Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-01, 14:44   #16

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Tar på mig att starta dagens fotbollstråd, har hittills hittat 3 matcher med värde enligt mig.

Taget från speldagboken.

BOL!
Testar allt BOL
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 15:54   #17
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Även om Zenit är skadedrabbat skickar man ett starkt lag. Lägg därtill att matchen spelas i Grozny, så ingen hemmaplansfördel för Anzji.

Zjevnov

Anjukov Alves Meira Lukovic

Semak Denisov

Bystrov Sjirokov Danny

Lazovic

Det har inte Anzji en chans att matcha, på pappret.
På papperet ser t.o.m chelsea bra ut
nåväl, 2mindre spel som sagt..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Riise (+1)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 16:31   #18

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Skrivit ett längre speltips i min speldagbok om Espanyol-Mallorca om någon är intresserad. (Där fick jag in lite reklam för den också )
Spelstopp 20:00
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 16:55   #19

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Vill tipsa om ett drag från bloggen med det något självgoda namnet Bettinggurun:

Spoiler:
Portsmouth - Scunthorpe "hemmalaget håller nollan" till 2.30 på Unibet,

Portsmouth verkar ha hittat formen och har nu fyra raka segrar i ligan, man har hållit nollan i alla dessa matcher. Senast vann man borta mot ett mycket formstarkt Ipswich med 2-0. Tydligen borde siffrorna varit omvända enligt rapporten, men när väl Portsmouth gjorde mål skulle man ha kontrollerat matchen efter det. Matcherna innan ska man ha lyckats hålla ner målchanserna för motståndarna och det bör man även kunna mot Scunthorpe som ligger på nedflyttningsplats och nöjer sig helt klart med ett oavgjort resultat. Bortalaget har inte gjort mål på de senaste fem boramatcherna och totalt har man gjort 31 mål på 32 matcher. Så enligt mig en mycket bra chans på att Portsmouth håller nollan.

Källa: http://bettinggurun.blogspot.com/
Gammal 2011-03-01, 17:49   #20

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tipsar om Chelsea - United, de tre spel jag spelat inför matchen. Detta har jag kopierat från min blogg och lagt in hit. Lycka till alla idag

Spoiler:
Premier League: Chelsea - Manchester United, 20:45

* Chelsea - Manchester United U1.5 Mål
---> 3.00 @ Unibet

* Chelsea - Manchester United X/X (HT/FT)
---> 4.70 @ Unibet

* Chelsea - Manchester United X (FT)
---> 3.25 @ Unibet

Motivering
Här möts Englands jättar. Förra årets vinnare Chelsea mot dagens serieledare Manchester United. Vilken match det kommer att bli tänker man ofta. Dock så anser jag att matcherna dessa lag emellan ofta brukar vara rätt tråkiga. Det brukar ofta stå mycket på spel när dessa lag möts och likaså är det idag. Chelsea ligger idag på en 5 plats och har verkligen inte kommit upp i den standard jag är van att se dom i. Manchester däremot ligger 1 och har 4 poäng ner till Arsenal. Här tror jag att man kommer köra avvaktande på bortaplan för att minst få med sig 1 poäng. Vid förlust så kan Arsenal vid vinst hemma mot Sunderland minska avståndet till 1poäng. Detta gör att jag tror matchen kommer bli väldigt tajt med mycket tjongande backlinje-backlinje.

En tajt match där inte många mål kommer göras. Själv tror jag på 0-0 alternativt att något lag vinner med 1-0. Mötena lagen emellan på Stamford Bridge brukar ha en tendens att sluta rätt tajt. Manchester har inte vunnit mot Chelsea på Stamford Bridge sen säsongen 2001/2002 då man vann med 3-0 genom mål av Scholes, Van Nistelrooy och "SUPER-SUB" Ole Gunnar Solskjaer.

Hemma/Borta säsongen 2010/2011

Chelseas Hemmastatistik: 8-2-2

Manchesters Bortastatistik: 4-8-1

Troliga startelvor

Chelsea
Cech; Ivanovic, Luiz, Terry, Cole; Essien, Mikel, Lampard; Anelka, Torres, Malouda.

