|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-03, 12:54 | #1 |
2011-03-03 Almeria - Racing Santander (Primera Divison)
Datum: 2011-03-03
Tid: 20:00 Sport: Fotboll Land: Spanien Liga: Primera Divison Match: Almeria - Racing Santander Spel: Racing Santander 2 Insats: 7 Odds: 3.10 Bolag: Expekt Motivering: Två matcher i Spanska högstaligan ikväll, är ingen ide att spela på Real Madrid ikväll, men den andra matchen tycker jag ser riktigt intressant ut. Racing ligger 8 placeringar före Almeria och man vill verkligen hålla sig kvar en bit över nedflyttningsstrecket. Hemma laget ligger på jumbo platsen i ligan och har endast 4 vinster på hemmaplan. Senaste matchen mötte man Malaga och det skulle vara en väldigt viktig match för både självförtroendet och liga placeringen. Man gjorde 1-0 tidigt i matchen men förlorade till slut med 3-1 och drog på sig två röda kort. Två avstängda spelare från startelvan och det är ett tungt avbräck eftersom man kommer sakna sin bästa målskytt inför kvällens möte. Racing saknar endast en spelare i form av Serrano som självklart är ett avbräck. Man är i riktigt bra form och spelade senast oavgjort med Villarreal. Endast 8 mål och bara två vinster på borta plan under denna säsong, man har som sagt verkligen inte imponerat på bortaplan. Men ikväll finns stora förutsättningar för vinst och jag tror verkligen Racing fixar minst oavgjort. Har inte lagt spelet än, funderar fortfarande på om man ska spela med Dnb! Senast redigerad av Jozzer den 2011-03-03 klockan 13:03. |
|
2011-03-03, 13:08 | #2 | |
Citat:
|
||
2011-03-03, 14:51 | #3 |
vet inte om jag skulle våga lira detta.. Almeria måste börja vinna för å hålla sig kvar.. Racing är ett erkännt dåligt bortalag och ser verkligen inte alls varför de skulle vara mer taggade än almeria på att vinna denna matchen. Almeria har hemmaplan, mer att spela för och kanske ser en ljusglimt i att få möta dåliga racing? För mig luktar det hemmavinst eller kryss!
|
|
|