Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-26, 10:13   #1

ildivinos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 420
Standard

Dagens fotboll 26/2

Lördag aka fotbollsdagen idag!

Blackpool till 5,3 känns lite för högt med tanke på att dom hade en tung seger mot Tottenham senast.. Möter Wolverhampton borta.

Sporting Gijon till 2 ggr pengarna lockar också..

Övriga tankar?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 10:22   #2

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

BM över 1,5 mål mot Dortmund lockar.

Dortmund kommer att ha en 22 årig debutant i målet vilket inte försämrar möjligheten för Bayerns offensiva gubbar.

Spelades igår till 1.80.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 10:24   #3

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg

Dortmund kommer att ha en 22 årig debutant i målet vilket inte försämrar möjligheten för Bayerns offensiva gubbar.

Spelades igår till 1.80.
Hur många gånger har vi inte chockats av Dortmunds lag iår?? Se på Mario Götze t.ex. Skulle inte förvåna mig om den här målvakten håller hög kvalitet.
Dortmund tar poäng i München!
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 10:43   #4

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kaiserslautern - Hamburg SV
---> 2.35 @ Unibet

16-placerade Kaiser möter 7-placerade Hamburg. Här är det tydlig klasskillnad mellan lagen då Hamburg har spelare som Petric, Ruud Van Nistelrooy, Mathijsen etc. Kaiser är bundesligas 15 "bästa" eller ska vi säga sämsta hemmalag medan Hamburg är ligans 5 bästa borta lag. Senaste 10 matcherna har Kaiser 2-3-5 medan Hamburg har 6-0-4. Nu när bundesliga får fler platser till europaspel så tror jag att Hamburg tar denna chans och vinner i jakten efter europaspelsplats. Sist de möttes så vann Hamburg hemma.

Troliga startelvor:
1. FC Kaiserslautern: Sippel - Dick, Amedick, Rodnei, Jessen - Tiffert, Petsos - De Wit, Moravek, Hlousek - Lakic

Hamburger SV: Rost - Demel, Kacar, Mathijsen, Aogo - Westermann, Zé Roberto - Jansen, Trochowski - Guerrero, Petric

Reservbänken: Drobny, Jarolim, Tesche, Pitroipa, Ben-Hatira, Son, van Nistelrooy

Har man denna kvalite i laget samt en Petric som i toppform bänkat Van Nistelrooy samt att man vunnit 3 av 4 senaste borta matcherna. Ja då ska man slå ett Kaiserslautern som endast tagit 2 p efter juluppehållet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 10:44   #5

jaktenpamiljonens avatar

Standard

Gimnastic Tarragonna - Celta Vigo
---> 2.40 @ Unibet

Här spelar Tarragonna hemma mot ligans utan tvekan bästa lag. Tarragonna ligger på 19 plats medan Celta ligger på 1 plats. 10 senaste matcherna har Celta 6-4-0 medan Tarragonna har 3-4-3. Celta Vigo är även Seriens bästa bortalag då man endast förlorat en match på bortaplan under säsongen. Senaste mötet denna säsong var på Celtas hemmaplan och där gick Celta Vigo vinnande ur striden.

Bet & Love // Mr. X
Gammal 2011-02-26, 10:47   #6

Redbulls avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2859
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ildivino Visa inlägg
Blackpool till 5,3 känns lite för högt med tanke på att dom hade en tung seger mot Tottenham senast.. Möter Wolverhampton borta.
Kan hålla med om att 5,3 känns lite väl högt, men du vet att Blackpools viktigaste spelare, Charlie Adam, missar matchen?
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 10:50   #7

ildivinos avatar

Sharp$: 420
Standard

Nej det visste jag inte. jag har inte kollat närmare på matchen. var bara en första intryck när jag kollade oddsen

ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 10:59   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Hur många gånger har vi inte chockats av Dortmunds lag iår?? Se på Mario Götze t.ex. Skulle inte förvåna mig om den här målvakten håller hög kvalitet.
Dortmund tar poäng i München!
Dortmund är helt klart mina favoriter i Tyskland, men vad säger att Dortmund inte får med sig 2-2 hem?

Självklart håller målvakten hög kvalitet, annars skulle han nog inte få chansen.

Båda lagen kommer också från spel i Europa vilket kan leda till mental kollaps.
Kan bli 0-0, kan bli 2-2.
1.80 på att BM gör 2 mål på hemmaplan är taget mot vilket motstånd de än möter.
Gammal 2011-02-26, 11:01   #9

Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Dortmund är helt klart mina favoriter i Tyskland, men vad säger att Dortmund inte får med sig 2-2 hem?

Självklart håller målvakten hög kvalitet, annars skulle han nog inte få chansen.

