Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-23, 19:14   #31
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Marseille har sjunkit som en sten hela dagen och nu är det läge att trycka in på United. Motiveringen får helt enkelt bli att Marseille skulle motsvara ett lag runt 6 platsen i Premier League och där får vi inga 1,82 på ML i Premier League. Finns en del mer att säga om matchen också men har tidsbrist.

Spel: Man U 1,82 ML @ alla asiater i princip, Bet365 för dem som spelar där och på Betdaq för dem som kör där.
Gammal 2011-02-23, 19:19   #32
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Inter-Bayer Munchen

PICK

Två målglada lag som möts - här spelar jag över 2.5 till 2.06, 3units på Betfair...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:21   #33

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Är det inte dags att införa åldersgräns här på Sharps.

Jag sätter 100 Sharp$ på att troyme är en liten grabb på högstadiet. Snälla tagga ner, ingen storspelare sitter och skryter om att han är tuff och hur jäkla rik han. Och du skryter om att Roma gick in, WOW. Ett spel, shit vi avgudar dig redan.

Lägg ner,grabben försök inte övertyga oss här inne att du är svin rik och grym på spel. Börja tro på det själv och utveckla ditt spelande och lär dig av erfarna personer här inne istället.

För att faktiskt bidra med något till den här tråden så lirar jag

Inter - B. Munchen 1X @ 1.40

Repris på fjolårets final. Visst Inter har inte imponerat i år, man kom "bara" tvåa i sin grupp bakom tottenham och man ligger trea i ligan. Men man ska komma ihåg att CL är alltid CL. Inter har ett starkt lag, och som tidigare nämnt i tråden måste man stoppa robben o ribbery. Åttondelsfinal i CL väntar och hemmaplan har stor betydelse. Denna matchen tror jag slutar med udda måls seger till Inter, ska vi säga 2-1? Men jag tar med X,et som en Safe då Munchen imponerat på senaste och har spelat bra i Champions League.

P.s: Troyme, nästa gång du ska trolla. Säg då inte att du lirar hos Betsson

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:35   #34
BHF

BHFs avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2030
Standard

Real Esppor Club - Estudiantes de Mérida
Real Esppor Club -1,5
2,20
Sportingbet

Real Esppor Club har hittat form, två vinster i lag och laget har inga större problem inom laget. Vera och Sanvicente är tillbaka i laget.
Estudiantes de Mérida är bland tre sämsta lag i ligan, trots allt spelar rätt så bra med tanke på stora finansiella problem men nu saknar Estudiantes de Mérida tre spelare, en avstängd och två skadade. Stort avbräck och trots att Real Esppor Club har målskillnad 2 – 2 efter fem matcher väntar jag på att det lossnar för hemmalaget och vinst.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:50   #35

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 104
Standard

Så där förtjänar jag lite respekt nu eller ? Alla som har argumenterat och vart otrevliga =) jo visst jag är en stor spelare

Porto - Sevilla
handicap (0-1)
spel 2 1.98
Bologna - Roma
första lag att göra mål
Roma 1.85
Inter - B.munchen
matchvinnare
Inter 2.30
Marseille - Munited
antal mål
under 2,5mål 1.58
troyme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:53   #36

pr0llans avatar

Sharp$: 342
Standard

nvm

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av pr0llan den 2011-02-23 klockan 20:04.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:54   #37

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg

Jag sätter 100 Sharp$ på att troyme är en liten grabb på högstadiet. Snälla tagga ner, ingen storspelare sitter och skryter om att han är tuff och hur jäkla rik han. Och du skryter om att Roma gick in, WOW. Ett spel, shit vi avgudar dig redan.

Lägg ner,grabben försök inte övertyga oss här inne att du är svin rik och grym på spel. Börja tro på det själv och utveckla ditt spelande och lär dig av erfarna personer här inne istället.

Repris på fjolårets final. Visst Inter har inte imponerat i år, man kom "bara" tvåa i sin grupp bakom tottenham och man ligger trea i ligan. Men man ska komma ihåg att CL är alltid CL. Inter har ett starkt lag, och som tidigare nämnt i tråden måste man stoppa robben o ribbery. Åttondelsfinal i CL väntar och hemmaplan har stor betydelse. Denna matchen tror jag slutar med udda måls seger till Inter, ska vi säga 2-1? Men jag tar med X,et som en Safe då Munchen imponerat på senaste och har spelat bra i Champions League.

