Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-28, 16:03   #16

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Första spelet för idag, spelstopp 17:30
2011-02-28 17:30Gambrinus ligaOstrava vs Sparta Prague 2 FT 2 2.150

Sparta Prague imponerade mot Liverpool i Europa League trots uppehåll från ligan. Man har dessutom en bättre statistik borta än hemma med 7-0-2. Man ligger 7 poäng under serieledarna men med en match mindre spelad, dvs. ska man hänga med dem i toppen är detta en måste match. Ostrava har inte spelat en tävlingsmatch sen 22 november vilket borde påverka en hel del. Innan uppehållet tog man ett par poäng och klättrade några placeringar i tabellen men detta gjorde man mot de två bottenlagen.
Taget från dagboken.

EDIT: Glömde tillägga att Sparta Prague har tre spelare borta vilket självklart kommer påverkar en del men man har som tur e godtyckliga ersättare till dessa. Dessutom kommer coachen sitta på läktare men detta ska inte heller behöva ha en avgörande faktor. Ostrava saknar endast en back till dagens match.
Trots detta ska Sparta Prague ändå ha en väldigt bra chans att vinna denna match.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Riise (+1), Soap (+1)

Senast redigerad av Sighurt den 2011-02-28 klockan 16:25.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 16:57   #17

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Efter att ha dubbelkollat din blogg så ser det ut som att du enbart baserar detta på statistik?

Tyvärr har Besiktas inte lagt upp någon pregame rapport på sin hemsida men om man snokar vidare lita hos deras svenska supportrar så finner man följande:

Styrelsen har stängt av ordförande och vice ordförande i klubben samt brutit kontraktet med kaptenen.

Källa: http://blog.carsistockholm.com/index...nus-blir-plus/

I övrigt är deras bortaform F-F-F-V-F-V, tolv insläppta mål på senaste tre matcherna inkl en tung derbyförlust hemma med 2-4 på hemmaplan mot Fenerbahche har nog skakat om i självförtroendet. Jag säger inte att Antalyaspor är ett kanongäng, men nog kan denna matchen kryssa och jag rör inte 2.0.
Precis, hittade inte mycket på deras sida. Baserar även som du säger mycket på statistiken samt att klubben är i stort behov av en 3poängare just för tidigare förluster mot dynamo och tex rivalen fernerbache...Kan hålla med dig om att deras form inte är bra men 2.05 är för mig ett tillräcklgit bra odds för spela 2an.

magkänslan tror på besiktas

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 18:24   #18

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 248
Standard

Mina tankar runt kvällens stormöte:

På de sju senaste bortamatcherna i ligan har Napoli vunnit 3 och förlorat 4. De saknar dessutom Lavezzi som är oerhört viktig för deras offensiv.

Milan har gått ned sig en aning den senaste tiden, och har haft problem hemma just i mötena mot "stora" lag. Förlust mot Ajax (motivationsbrist?) och Spurs i CL. Förluster hemma mot Roma och Juve i ligan. Detta är dock två defensivt balanserade lag, anförda av restriktiva managers som Del Neri och Ranieri.

Napoli har dessutom en smal trupp, som är ganska ovan vid så tätt matchande som det blivit senaste tiden med Europa League, något som kan förklara den något sviktande formkurvan (i alla fall på bortaplan).

Milan har haft mycket skadeproblem, men har i och med värvningarna i januari ändå kunnat rotera mittfält och anfallare ganska bra. Ikväll ser det ut att bli Robinho, Pato och Ibra på topp. Pato fick göra ett oerhört viktigt mål senast mot Chievo och kanske lossnar det nu för honom?

Jag tycker det känns som att det är klar fördel Milan ikväll på ett fullt San Siro. Även om man charmats av Napoli och speciellt Cavani är de inne i säsongens kanske tyngsta fas just nu, man mötte Villarreal i torsdags och i kväll är jag tveksam till att man klarar att hantera en sån här stormatch.
Gammal 2011-02-28, 23:04   #19

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Trots att Carlos Vela sumpar min rek i 87e matchminuten för WBAs räkning och jag känner att man kunde fått en roligare start på veckan så vill jag passa på att tacka för vad jag anser är en klar uppryckning etikettmässigt i dagens tråd

18 vettiga inlägg undantaget tavring som redan i tredje inlägget, snudd på direkt efter performances start med uppmaning om etikett, lyckas med att inte tillföra ett någe. Fortsätt såhär är ni snälla.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td