Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-06, 10:31   #1

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Dagens Fotboll 6/3

Efter lördag kommer söndag ifall ni inte visste det. Och idag är det väl minst lika mycket fotboll som igår.

Liter tidigt fortfarande, vakna nyss och har inte kollat mer än att skumma igenom dagens matcher. Men är inne lite på Manchester U idag. Snöplig förlust mot Chelsea i veckan. Och idag mot ett Liverpool som inte direkt levererar. Dessutom tappade ju Arsenal poäng igår mot Sunderland. 2.45 eller DNB till 1.75 ?

Fyll på med tankar och ideer
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 10:42   #2

pr0llans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 342
Standard

Plockade United till 2.60 nyss, jag tror dom tar chansen idag mot ett Liverpool som inte har levererat alls.
På pappret har united ett bra mycket bätttre lag än vad Liverpool har.

Enda som kan va lite oroande är väl uniteds borta statistik, väldigt många kryss genom säsongen, men dom är revansch sugna idag och fixar 3 poäng.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 10:54   #3

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tänk på att man u är utan vidic o ferdinand = mycket sämre försvar

Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 10:56   #4

aLOWs avatar

Sharp$: 260
Standard

Kommer United sakna både Rio Ferdinand och Nemanja Vidic ?

aLOW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 10:58   #5

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen Visa inlägg
tänk på att man u är utan vidic o ferdinand = mycket sämre försvar
Det tänkte jag inte ens på, va bara en tanke kring matchen. Men då känns det tveksamt.
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 10:58   #6

pr0llans avatar

Sharp$: 342
Standard

Vidic är en stor förlust bakåt, men Smalling har gjort ett grymt jobb när inte Ferdinand varit tillgänglig.

Sen har inte Liverpool varit särskilt heta framåt vilka backar dom än mött denna säsongen, Torres är den som gjort flest mål för pool, och alla vet ju vart han tog vägen.

pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 11:04   #7

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Standard

Loserpool har ju varit på gång ett tag men matchen mot Hammers tycker jag lite summerar deras säsong hittills.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 11:35   #8

Sharp$: 818
Standard

Spelar idag Udinese -1.5 till 1.98 ! (188bet). Skrev det här i en tråd innan men lägger det här, där det hör hemma.

Udinese har vunnit 4 / 6 av de senaste hemma-matcherna. 3 av dessa har klarat linan. Sett över hela säsongen är udinese ruggigt starka hemma. 8-3-2 är deras hemma facit iår.
De behöver vinna matcher som den här om de ska sega sig upp till en cl plats.
I Di Natale och Sanchez har de ett av ligans absolut bästa anfallspar

Bari är avhängda längst ner i serien. De senaste 6 bortamatcherna har de förlorat 5 av. 10 av säsongens 13 matcher på bortaplan har de fått stryk i. Det finns inget som talar för att de idag ska rå på udinese, eller klara sig kvar i serie A.
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 11:53   #9

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Standard

Osäker på Man Utd faktiskt, tror inte dom komer vinna idag, är lite sugen att lira X. Liverpool har visserligen gjort en dålig säsong men man slog Chelsea i båda mötena och har haft en uppåtgående form om man bortser från West Ham-matchen. När dessutom Vidic och Ferdinand är borta så tror jag Liverpool tar poäng på anfield!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 11:59   #10
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Har inte varit direkt varm på egna leans elr pk's, men vågar idag lägga to win 3u på över 3 @1.875 mellan Ålesund Vs. Brann.

2010-10-31 Aalesund - Brann 3 - 1 (Tippeligaen)
2010-06-06 Brann - Aalesund 2 - 1 (Tippeligaen)
2009-09-19 Aalesund - Brann 3 - 0 (Tippeligaen)
2009-06-25 Brann - Aalesund 2 - 1 (Tippeligaen)
2008-07-20 Brann - Aalesund 1 - 2 (Tippeligaen)
2008-06-18 Brann - Aalesund 4 - 0
2008-04-05 Aalesund - Brann 4 - 2 (Tippeligaen)
2007-10-20 Aalesund - Brann 2 - 1 (Tippeligaen)
2007-07-15 Brann - Aalesund 0 - 3
2007-06-20 Brann - Aalesund 2 - 1 (Tippeligaen)

Dessa försäsongs matcher tenderar att gå över mellan dessa målrika lag, rbk vs stabaek 5-3 ex.
Bentley, Piotr Lieciewski & Lars Grorud saknas för Brann som slog Sarpsborg08 med 2-0 på la manga ska nu försöka ta sig på ett hemma starkt Aafk som kommer med dessa resultat i ryggen:

Sun 07/11/10 ELI Rosenborg 2 - 2 Aalesund
Thu 27/01/11 CLF Aalesund 2 - 0 Wisła Kraków
Mon 31/01/11 CLF København P 1 - 1 P Aalesund
Thu 03/02/11 CLF Karpaty P 1 - 1 P Aalesund
Thu 24/02/11 CLF Rosenborg 4 - 2 Aalesund

minimum push 17:00 ser jag, kan ha fel, men spelat
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 12:14   #11

