![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Motivering? Se det som kutym att du motiverar dina spel i dagens trådarna.
Själv satsar jag en mindre slant på att Schalke håller nollan idag till 3.30. Neuer är grym och Schalke kommer med ordinarie elva. Se Redbulls post ovan. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Leverkusen har kanon form och har inte råd att tappa poäng om man ska hålla kvar i andraplatsen. Stuttgart usla på bortaplan, svag form och många skador sedan tidigare. Fiorentina tog säsongens första bortavinst mot Palermo förra helgen vinst 4-2. Imponerade stort där. Mutu gör nu sin tredje match efter uppehållet och blir bara bättre och bättre. Mycket starka hemma i Florens. Sampdoria har rasat i tabellen efter alla tapp av spelare. Svaga borta med. Stark etta!
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Udinese-Brescia U 2.5 2.10 b365
Udinese har fortfarande en riktigt fin form och man ska vinna den här matchen hemma mot Brescia utan några större problem. Men som så ofta i fotbollens underbara värld så underskattar man motståndet och tar inte dom här extra löpmeterna för att lösa upp moståndarförsvaret. Udinese saknar i den här matchen Sanchez som är nyckeln till deras rörliga anfallsspel. Nu istället får Di Natale, Denis bredvid sig som är en typisk straffområdesspelare. Jag tror Udineses spel kommer bli lidande och inte lika rörligt här vilket kommer såklart gynna Brescia. Bortalaget gör sällan mål på bortaplan och jag tror man inte nätar idag heller. 0-0, 1-0, 2-0 tänkbara resultat, fint odds. Genoa-Roma 1a 2.50 b365 Roma har tappat all kraft i och med ägarfrågan och Tottis situation i klubben. Man fokuserar just nu på helt fel saker och det gynnar inte deras form som dalat stadigt sedan deras 2-0 seger borta mot Juventus för några omgångar sedan. Ett sönderköpt Genoa verkar sakta men säkert hitta spelet bättre och på Marassi är man ganska starka. Roma saknar till den här matchen Vucinic och man lär satsa på Totti-Menez på topp. Inte ett allt för löpvilligt anfallspar som säkert kommer sura om dom inte får några bollar att jobba med. Kan säkerligen bli så att Menez blir så trött på att vänta på bollar att han droppar ner själv och försöker styra igång spelet, kvar har man då en seg Totti på topp som inte lär sätta skräck i Genoa försvaret. Till 2.50 måste 1an testas! Leyton Orient-Arsenal 1a men +1.5, +2.0 AH 1.90 b365 Leyton Orient trampar på i League One och man gör det bra. Man jagar uppflyttningsplatserna och formkurvan är god. Man kommer sälja sig dyrt här på hemmaplan mot ett bättre motstånd. Arsenal å andra sidan lär vila några spelare då man har ligacup final nästa helg och Barcelona returen kort därpå. Man kommer säkert med ett ganska hyfsat lag men jag tror man får det svårt ändå. Ett vilt krigande Leyton Orient ser sin chans att få lysa lite framför TV-kamerorna för en gång skull och det är ju FA Cupen, allt kan hända. Dock fegar jag lite i och med att jag inte vad vad Arsenal kommer med för startelva och tar ett AH spel här som mer än nog borde täcka för mig. Utöver detta ryggar jag Schalke som jag läst om tidigare här i tråden, tackar för infon!! Senast redigerad av Riise den 2011-02-20 klockan 11:41. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Dagens Trippel
Juventus Milan schalke @ 6.29 ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
Banned
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551Rovfisken- nya regler-1102 Stats: 92 - 131 - 4 ROI: 99.28% Vinstprocent: 41.00% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
ajajaj rött efter 12 min för juve ser mörkt ut nu :(
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Chievo - Milan , Milan Över 1,0 @ 1.40 Nordicbet.
Ngt jag lurar på kan vara bra kanske som dubbelvirke... Känns absolut som Ibra, Cassano och Robinho kommer lägga in ett par bollar i nät, tror iaf inte Milan går mållösa från Bentegodi idag, och vid ett mål blir det väl pengarna tillbaks åtminstone på över/under 1.0 mål ?! Får se om man använder den, en tanke så länge |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Snart dags att backa Barca om linan fortsätter sjunka
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Sevilla att vinna utan att släppa in mål 2.50:
Ska börja med att säga att Sevilla inte direkt rosat marknaden på slutet, men man är ändå i grund och botten ett bra lag och det är stor kvalitets skillnad spelare för spelare. Mitt spel grunnar sig dock i det fantastiskt dåliga bortafacit som Hercules har, 1-3-8 och man har dessutom inte lyckats göra mer än 3 mål på 12 matcher, varav 2 var i samma vinstmatch emot Barcelona av alla lag.. på dem 10 senaste borta i ligan har man gått mållös i 9 av dem. Sevilla saknar möjligtvis Kanoute idag, vilket är ett avbräck, men det finns spelare att backa upp med där fram. Även Palop och Romaric verkar tveksamma enligt : http://www.betinf.com/spain_injured.htm Men dem fanns inte med på bet365s skadelista. Hercules har flera viktiga spelare tveksamma: Duktige Drenthe är klart borta (12 matcher) Tveksamma: F Nelson valdes (17 matcher 7 mål) M Fritzlr (20 matcher) B Pamarot (20 matcher) B Paco Pena (20 matcher) GL!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2011-02-20 klockan 15:08. Anledning: Edit. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Lol att domarn blåser straff åt Udinese för att sedan ångra sig, vilken jävla pajas....suck
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
![]() Annars är jag åxå inne på samma sida, bara det att jag har svårt att trycka av mot Messilona då man vet att det finns den enorma kapaciteten.
![]() ![]() |
![]() |
|