Ärligt talat så har jag aldrig påmint att jag är rik här någongång på forumet, jag sa att jag är en stor spelare.. Men aa visst, jag är rik och jag fick även in Sevilla mot alla odds .. Jag är trevlig men du verkar bara otrevlig vid dina argument så jag ska nog sluta svara på dina inlägg.. Lycka till i all framtid ..
troyme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:55   #38

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av troyme Visa inlägg
Hahaha jag spelar på 14 olika hemsidor. Varför jag nämnde betsson där tidigare vet jag inte.
Jag spelar egentligen mest singlar på live vad slagning alltså inte via nätet.
Åter igen lycka till =)
Varför har det kommit så mycket p-12or och troll till sharps?? 14 bookies är väl fan inget o komma med?? Hade du varit Sharps så hade du inte uppfört dig som du gör!!
Håll dig till motiveringar av spel och snacka inte så mycket strunt

robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:58   #39
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Så där förtjänar jag lite respekt nu eller ? Alla som har argumenterat och vart otrevliga =) jo visst jag är en stor spelare

Porto - Sevilla
handicap (0-1)
spel 2 1.98
Bologna - Roma
första lag att göra mål
Roma 1.85
Inter - B.munchen
matchvinnare
Inter 2.30
Marseille - Munited
antal mål
under 2,5mål 1.58
  • 1: Alla förtjänar respekt.
  • 2: Att argumentera för/emot är inte att jämställa med att inte visa respekt.
  • 3: Du satte två spel, grattis. Men det bevisar fortfarande inget.
  • 4: Ingen har varit direkt otrevlig, däremot har folk ifrågasatt dina uttalanden och ditt sätt att på ett motsägelsefullt sätt framhäva din storhet. Med all rätt faktiskt.
  • 5: Du är dock lika välkommen, nu som då, precis som alla andra. Men tona ned attityden och visa lite ödmjukhet. Det blir bäst för alla parter och som alla vet, resultat svart på vitt talar sitt tydliga språk. Låt ett spreadsheet föra din talan istället för att trolla med hajsnack i samma mening som du hänvisar till odds på betsson.

Edit: kom visst några otrevliga poster innan jag hann skriva kalrt detta..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+10), Raimond (+5)

Senast redigerad av RobinD den 2011-02-23 klockan 20:00.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 20:08   #40

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Ta det lugnt, det är ju inte så direkt att du aldrig gjort bort dig i några trådar innan.

Angående ditt stora bidrag till tråden, du väljer alltså att slasha en rak 1 på Inter för 2.7 till 1.4 med tanke på en chans till X.
(Just sayin')

Ibland säger en bild mer än tusen ord, denna säger nog en del!

Senast redigerad av raaabin den 2011-02-23 klockan 20:09.
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 20:13   #41

TheDarkKnights avatar

100 Favorit

Standard

Citat:
Ärligt talat så har jag aldrig påmint att jag är rik här någongång på forumet, jag sa att jag är en stor spelare.. Men aa visst, jag är rik och jag fick även in Sevilla mot alla odds .. Jag är trevlig men du verkar bara otrevlig vid dina argument så jag ska nog sluta svara på dina inlägg.. Lycka till i all framtid ..
Är du på riktigt?

Ta och kolla det där inlägget. Inte en människa som gått klart Gymnasiet och är över 18 år skriver på ett sådant sätt. Och vad menar du att jag var "otrevlig" mot dig. Jag ansåg att du gick på högstadiet och att man borde införa åldersgräns på Sharps. Är det något du anser som stötande så får det stå för dig.

Jag säger som föregående talare, sänk din attityd börja bete dig som folk och starta upp en spread som talar för dig. Tomma ord och attityd och skryt om att man har prickat två spel kommer inte ta dig någonstans.

Jag tror helt ärligt ingen vill vara dum mot dig eller såra dig, eller hur du nu tolkar det. Vi vill bara hjälpa dig, för som sagt. Med den attityden och skryt om dina 2 spel, det kommer du inte långt på grabben.

- Bob Valentino
Gammal 2011-02-23, 20:16   #42

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Ok troyme eftersom du är ny så kan vi ha lite överseende med att du och andra nya inte följer Sharps vett och etikett. Här ger jag några konstruktiva tips som du bör följa om du inte vill dra på dig en ban från moderator:

I dagens trådarna så postar du inga oneliners utan motiveringar, detta kan man precis som RobinD skriver skapa ett spreadsheet för att göra.

Citat:
jag kan faktiskt inte förklara varför Porto inte kommer att vinna
Uttalanden och kommentarer som dessa tillför ingenting till spelet som diskuteras så håll dem från tråden. Det hade varit skillnad om du hade hänvisat till fakta som berör matchen, t.ex. skador eller motivationsfaktor.

