|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-08, 14:45 | #1 |
2011-03-08 Millwall - QPR (Championship)
Datum: 2011-03-08
Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: England Liga: Championship Match: Millwall - QPR Spel: QPR Insats: 3.00 Odds: 2.720 Bolag: Pinnacle Motivering: Det är dags för derby, ligaledarna QPR gästar lokalkonkurrenten Millwall. Som alltid med derbyn så kan utgången tyckas lite mer oviss, fyra av de fem senaste mötena lagen emellan har slutat med kryss. Skillnaden mot i år är att det är ett riktigt starkt QPR (med giftiga 57:20 i målskillnad) som kommer på besök, att jämföra med säsongen 09/10 som man landade på en trettondeplats (-7 i msk då). QPR har just nu ligans starkaste bortafacit med 7 8 2, i kontrast till Millwalls hemmaform som lägger sig på en tiondeplats med 9 4 4. The Lions gick bra som nyykomling under säsongens inledning men på slutet verkar luften ha gått ur laget, formen visar F-O-F-F-O-V. Saknas för Millwall: centre-back Purse (avstängd), midfielder Rowlands får inte lira mot QPR då han är utlånad från dem. Osäkra: winger Hameur Bouazza, striker Josh McQuoid Långtidsfrånvaro: Spoiler:
QPR har inte förlorat på elva matcher och har vunnit sina senaste tre. Osäkra för QPR: defenders Fitz Hall och Danny Shittu. Det känns som om det skall mycket till för att Millwall skall bräcka formen för gästerna, såvida inte nyförvärvet Andros Townsend ställer till med något. Med detta sagt höjer jag ett varningens finger och kör med en medelinsats. Tog denna igår hos pinnen, men orkade inte skriva rek natten mot idag. Tvåan har sjunkit något men jag tycker fortfarande vi får bra betalt kring 2.50. Senast redigerad av Soap den 2011-03-08 klockan 14:46. |
|
2011-03-08, 17:30 | #2 |
Intressant rek. Ska kolla lite djupare på denna. Tack!
|
|
2011-03-08, 17:35 | #3 |
Denna är spelad till (2.55) @ Expekt.
Bra rek!
2011-03-08, 17:41 | #4 |
Ryggas helt klart. DNB är också bra med tanke på vilken form QPR är i och med tanke på att de bör vara sjukt motiverade att vinna för att säkra PL-platsen. Tycker att det är ett är ett överodds på QPR för det ska råda klasskillnad här.
|
|
2011-03-08, 17:45 | #5 |
Testar med en liten slant
2011-03-08, 17:53 | #6 |
Tog den tidigt imorse, tror stenhårt på mitt QPR
|
|
2011-03-09, 02:27 | #8 |
My bad gubbar, ska banne mig aldrig mer reka ett derby. Trots att dagen slutade på grönt så känns det piss att sumpa en offentlig rek. Nu ska jag skriva av mig i avreageringstråden...