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 4184
Standard

Spelar X2 i Samp-Cesena som börjar snart, Samp är på riktig dekis i år efter försäljningarna av Pazzini och Cassano som har ersatts av Macheda och Maccarone. Anfallsspelet är krampaktigt, bortsett från en målexplosion hemma mot Bologna för tre veckor sedan. Efter det har man spelat tre raka matcher utan att göra mål med en poäng som resultat.
Cesena är på gång, man värvade smart i januarifönstret genom att låna in bl.a jättetalangen Santon från Inter samt den skicklige mittfältaren Rosina från Zenit. Man har ett intressant lag, dock saknar man tunge Bogdani på topp idag pga avstängning men det betyder ett mer rörligt anfall med Jimenez/Malonga på topp.
Tycker Samp är lite för stora favoriter här och spelar således X2 till över 2ggr
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 12:17   #12

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 102

Mina spel
Stats: 51 - 61 - 4
ROI: 112.16%
Vinstprocent: 46.00%

Standard

Tror att United är ett mycket bra spel idag!

Liverpool saknar Gerrard och enligt mig gör han mer än halva laget. Han har i och för sig inte varit lika bra som han kan vara denna säsong men bara att han är på planen tror jag höjer Liverpool.

Samtidigt saknar ju som bekant United båda Vidic och Ferdinand dock har Smalling stått för några imponerande insatser och Brown är även han en stabil mittback.

Liverpool förlorade mot West Ham (som förövrigt kommit igång bra nu) med 3-1 samtidigt som United faktiskt blev bortdömda mot Chelsea. 1-1 mellan Chelsea-United hade varit ett rättvist resultat.

Arsenal lyckades bara få med sig ett oavgjort igår mot Sunderland och United har chans att rycka nu.

Jag tror att United vinner med 0-2 idag och tvåan spelas till 2.45.
mim1133 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 12:21   #13

smalkes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 445

Standard

Spelar äckliga Feyenoord till 3.60 idag borta mot Heerenven

Heerenven har 2 raka förluster och förlorade sist mot seriens sämsta lag willem II. Feyenoord har gjort en bedrövlig säsong och är bara 6 poäng ovanför strecket (med en match mindre spelad), dock så är man obesegrade i dom 4 senaste matcherna och spelade tydligen riktigt bra mot Groningen sist (5-1). Feyenoord vill garanterat få mer avstånd till strecket..och 3.60 mot ett formsvagt Heerenven tycker jag är ett för högt odds.. så det blir en liten slant!!
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 12:36   #14

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Standard

Citat:
Liverpool förlorade mot West Ham (som förövrigt kommit igång bra nu) med 3-1 samtidigt som United faktiskt blev bortdömda mot Chelsea. 1-1 mellan Chelsea-United hade varit ett rättvist resultat.
Jag hoppas verkligen inte att vi såg samma match, enögda united-fans

Liverpool har en riktigt bra chans mot United idag, tror rent av kryss. Att united kommer att vinna idag känns riktigt långt borta. Man har inte spelat en bra fotboll på flera matcher, men de har även en styrka som få lag har och det är att ta vara på sina chanser.

Synar 2.51 på -0.25 @ liverpool, kryss risken är stor men bookies har alldeles för dåliga odds på det för att kunna det. Ska liverpool försöka avsluta säsongen på ett bra sätt så är detta chansen.¨

Liverpool har förlorat 2 matcher av 14 matcher, när United har 4 vinster, 8 lika och 2 förluster borta. Kanske man borde ha synat X rent av men, sånt är jag för feg för

Sätter 500 sharp$ på att United inte vinner, ni får 3x. PMa ifall ni vill ha ett sidolirr här på sharps

150 sharp$ kvar att satsa!

Citat:
Jag synar dig med $350 sharp!
Alla i tråden som vittne, även skickat ett PM till dig
Skicka endast PM, förstör inte tråden med wagers. Det finns en tråd för det, så att mods inte blir lite sura

Senast redigerad av fondell den 2011-03-06 klockan 12:54.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 12:48   #15

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 903

Rekarns mix
Stats: 22 - 21 - 1
ROI: 150.95%
Vinstprocent: 51.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Jag hoppas verkligen inte att vi såg samma match, enögda united-fans

Liverpool har en riktigt bra chans mot United idag, tror rent av kryss. Att united kommer att vinna idag känns riktigt långt borta. Man har inte spelat en bra fotboll på flera matcher, men de har även en styrka som få lag har och det är att ta vara på sina chanser.

Synar 2.51 på -0.25 @ liverpool, kryss risken är stor men bookies har alldeles för dåliga odds på det för att kunna det. Ska liverpool försöka avsluta säsongen på ett bra sätt så är detta chansen.¨

Liverpool har förlorat 2 matcher av 14 matcher, när United har 4 vinster, 8 lika och 2 förluster borta. Kanske man borde ha synat X rent av men, sånt är jag för feg för

Sätter 500 sharp$ på att United inte vinner, ni får 3x. PMa ifall ni vill ha ett sidolirr här på sharps
Jag synar dig med $350 sharp!
Alla i tråden som vittne, även skickat ett PM till dig

Senast redigerad av Rekarn den 2011-03-06 klockan 12:50.
Rekarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td