![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 | |
![]() Citat:
Snarare kungligt, sen att det inte gynnar ditt tips skiter väl han i.. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
Jag lirar Ath Bilbao idag +0.5 @ 5.75
Mest för att dom är Spaniens svar på TFF, jag tycker oddset är riktigt högt även om vi pratar om ett av världens bästa lag dom möter. Känns som att dom är rätt bekanta med vad som måste göras. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]() Citat:
Funderar själv på +2AH eller +3AH, har inte riktigt bestämt mig hur modig jag är idag. Lite roligt är det iaf att A.Bilbao inte har förlorat med mer än 3 mål sedan 2001 borta mot Barcelona. Att det ska ske ikväll ser jag inte som speciellt troligt. Känns som Barcelona är lite ur balans just nu och de känner nog Real Madrid flåsa i nacken och hur fansen kräver en stor vinst. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Milan (Vinst 2-1)
Spurs (Spelade ej) Schalke (Förlust 1-2 mot jumbon) Valencia (0-0 hemma mot bottenlag) Arsenal (1-1 i Cupen mot Div 2 lag) Barcelona (Match ikväll) Roma (Förlust 4-3 mot Genoa) Sjakhtar (Spelade ej) Vad har vi lärt oss av den här dagen? Jo, att det verkar extremt svårt att ställa om från Champions League till ligaspel. Det är iofs inget nytt, det har pågått i flera år. En amatör som analyserar (jag) säger att det inte har att göra med trötta spelare, då mönstret inte riktigt går igen för lagen som spelat Europa League, utan att det är extremt svårt att psykologist ställa om från en C.L match med allt vad den innebär till en simpel liga/cupmatch. Jag är inte den första som säger det här. Inte det jag vill få fram. Men det är värt att tänka på, och den här helgen var den första jag konsekvent vägrat spela lag som lirat i C.L veckan innan, och jag ser ingen anledning att ändra på det receptet till nästa helg. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Sen 2002 har Barcelona förlorat fler matcher än vad dom har vunnit, när Valdes inte har stått i mål .
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]()
shoreline
Spoiler:
Tack för den vinkeln! Jag gick massa onödigt minus just på dom lagen idag,kommer inte göra om samma misstag igen! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 | |
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|