Om du sätter spel så skriver du vid behov ut detta i chatten alternativt i denna tråd:

https://www.sharps.se/forums/offtopic...gdunkartraden/

Om det går dåligt eller ditt spel blir till en push på övertid så postar du här:

https://www.sharps.se/forums/offtopic...geringstraden/

Undvik även att posta val av bookie såvida det inte är en smal marknad du spelar på som bara den erbjuder. På Sharps har de flesta koll och hittar oddsen själva på egen hand.

Sist men inte minst försök att skriva strukturerat och slå gärna på stavningskontroll så blöder inte ögonen på oss andra som jobbar för en bra stämning och nivå på detta forum.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+10)
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 20:18   #43

TheDarkKnights avatar

100 Favorit

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Ta det lugnt, det är ju inte så direkt att du aldrig gjort bort dig i några trådar innan.

Angående ditt stora bidrag till tråden, du väljer alltså att slasha en rak 1 på Inter för 2.7 till 1.4 med tanke på en chans till X.
(Just sayin')

Ibland säger en bild mer än tusen ord, denna säger nog en del!

Nu ska vi inte starta pajkastning här. Jag håller med dig Dnb på Inter är ett bra spel och jag var inne på det till en början. Men eftersom jag väljer Dubbelchans så betyder ju det att jag är medveten om att matchen mycket väl kan sluta lika, och att jag anser 1X är ett bättre alternativ då jag tror jag får en större chans till vinst.

Jag vet att du säkert kan hitta flertal fel i mitt spelande, men det finns absolut ingen mening av dig att göra en ny post och påpeka det för mig. Jag har min spelstil, jag värdera mina spel på ett sätt. Du får göra på ett annat.

Jag har ett ROI på 157,5 % på 253 spel. Siffror och statistik är alltid en sak men för mig är det i alla fall ett litet kvitto på att mina spel är vinnande i längden.

- Bob Valentino
Gammal 2011-02-23, 20:28   #44

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Nu ska vi inte starta pajkastning här. Jag håller med dig Dnb på Inter är ett bra spel och jag var inne på det till en början. Men eftersom jag väljer Dubbelchans så betyder ju det att jag är medveten om att matchen mycket väl kan sluta lika, och att jag anser 1X är ett bättre alternativ då jag tror jag får en större chans till vinst.

Jag vet att du säkert kan hitta flertal fel i mitt spelande, men det finns absolut ingen mening av dig att göra en ny post och påpeka det för mig. Jag har min spelstil, jag värdera mina spel på ett sätt. Du får göra på ett annat.

Jag har ett ROI på 157,5 % på 253 spel. Siffror och statistik är alltid en sak men för mig är det i alla fall ett litet kvitto på att mina spel är vinnande i längden.
Haha, trodde aldrig detta skulle inträffa men jag måste faktiskt ta troyme i försvar angående ditt inlägg till honom där du höll med om att han skulle starta ett sheet och låta de resultaten tala sitt tydliga språk för honom.

Nu kommer du helt plötsligt med ROI och stats på 253 spel, men då är den stora frågan följdaktligen. Var finner jag dessa? Jag hittar nämligen inget sheet som du rimligen kan hänvisa till och således bör du inte heller slänga ur dig precis samma sak som troyme. Summa summarum så är det du gjorde precis lika illa.

Man ska se över sitt eget hus innan man påpekar eller håller med om saker som rör andra människor på ett illa sätt.

Senast redigerad av Overkill den 2011-02-23 klockan 20:30.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 20:31   #45

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Marseille har sjunkit som en sten hela dagen och nu är det läge att trycka in på United. Motiveringen får helt enkelt bli att Marseille skulle motsvara ett lag runt 6 platsen i Premier League och där får vi inga 1,82 på ML i Premier League. Finns en del mer att säga om matchen också men har tidsbrist.

Spel: Man U 1,82 ML @ alla asiater i princip, Bet365 för dem som spelar där och på Betdaq för dem som kör där.
Gör detsamma fick 1.85 tom. Man U i CL är ett sånt lag som även om de gör en halvkass match får med sig 1-1 hem,spelar de på topp så kan de säkert vinna också.

Bra där RobinD+Soap

Lite tråkigt att "Dagens Fotboll-trådarna" är bland de enda jag inte brukar läsa på forumet pga det ständiga trollandet. Förhoppningsvis kan det bli högre nivå och mindre känsliga egon i trådarna framöver så jag hittar hit oftare
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td