Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-20, 15:28   #31

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wilma Visa inlägg
Lol att domarn blåser straff åt Udinese för att sedan ångra sig, vilken jävla pajas....suck
Varför är han en pajas, det är storartat att inse sina misstag.

Snarare kungligt, sen att det inte gynnar ditt tips skiter väl han i..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piturek (+1), Soap (+1), RobinD (+10), skOEld (+1)
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 18:10   #32
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Jag lirar Ath Bilbao idag +0.5 @ 5.75

Mest för att dom är Spaniens svar på TFF, jag tycker oddset är riktigt högt även om vi pratar om ett av världens bästa lag dom möter. Känns som att dom är rätt bekanta med vad som måste göras.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 18:48   #33

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Jag lirar Ath Bilbao idag +0.5 @ 5.75

Mest för att dom är Spaniens svar på TFF, jag tycker oddset är riktigt högt även om vi pratar om ett av världens bästa lag dom möter. Känns som att dom är rätt bekanta med vad som måste göras.
Det finns helt klart ett spelvärde i det. Men riktigt så modig är jag inte.
Funderar själv på +2AH eller +3AH, har inte riktigt bestämt mig hur modig jag är idag.

Lite roligt är det iaf att A.Bilbao inte har förlorat med mer än 3 mål sedan 2001 borta mot Barcelona. Att det ska ske ikväll ser jag inte som speciellt troligt. Känns som Barcelona är lite ur balans just nu och de känner nog Real Madrid flåsa i nacken och hur fansen kräver en stor vinst.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 18:55   #34

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Milan (Vinst 2-1)
Spurs (Spelade ej)

Schalke (Förlust 1-2 mot jumbon)
Valencia (0-0 hemma mot bottenlag)

Arsenal (1-1 i Cupen mot Div 2 lag)
Barcelona (Match ikväll)

Roma (Förlust 4-3 mot Genoa)
Sjakhtar (Spelade ej)

Vad har vi lärt oss av den här dagen? Jo, att det verkar extremt svårt att ställa om från Champions League till ligaspel. Det är iofs inget nytt, det har pågått i flera år. En amatör som analyserar (jag) säger att det inte har att göra med trötta spelare, då mönstret inte riktigt går igen för lagen som spelat Europa League, utan att det är extremt svårt att psykologist ställa om från en C.L match med allt vad den innebär till en simpel liga/cupmatch.

Jag är inte den första som säger det här. Inte det jag vill få fram.
Men det är värt att tänka på, och den här helgen var den första jag konsekvent vägrat spela lag som lirat i C.L veckan innan, och jag ser ingen anledning att ändra på det receptet till nästa helg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 19:52   #35

Zimonds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Sen 2002 har Barcelona förlorat fler matcher än vad dom har vunnit, när Valdes inte har stått i mål .
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 21:36   #36

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

shoreline
Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Milan (Vinst 2-1)
Spurs (Spelade ej)

Schalke (Förlust 1-2 mot jumbon)
Valencia (0-0 hemma mot bottenlag)

Arsenal (1-1 i Cupen mot Div 2 lag)
Barcelona (Match ikväll)

Roma (Förlust 4-3 mot Genoa)
Sjakhtar (Spelade ej)

Vad har vi lärt oss av den här dagen? Jo, att det verkar extremt svårt att ställa om från Champions League till ligaspel. Det är iofs inget nytt, det har pågått i flera år. En amatör som analyserar (jag) säger att det inte har att göra med trötta spelare, då mönstret inte riktigt går igen för lagen som spelat Europa League, utan att det är extremt svårt att psykologist ställa om från en C.L match med allt vad den innebär till en simpel liga/cupmatch.

Jag är inte den första som säger det här. Inte det jag vill få fram.
Men det är värt att tänka på, och den här helgen var den första jag konsekvent vägrat spela lag som lirat i C.L veckan innan, och jag ser ingen anledning att ändra på det receptet till nästa helg.

Tack för den vinkeln! Jag gick massa onödigt minus just på dom lagen idag,kommer inte göra om samma misstag igen!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 22:07   #37

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Udinese-Brescia U 2.5 2.10 b365
Udinese har fortfarande en riktigt fin form och man ska vinna den här matchen hemma mot Brescia utan några större problem. Men som så ofta i fotbollens underbara värld så underskattar man motståndet och tar inte dom här extra löpmeterna för att lösa upp moståndarförsvaret. Udinese saknar i den här matchen Sanchez som är nyckeln till deras rörliga anfallsspel. Nu istället får Di Natale, Denis bredvid sig som är en typisk straffområdesspelare. Jag tror Udineses spel kommer bli lidande och inte lika rörligt här vilket kommer såklart gynna Brescia. Bortalaget gör sällan mål på bortaplan och jag tror man inte nätar idag heller. 0-0, 1-0, 2-0 tänkbara resultat, fint odds.

Genoa-Roma 1a 2.50 b365
Roma har tappat all kraft i och med ägarfrågan och Tottis situation i klubben. Man fokuserar just nu på helt fel saker och det gynnar inte deras form som dalat stadigt sedan deras 2-0 seger borta mot Juventus för några omgångar sedan. Ett sönderköpt Genoa verkar sakta men säkert hitta spelet bättre och på Marassi är man ganska starka. Roma saknar till den här matchen Vucinic och man lär satsa på Totti-Menez på topp. Inte ett allt för löpvilligt anfallspar som säkert kommer sura om dom inte får några bollar att jobba med. Kan säkerligen bli så att Menez blir så trött på att vänta på bollar att han droppar ner själv och försöker styra igång spelet, kvar har man då en seg Totti på topp som inte lär sätta skräck i Genoa försvaret. Till 2.50 måste 1an testas!

Leyton Orient-Arsenal 1a men +1.5, +2.0 AH 1.90 b365
Leyton Orient trampar på i League One och man gör det bra. Man jagar uppflyttningsplatserna och formkurvan är god. Man kommer sälja sig dyrt här på hemmaplan mot ett bättre motstånd. Arsenal å andra sidan lär vila några spelare då man har ligacup final nästa helg och Barcelona returen kort därpå. Man kommer säkert med ett ganska hyfsat lag men jag tror man får det svårt ändå. Ett vilt krigande Leyton Orient ser sin chans att få lysa lite framför TV-kamerorna för en gång skull och det är ju FA Cupen, allt kan hända. Dock fegar jag lite i och med att jag inte vad vad Arsenal kommer med för startelva och tar ett AH spel här som mer än nog borde täcka för mig.

Utöver detta ryggar jag Schalke som jag läst om tidigare här i tråden, tackar för infon!!
Schalke
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td