Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-20, 10:53   #16

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg

En dubbel med Leverkusen + Fiorentina spelas också!

3-Units
Motivering? Se det som kutym att du motiverar dina spel i dagens trådarna.

Själv satsar jag en mindre slant på att Schalke håller nollan idag till 3.30.
Neuer är grym och Schalke kommer med ordinarie elva. Se Redbulls post ovan.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 11:14   #17

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg

Leverkusen har kanon form och har inte råd att tappa poäng om man ska hålla kvar i andraplatsen. Stuttgart usla på bortaplan, svag form och många skador sedan tidigare. Fiorentina tog säsongens första bortavinst mot Palermo förra helgen vinst 4-2. Imponerade stort där. Mutu gör nu sin tredje match efter uppehållet och blir bara bättre och bättre. Mycket starka hemma i Florens. Sampdoria har rasat i tabellen efter alla tapp av spelare. Svaga borta med. Stark etta!
Gammal 2011-02-20, 11:29   #18

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Udinese-Brescia U 2.5 2.10 b365
Udinese har fortfarande en riktigt fin form och man ska vinna den här matchen hemma mot Brescia utan några större problem. Men som så ofta i fotbollens underbara värld så underskattar man motståndet och tar inte dom här extra löpmeterna för att lösa upp moståndarförsvaret. Udinese saknar i den här matchen Sanchez som är nyckeln till deras rörliga anfallsspel. Nu istället får Di Natale, Denis bredvid sig som är en typisk straffområdesspelare. Jag tror Udineses spel kommer bli lidande och inte lika rörligt här vilket kommer såklart gynna Brescia. Bortalaget gör sällan mål på bortaplan och jag tror man inte nätar idag heller. 0-0, 1-0, 2-0 tänkbara resultat, fint odds.

Genoa-Roma 1a 2.50 b365
Roma har tappat all kraft i och med ägarfrågan och Tottis situation i klubben. Man fokuserar just nu på helt fel saker och det gynnar inte deras form som dalat stadigt sedan deras 2-0 seger borta mot Juventus för några omgångar sedan. Ett sönderköpt Genoa verkar sakta men säkert hitta spelet bättre och på Marassi är man ganska starka. Roma saknar till den här matchen Vucinic och man lär satsa på Totti-Menez på topp. Inte ett allt för löpvilligt anfallspar som säkert kommer sura om dom inte får några bollar att jobba med. Kan säkerligen bli så att Menez blir så trött på att vänta på bollar att han droppar ner själv och försöker styra igång spelet, kvar har man då en seg Totti på topp som inte lär sätta skräck i Genoa försvaret. Till 2.50 måste 1an testas!

Leyton Orient-Arsenal 1a men +1.5, +2.0 AH 1.90 b365
Leyton Orient trampar på i League One och man gör det bra. Man jagar uppflyttningsplatserna och formkurvan är god. Man kommer sälja sig dyrt här på hemmaplan mot ett bättre motstånd. Arsenal å andra sidan lär vila några spelare då man har ligacup final nästa helg och Barcelona returen kort därpå. Man kommer säkert med ett ganska hyfsat lag men jag tror man får det svårt ändå. Ett vilt krigande Leyton Orient ser sin chans att få lysa lite framför TV-kamerorna för en gång skull och det är ju FA Cupen, allt kan hända. Dock fegar jag lite i och med att jag inte vad vad Arsenal kommer med för startelva och tar ett AH spel här som mer än nog borde täcka för mig.

Utöver detta ryggar jag Schalke som jag läst om tidigare här i tråden, tackar för infon!!

Senast redigerad av Riise den 2011-02-20 klockan 11:41.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 11:32   #19

makanns avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 261
Standard

Dagens Trippel

Juventus
Milan
schalke
@ 6.29
Gammal 2011-02-20, 11:32   #20
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg

Då hoppas jag att du vinner och för min del får Schalke gärna göra tre mål också. Känns som de har materialet men inte får till det framåt. Kanske lossnar det mot seriens sämsta hemmalag. Måste ju bli hemmamatch för Schalke då typ
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 11:46   #21

makanns avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 261
Standard

ajajaj rött efter 12 min för juve ser mörkt ut nu :(
Gammal 2011-02-20, 11:58   #22

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 426
Standard

Chievo - Milan , Milan Över 1,0 @ 1.40 Nordicbet.

