![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Vi får se vad som händer. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Well det är nu 0-5, vilken urladdning de gör.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Slutresultat 0-6 = förlust.
The hosts were protecting a proud record of nine wins and five draws in their past 14 home matches against Cardiff. Kanske var det detta som gjorde att Cardiffs vilja var bättre, och givetvis klass som avgjoprde det hela. Med Chopra, Bothroyd och Whittingham i form har Cardiff oerhörd potential. Bristol City manager Gary Johnson: "It's the sort of night when it is best not to say much. "Whatever reason I try to offer for that performance will be picked apart. "We have a lot of soul searching to do over the next few days before our next game at Middlesbrough. "It wasn't that we forgot how to defend, we just couldn't defend on the night." Jag såg tyvärr inte matchen. Kul för Cardiff att de verkar ha hittat tillbaka till formen som kanske kan ta dem till play-off i alla fall. Tråkigare att man lyckas pricka in ett sådant här fyrverkeri när man spelar mot dem. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Synd Portugisen, även den bästa totalfailar ibland!
Nya tag och på det igen bara ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Funderar fortfarande på Manchester-derbyt ikväll. X2:a till 2.20 känns absolut spelbart....vi får se vi får se....
har annars hittat minst ett riktigt bra spel till helgen.... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
City är up-and-going. Dom är helt galet bra, och även mitt favoritlag ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
Denna matchen är på många sätt vågskålen, det som avgör om de är "samma gamla City" eller om de är det "nya stora City"... Dessutom tror jag att en liten argentinare på plan ikväll är en spelartyp som lyfts till nya höjder av adrenalinet av att en gång för alla peka finger åt Gary Neville och Sir Alex... Dock har jag bestämt mig att avstå pga att jag inte litar på City's försvar även om Mancini matchar AAA-laget.... Får City och gärna Tevez ett tidigt mål så kan det mycket väl bli dålig stämning på plan, vilket jag tror är fördel City. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|