaplan. Dessutom fick man andra målvakten skadad redan efter 10 min vilket troligtvis innebär att man ställer 3:e målvakten i mål. Till dagens match saknas även deras viktigaste mittback, Rendulic eftersom han är avstängd.

Javor bortaplan: 2-2-4 7:11

BOL!
Taget från speldagboken.

uno 2011-03-09 12:03

Vad säger ni om Valenicia ikväll?

RobinD 2011-03-09 12:21

Citat:

Ursprungligen postat av Sighurt (Inlägg 112034)
Taget från speldagboken.

"6. Spartak (5-6-4) 21 points

In: Boris Maslovara, Marko Ralić and Ivan Kostic (Palic - loan return), Miroslav Covili (Indjija), Igor Mišan (OFK Beograd), Darko Karadzic (Rudar Pljevlja, Montenegro).

Out: Emanuel Oletu (Austria), Vojo Ubiparip (Lech Poznan, Poland).

Player, around whom were struggled eternal rivals, went to hit team from Poland. He (22 years) was the best scorer of Spartak.

7. Javor (5-6-4) 21 points

In: Bojan Kalezić (OFK Bar, Montenegro), Marko Stevanovic (Rudar Kostolac), Nemanja Supić (Timisoara, Romania), Sead Hadžibulić (Kavaje Besa, Albania).

Out: Zeljko Djokic (Ruch, Poland) Damir Kahriman and Goran Gogić (Tavriya, Ukraine), Boris Milicic (Szolnoki MÁV, Hungary), Nicolas Prebiračević (Drina Zvornik, Bosnia and Herzegovina), Nenad Panic (?) Filip Stojanovic (Kastrioti, Albania), Obiora Odita (Tiandžin, China)

Four starters have left the club (including the first goalkeeper and first scorer). "

Lutar faktiskt åt +0.5 på bortalaget här.

RobinD 2011-03-09 12:25

Pinny erbjuder 1.95 på hemmalaget för er som funderar på att taila.

Sighurt 2011-03-09 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 112046)
Pinny erbjuder 1.95 på hemmalaget för er som funderar på att taila.

Glömde säga detta, då jag själv inte har pengar på mitt konto där.

RobinD 2011-03-09 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av Sighurt (Inlägg 112047)
Varför har du tagit med vinterfönstret för Jagodina? Spelat gällde FK Spartak Zlatibor - Habitpharm Javor.

Glömde säga detta, då jag själv inte har pengar på mitt konto där.

My bad, pasteade in rätt nu.

Spelade ändå lill-slanten på +0.5 åt andra hållet då jag tycker att odds under 2 är för lågt.

BOL

Sighurt 2011-03-09 12:39

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 112048)
My bad, pasteade in rätt nu.

Spelade ändå lill-slanten på +0.5 åt andra hållet då jag tycker att odds under 2 är för lågt.

BOL

Tog bort mitt eftersom jag trodde du menade att du skulle spela +0.5 på matchen mellan Smederevo - Jagodina. :p aja BOL anyway !

wedetips 2011-03-09 14:14

Nån som kan finsk fotboll?

Spelas liigacup-matcherna på neutral plan?

Top Notch 2011-03-09 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av wedetips (Inlägg 112054)
Nån som kan finsk fotboll?

Spelas liigacup-matcherna på neutral plan?

Nej

Varför skulle dom göra de?

raaabin 2011-03-09 18:22

Dagens bästa spel: Valencia att kvalificera sig till kvartsfinal, 2.10 ggr slanten. Anser att Valencia är det bättre laget över lag, dessutom har dom riktigt bra form. 1-2 !

fondell 2011-03-09 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av raaabin (Inlägg 112110)
Dagens bästa spel: Valencia att kvalificera sig till kvartsfinal, 2.10 ggr slanten. Anser att Valencia är det bättre laget över lag, dessutom har dom riktigt bra form. 1-2 !

Bra form? :no: De spelar otroligt dåligt första halvlek de senaste 2-3 matcherna och vinner ändå.

Spelar på X och att Schalke går vidare, gäller bara o sweepa hem detta också! Ska träna, så Robin jobbar du in den åt mig? :smoke:

Haha, var tvungen. Tråkigt att träna en kväll som denna, men men:sweatdrop:

RobinD 2011-03-09 18:39

Birmingham+1.25

Everton prissatta som om de är ett topplag fortfarande, har aldrig vunnit denna säsong utan minst 2 av Cahill, Fellaini och Neville från start. Alla saknas ikväll. Blues måste ta poäng för att inte halka för långt efter.

1nce 2011-03-09 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 112116)
Birmingham+1.25

Everton prissatta som om de är ett topplag fortfarande, har aldrig vunnit denna säsong utan minst 2 av Cahill, Fellaini och Neville från start. Alla saknas ikväll. Blues måste ta poäng för att inte halka för långt efter.

Startar Zigic? Läste att han var osäker för spel, isåf läge att invänta startelvorna som borde komma ut om en kvart.

RobinD 2011-03-09 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av 1nce (Inlägg 112118)
Startar Zigic? Läste att han var osäker för spel, isåf läge att invänta startelvorna som borde komma ut om en kvart.

Nej han lär inte starta, de lär starta med Jerome och Martins.