Ngt jag lurar på kan vara bra kanske som dubbelvirke... Känns absolut som Ibra, Cassano och Robinho kommer lägga in ett par bollar i nät, tror iaf inte Milan går mållösa från Bentegodi idag, och vid ett mål blir det väl pengarna tillbaks åtminstone på över/under 1.0 mål ?! Får se om man använder den, en tanke så länge
Snivar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 12:26   #23

Zimonds avatar

Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 290324

http://www.soccerway.com/matches/201...c-club/980683/
Spelade jag igår redan. Tror barcelona kommer få det svårt. Atletic har verkligen gått bra på slutet. Endast 3 förluster de senaste 10 varav de täckt linan varenda gång. Senast de inte gjorde det var dock mot real madrid samt villareal på bortaplan. Laget ligger även på 5e plats i tabellen.
Många fruktar efter en revanchlust från barcelonas efter arsenals fiasko, men jag tror inte den kommer här. Även matchen före arsenal, mot sporting slutade 1-1.
2-0/2-1 barcelona?

Lite h2h stats
Ingen Valdes i mål i kväll heller.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 12:58   #24

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zimond Visa inlägg
Ingen Valdes i mål i kväll heller.
Är det den galne Pinto som får chansen att visa upp sig med otaliga och dumma dribblingar utanför eget straffområde?

Då känns ju faktiskt +2.5 väldigt najs.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 13:22   #25

Zimonds avatar

Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Är det den galne Pinto som får chansen att visa upp sig med otaliga och dumma dribblingar utanför eget straffområde?

Så blir det säkerligen ja. : )
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 14:21   #26
STG

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 21
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
Frankfurt - karlsruher spel frankfurt
Frankfurt ligger 9 möter karlsruher som ligger 3e sist
Man är värdelösa på bortaplan och har förlorat de 5 senaste bortamatcherna.
Idag är man utan ett gäng spelare. Varav matthias langkamp (back), sebastian langkamp (back), Gaétan Krebs mittfältare, samt matthias zimmerman (back) vars bror dog förra veckan är viktiga. Karlsruher missar alltså 3 ordnarie backar samt en ordinarie mittfältare.

Frankfurt missar också folk men ingen av dessa är ordinarie.
Tufan Tosunoglu (trasiga ACL), Andreas Dahlén (trasiga ligament), Marc Gallego (ryggont), Kai-Fabian Schulze (adductor stam) och Benjamin Pintol (rehabilitering efter operation menisken).

2.1 på ettan testas
Tack för den!
STG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 14:26   #27
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Snart dags att backa Barca om linan fortsätter sjunka
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 15:06   #28

Sharp$: 6084

Standard

Sevilla att vinna utan att släppa in mål 2.50:

Ska börja med att säga att Sevilla inte direkt rosat marknaden på slutet, men man är ändå i grund och botten ett bra lag och det är stor kvalitets skillnad spelare för spelare.

Mitt spel grunnar sig dock i det fantastiskt dåliga bortafacit som Hercules har, 1-3-8 och man har dessutom inte lyckats göra mer än 3 mål på 12 matcher, varav 2 var i samma vinstmatch emot Barcelona av alla lag.. på dem 10 senaste borta i ligan har man gått mållös i 9 av dem.

Sevilla saknar möjligtvis Kanoute idag, vilket är ett avbräck, men det finns spelare att backa upp med där fram. Även Palop och Romaric verkar tveksamma enligt : http://www.betinf.com/spain_injured.htm
Men dem fanns inte med på bet365s skadelista.

Hercules har flera viktiga spelare tveksamma:
Duktige Drenthe är klart borta (12 matcher)
Tveksamma:
F Nelson valdes (17 matcher 7 mål)
M Fritzlr (20 matcher)
B Pamarot (20 matcher)
B Paco Pena (20 matcher)

GL!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-02-20 klockan 15:08. Anledning: Edit.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 15:22   #29

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 284
Standard

Lol att domarn blåser straff åt Udinese för att sedan ångra sig, vilken jävla pajas....suck
Wilma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 15:27   #30

Sharp$: 6084

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg

Det är väl föga troligt att han har bollen så mkt dock

Annars är jag åxå inne på samma sida, bara det att jag har svårt att trycka av mot Messilona då man vet att det finns den enorma kapaciteten.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td