Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-23, 17:06   #16

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av troyme Visa inlägg
Glöm inte att Sevilla krigar för sitt sj-förtroende, laganda samt sin kära publik =).. Jag tippar faktiskt X2
Större delen utav deras kära publik är nog kvar i Sevilla. Hade de spelat hemma hade jag kunnat gått med på ditt resonemang, men inte då de spelar borta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
troyme (+5)
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 17:31   #17
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Jag kommer lägga in en slant på Porto, de är starka hemma och jag tror inte heller de går för oavgjort. Porto är dessutom i mitt tycke en klass bättre än Sevilla och brukar ta turneringsspel i Europa på allvar.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 17:36   #18

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jackee Visa inlägg
Större delen utav deras kära publik är nog kvar i Sevilla. Hade de spelat hemma hade jag kunnat gått med på ditt resonemang, men inte då de spelar borta.
Okej. Vi får väl se vad det blir för resultat Jag lever på spel, jag kan faktiskt inte förklara varför Porto inte kommer att vinna men jag är 100% säker på att Porto inte kommer att vinna ... bara så där .. lycka till =)
Jag är en haj (storspelare) men första gången jag skriver om betting så här via forum ..
troyme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 17:38   #19
zz

zzs avatar

Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Då ska vi se ...

Porto - Sevilla .... Vår känslor ?

Porto är ett superstarkt lag (spec på hemmagräs)KOLLA STATS!
- Sevilla har haft en kraftig, hårt svängande kurva i form av en uppförsbacke sedan November och hela vinter tiden .. har vår känslorna tagit över ?

På tal om skador m.m - läs www.svenskafans.se
nu skriver jag min uppfattning efter att jag analyserat och läst på lite över allt.

Sevilla slog senast Hercules (rena köttmuren) .. Lyckas man göra hål mot dom så tror jag inte de borde vara några konstigheter att kunna kontra in minst 1 boll mot Porto i 90minuter (5400sekunder). Den defensiva biten har varit i form av en "autobaan" hos Sevilla, men nu känns det ändå som att man har suttit i omkläddningrummet och börjat med att säga "anybody wants to share anything..............thank you for sharing with us" (rehab) .. För att Sevilla ska klara sig undan här så måste man göra minst 2 mål och vinna matchen (så klart med minst ett mål, dvs 1-2 men inte 0-1)..

Tyvär så tror jag inte att Sevilla kommer att ta sig vidare trots att man kommer att göra en bra match. Porto har botemedlet mot den Sevillista taktiken i bröstfickan, men där emot så tror jag inte Sevilla kommer att förlora den här matchen..
Mitt tips: 0-1 1-1 2-2

Spel tips: Porto - Sevilla handicap (0-1) 2 odds: 1.98 bettson.se

Bologna - Roma .. En ny trend ...?

Bologna - Roma .. Är nya trenden att ha minst insläppta mål, (senast tappade Roma en 3-0 ledning till 4-3 borta mot Genoa) Underskattning ? Målvaktbyte i Roma ?

Roma med Montello i båset som den nya chaffören ..
Läs svenskafans.se

Tips 0-1, 1-1, 0-2
Speltips: Lag att göra det första målet = Roma - odds: 1.85 betsson.se

Inter - B.munchen - En repris ...

Två starka lag med mycket vilja (känner att "hellre förlorar vi än att spela x, antigen vinna eller förlora")

Inter har sina defensiva samt def-offensiva kvaliteer med sig in i det sista medan man kliver in i matchen med 2 anfallare på plan och 0 anfallare på bänken .. Men vem har sagt att Motta Maicon m m inte kan göra mål .. Munchen minst lika starka ..

Munchen har presterat bra den senaste tiden (kolla stats) men det känns som att så fort man byter miljö så är det som att man har blivit dumpad av tjejen där hemma..

.....därför tror jag att Inter vinner matchen (tack vare hemmaplan och en fullsatt arena som gillar att prata med händerna)...

Mer fakta: svenskafans.se

Tips: 2-0, 3-1, 3-2
Speltips: Inter - B.munchen 1 odds: 2.30 betsson.se

Marseille - M.united... Orka ...

Det var så tråkigt att läsa om dessa två lag så jag orkar inte skriva om de..
Tro det eller ej men 0-0 ? Läst om denna match på svenskafans.se

Tips: 0-0, 0-1, 1-0
Speltips: Under 2.5mål odds: 1.58 betsson.se

Porto - Sevilla
handicap (0-1)
spel 2 1.98

Bologna - Roma
första lag att göra mål
Roma 1.85

Inter - B.munchen
matchvinnare
Inter 2.30

Marseille - Munited
antal mål
under 2,5mål 1.58

Beräknad från www.betsson.se
Källor om info m.m www.svenskafans.se och flera stats sidor via "länkinsamling" här på sharps.se
Tänk om alla nya medlemmar kunde börja såhär lovande!!