Båda lagen kommer också från spel i Europa vilket kan leda till mental kollaps.
Kan bli 0-0, kan bli 2-2.
1.80 på att BM gör 2 mål på hemmaplan är taget mot vilket motstånd de än möter.
Dormund spelade inte europaspel i veckan. Dom åkte ut i gruppspelet av Europa League när man inte lyckades besegra Sevilla i sista gruppspelsomgången. Så man spelade inte EL 16 delsfinal nu i veckan. Så Dortmund lär ju vara fräschare in i den här matchen.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 11:09   #10

jaktenpamiljonens avatar

Standard

Wolverhampton - Blackpool X2
---> 2.00 @ Unibet

Här hittar jag högt spelvärde. Här får vi X2 på Blackpool till fina 2.0 i odds. Blackpool kommer från en övertygande 3-1 seger mot Tottenham och självförtroendet är på topp. Wolves ligger på 20-plats vilket är absolut sist. Blackpool ligger på en fin 12-placering. Wolves har 6-2-5 hemma denna säsong och är 14-bästa hemmalag medan Blackpool imponerat på bortaplan där man är 7-bäst i ligan med 5-2-7. Senaste matchen dessa emellan gick Blackpool segrande med 2-1 på hemmaplan.

TROLIGT WOLVES-LAG
Wolverhampton (4-4-2, fr.h.): Wayne Henessey - Ronald Zubar, Richard Stearman, Christophe Berra, George Elokobi - Matt Jarvis, Jamie O’Hara, Karl Henry (c), Adam Hammill - Sylvan Ebanks-Blake, Kevin Doyle.

Guedioura, Hunt, Kightly och Mancienne missar matchen på grund av skador

Blackpool (4-4-2): Kingson; Eardley, Evatt, Baptiste, Cathcart; Vaughan, Sylvestre, Southern, Kornilenko; Campbell, Beattie.

Gary Taylor-Fletcher och Elliot Grandin missar på grund av skador. Stephen Crainey är tillbaka i träning, men är ännu inte redo för match. Matt Gilks, Paul Rachubka, Billy Clarke och Chris Basham är fortfarande borta på grund av skador. Adams är avstängd.

Här tror jag att man kommer sakna Adams men att man definitivt kan få X. I och med DJ Cambells fina målform så är det inte omöjligt med en Blackpool seger heller. Oavsett utfall så är det stor chans till klirr i kassan.

Bayer Munchen - Borussia Dortmund X2
---> 1.96 @ Unibet

Här möts denna säsongs jättar inom den tyska fotbollen. Bayern hade en tuff match mot Inter sist och detta tror jag har tagit en del på krafterna. Denna match är en måste match om de ska ha någon chans överhuvudtaget att komma ifatt Borussia. Dock så kommer det inte bli lätt då Borussia är ett väldigt bra lag med många bra spelare. Man har en riktigt bra defensiv samt flera bra offensiva spelare och då tänker jag främst på Lucas Barrios.

Bayern är seriens bästa hemmalag med 8-2-1 denna säsong. Det som är lite roligt är att de möter ligans bästa bortalag då Borussia har 10-1-1 denna säsong. Detta ska enligt pappret bli en riktigt tight match och jag tycker att 1.96 på X2 till Borussias fördel är ett väldigt spelvärt odds.

Troliga startelvor

Bayern München: Kraft - Lahm, Tymoshchuk, Badstuber, Pranjic - Luiz Gustavo, Schweinsteiger - Robben, Müller, Ribery - Gomez.

Borussia Dortmund: Langerak - Piszczek, Subotic, Hummels, Schmelzer - Bender, Sahin - Kuba, Götze, Großkreutz - Barrios.

// Taget från min blogg

Bet & Love // Mr. X
Gammal 2011-02-26, 11:13   #11

zimzelens avatar

Sharp$: 2321

Standard

I Championship är idag en sådan dag där det kan komma oväntade resultat. Topplagen har gott som ångvältar på sistone där det är stenhårt om placeringarna där uppe. Inget lag verkar vika ner sig. Swansea har varit det bästa laget men jag undrar om inte de kan åka på en överraskning mot ett målglatt Leeds trots sitt starka försvarfacit.

Doncaster är värt en slant nu när de äntligen börjar få tillbaka lite tunga namn. Billy Sharp verkar vara klar för åtminstone ett inhopp idag. De lider dock fortfarande av avbräck så som Hayter och Woods och under bättre skadeförhållanden under säsongen så skulle de slå Watford utan problem samt krigat om playoff platser.
Gammal 2011-02-26, 12:12   #12

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:

Spelades igår till 1.80.
Vart hittade du det oddset Piturek?

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 12:53   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Dormund spelade inte europaspel i veckan. Dom åkte ut i gruppspelet av Europa League när man inte lyckades besegra Sevilla i sista gruppspelsomgången. Så man spelade inte EL 16 delsfinal nu i veckan. Så Dortmund lär ju vara fräschare in i den här matchen.
Du har helt rätt, My bad. Tänkte på leverkusen. Dock måste Bayern vinna om de ska ha chans att gå ikapp Dortmund.
Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Betsafe igår.
Gammal 2011-02-26, 13:33   #14
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Glöm allt som stod här. Ska fan räkna på det igen.. snurrade till det lite sist!

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-26 klockan 14:09. Anledning: AVGÅ!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 13:52   #15

mattiaspolancos avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 551

Standard

Rekat en hel del idag, och lite från denna tråden!

Tack för spelen och lycka till!
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td