Manchester U
Van der Sar; O’Shea, Smalling, Vidic, Evra; Nani, Fletcher, Scholes, Giggs; Berbatov, Rooney.

Jag tror på dessa spel. Det finns risk i dem men jag anser att spelvärdet är riktigt bra och väljer därför att spela U1.5 mål, X/X i halvtid och fulltid samt X i fulltid. Det räcker med att jag får in minst ett spel för att gå +-0. Dock så hoppas jag på att det blir en betydligt bättre utdelning.

Nu kör vi. Lycka till!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 17:54   #21

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Anzhi - Zenit St Petersburg ö 2.5 @ 2.00 (bet365) 2u (Spelstopp 16:00)

.
Tackar och bock!
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 20:30   #22
Banned

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 324
Standard

Vad tror ni om Portsmouth ? Känns som dom tar en 3p ikväll !
YOUSAIDWHAT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 20:43   #23

Sharp$: 119
Standard

Precis som misstänkt så startar Charlton utan sina bästa målskyttar Johnnie Jackson och Paul Benson. Visserligen sitter Benson på bänken, men nu är det bara att hoppas att Carlisle kan utnyttja detta.
liedholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 22:25   #24

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 316
Standard

Undrar verkligen ut domaren dömer i chelsea - united matchen. Hur usel som helst
Svensson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 22:39   #25

jaktenpamiljonens avatar

Sharp$: 388

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Svensson Visa inlägg
Undrar verkligen ut domaren dömer i chelsea - united matchen. Hur usel som helst
instämmer till fullo..tyvärr

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 22:41   #26
JSQ

JSQs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av liedholm Visa inlägg
Jag går vidare på temat leauge one. Den match som sticker ut idag är den mellan:

Charlton - Carlisle 2

Anledningen till att jag uppmärksammar denna är för att oddsen och verkligheten inte stämmer överens. Carlisle ska inte ha en chans idag enligt spelbolagen, men jag håller inte med där.

Charlton saknar idag, för 5e matchen i rad, Paul Benson som är lagets bästa anfallare. Utan honom så har man varit totalt iskalla framför målet i de 3 senaste matcherna och inget talar för någon ändring till ikväll.
Som om inte det vore nog så klev Johnnie Jackson av i halvtid senaste matchen med en skada. Denne Jackson är just nu Charltons stjärnspelare nummer 1 och yttern toppar den interna skytteligan. Det är fortfarande oklart om Jackson kommer att spela idag. Skulle Jackson vara tvungen att stå över så är Charlton ett bottenlag ikväll då firma Benson-Jackson har producerat hälften av Charltons mål denna säsong och målskillnaden utan dessa är 27-43.

Det enda avbräcket hos Carlisle är en ytterback, men dessa är sällan oersättliga och speciellt inte på den här nivån. Lagets manager har även gått ut och dementerat rykten om att han ska byta klubb vilket förmodligen är viktigt psykiskt i truppen då osäkerhet aldrig är bra.

Stämmer det att Jackson inte kommer att starta eller att han inte kommer kunna gå för fullt så är jag sugen på att spela Carlsile. Dessa förutsättningar och 4ggr pengarna får mig att bli bra sugen.
Snyggt
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 22:54   #27

zlotyss avatar

Standard

Citat:
Tar på mig att starta dagens fotbollstråd, har hittills hittat 3 matcher med värde enligt mig.

Taget från speldagboken.

BOL!
HAHA det va inte mkt att hänga i julgranen du !! bättre lycka nästa gång
Gammal 2011-03-01, 23:03   #28

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
HAHA det va inte mkt att hänga i julgranen du !! bättre lycka nästa gång
Nej skrev det precis i dagboken. Kunde inte bli en sämre start på Mars månad.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 23:14   #29

zlotyss avatar

Standard

Citat:
Nej skrev det precis i dagboken. Kunde inte bli en sämre start på Mars månad.
Så e det ju ibland, va ska man göra. Bara att komma igen
Svara

td