Att jag sedan spelat lite annorlunda är av mindre betydelse. Jag har spelat tvärtemot dig i Porto och Inter-matcherna för några dagar sedan. Jag tror Porto har en riktigt bra chans här pga tidigare nämnda orsaker som deras hemma-stats men framförallt för att de har ett riktigt bra lag.
Gammal 2011-02-23, 17:42   #20
zz

zzs avatar

ZZ

Standard

Citat:
Okej. Vi får väl se vad det blir för resultat Jag lever på spel, jag kan faktiskt inte förklara varför Porto inte kommer att vinna men jag är 100% säker på att Porto inte kommer att vinna ... bara så där .. lycka till =)
Jag är en haj (storspelare) men första gången jag skriver om betting så här via forum ..
Suck jag ångrar mitt tidigare inlägg nu.. Du är inte storhaj om du lirar på betsson tyvärr grabben... Eller storspelare kan du vara men snarare en stor fisk istället för en stor haj.

Fortsätt istället på den inslagna vägen och motivera dina spel så kanske du kan bli det en vacker dag!
zz är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 17:42   #21
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

För övrigt kommer jag hoppa på Inter rak snart, det är inte rimligt att de prissätts till över 2.60 i en första runda i 1/8-delsfinal.

Finns det någon som kan försöka övertala mig om att Inter inte vinner minst 40% av denna matchup?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 17:45   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Tänk om alla nya medlemmar kunde börja såhär lovande!!

Att jag sedan spelat lite annorlunda är av mindre betydelse. Jag har spelat tvärtemot dig i Porto och Inter-matcherna för några dagar sedan. Jag tror Porto har en riktigt bra chans här pga tidigare nämnda orsaker som deras hemma-stats men framförallt för att de har ett riktigt bra lag.
Jag lovar att aldrig logga in här igen om både Porto matchen samt Inter matchen går in som jag beskrev där.
Jag är en storspelare men första gången jag skriver om betting på forum.
Jag är 1000% säger på dom två matcherna jag vill faktiskt inte formulera eller förklara varför eller vilka källor jag egentligen har men låt spela börja och låt resultatet hylla mig här på detta forum =) ..
Men lycka till =)
Gammal 2011-02-23, 17:47   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Suck jag ångrar mitt tidigare inlägg nu.. Du är inte storhaj om du lirar på betsson tyvärr grabben... Eller storspelare kan du vara men snarare en stor fisk istället för en stor haj.

Fortsätt istället på den inslagna vägen och motivera dina spel så kanske du kan bli det en vacker dag!
Hahaha jag spelar på 14 olika hemsidor. Varför jag nämnde betsson där tidigare vet jag inte.
Jag spelar egentligen mest singlar på live vad slagning alltså inte via nätet.
Åter igen lycka till =)
Gammal 2011-02-23, 17:51   #24
zz

zzs avatar

ZZ

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
För övrigt kommer jag hoppa på Inter rak snart, det är inte rimligt att de prissätts till över 2.60 i en första runda i 1/8-delsfinal.

Finns det någon som kan försöka övertala mig om att Inter inte vinner minst 40% av denna matchup?
Hmm alltså de är uppe i 2,76 nu på Betfair och det tycker jag är löjligt. Jag håller lagen som jämnbra och sitter på BM till 3,5 sen tidigare. Men 2,98 som den står i nu skulle jag aldrig nånsin spela till. Ett av de oförklariga odds som ständigt dyker upp i CL. Nångång ska jag lägga ut texten om varför CL och PL är de "enklaste" ligorna att göra pengar i men detta är ett bra exempel.
Gammal 2011-02-23, 17:59   #25

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 984
Standard

Svåra matcher i CL idag.. Kan mycket väl bli kryss i båda matcherna..
kicken är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 18:16   #26

Redbulls avatar

Sharp$: 2859
Standard

Inter till 2,69 @ Pinnacle på hemmaplan? Måste testas...

Viktigt att Inter stänger kanterna för där är Bayern fruktansvärt starka med lirarna Robben och Ribery. Löser man det har man en mycket god chans att vinna. Sneijder och Eto’o är inga dussinspelare...
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 18:56   #27

umebons avatar

Sharp$: 971
Standard

Inter [email protected]
Olympique [email protected]

Känns som att det kan bli tajt i kvällens matcher. Tycker att både Bayern och United kommer att vara nöjda med oavgjort med tanke på deras hemmastyrka.
Prövar dessa två med liten insats.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 18:58   #28

Standard

Porto - Sevilla
handicap (0-1)
spel 2 1.98
Bologna - Roma
första lag att göra mål
Roma 1.85
Inter - B.munchen
matchvinnare
Inter 2.30
Marseille - Munited
antal mål
under 2,5mål 1.58

Just nu Sevilla inne. Snart går Roma också in =)
Gammal 2011-02-23, 19:01   #29

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Denna tråden är ju redan delvis förstörd av en enda person. Hur gick det till?

troyme, du är ingen storspelare och om du nu är det. Uppför dig då som en istället för att trolla.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:04   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Denna tråden är ju redan delvis förstörd av en enda person. Hur gick det till?

troyme, du är ingen storspelare och om du nu är det. Uppför dig då som en istället för att trolla.
Då var Roma inne också tack för de
Stängt ämne

td