|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-02-22, 01:38 | #1 | |
2011-02-22 Bournemouth - Sheffield W
Datum: 2011-02-22
Tid: 20.45 Sport: Fotboll Land: England Liga: League One Match: AFC Bournemouth - Sheffield Wednesday Spel: AFC Bournemouth Odds: 1.91 Bolag: Ladbrokes Motivering: Gästerna kommer helt ordinarie. De har inte vunnit en match sedan i december (man har förlorat fyra av sina fem senaste matcher ). Utöver detta släpper de även in mycket mål, åtta st på de senaste tre matcherna. Bournemouth har seriens starkaste hammafacit med 11 3 2, Sheffield W är femte sämst borta med 4 1 10. Att tänka på är att hemmalaget kryssat i sina senaste två hemmamatcher, senast mot serietrean Huddersfield, dessförinnan mot mittenplacerade Leyton Orient som även kryssade mot Arsenal i FA cupen senast. Bournemouth dras med lite skavanker: Citat:
Om serieledarna Brighton kryssar mot Plymouth och Bournemouth vinner så går de senare upp i serieledning, detta kan manar troligen hemmalaget lite extra. Sheffield W har aldrig vunnit på Dean Court och de två senaste matcherna lagen emellan har slutat 1-1. Jag tror dock att den katastrofala formen för Sheffield W (trots en intakt trupp!) i kombination Bournemouths hemmastyrka kommer att säkra våra slantar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
norrbacka (+1) Senast redigerad av Soap den 2011-02-22 klockan 02:02. |
||
2011-02-22, 03:52 | #2 |
Bournemouth har 2 hemmamatcher på rad där de tappat de 3 poängen på övertid och med så bra hemmastats och mot ett så mediokert lag som Sheff W så borde de ha bra chans att börja vinna hemma igen. Vi hoppas på det då jag också spelade Bournemouth igår kväll
"Megson blamed his latest loss on defensive errors and, thus, is expected to make a few changes, although Jon Otsemobor (calf) and Lewis Buxton (hamstring) both remain sidelined and midfielder Giles Coke sits out the second of a three-game ban." Sheff W saknar några spelare också,Buxton och Coke är iaf ordinarie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2) |
|
2011-02-22, 09:56 | #3 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Bra rek av soap och vlad the impaler har tryckt av? Rygg direkt.
|
2011-02-22, 09:59 | #4 |
Tack för kompletterande info Vlad, hittade inte denna igår. Vilken källa har du till det, AFCs hemsida månne?
Senast redigerad av Soap den 2011-02-22 klockan 11:27. |
|
2011-02-22, 10:32 | #5 |
Gött att jag också tog den här igår. Vågade mig till och med på -1 AH till 2.60.
Bra rek! |
|
2011-02-22, 10:58 | #6 |
Tack, ryggar denna. Hoppas på det bästa nu du
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-02-22, 13:33 | #7 | |
Citat:
BBC har samma skador också http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot..._2/9401821.stm och Giles Coke fick direkt rött mot Tranmere så bör stämma. |
||
|