![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Var kan man följa Trelleborgs FF - Halmstad BK?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Bl.a. på liveresultat.se. Vill du ha lite kommentarer från matchen kan du t.ex. kolla HBK:s forumsida på svenskafans.
2-0 till Trelleborg nu när 26 minuter är spelade så överspelet ser ut att sitta. Trelleborg har dessutom missat en straff. Försöket med 3 backslinje ser inte ut att slå så väl ut första matchen för HBK. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Zaragoza +0.25 till 1.83. 3U
Zaragoza har spelat bättre och bättre. Atletico i usel form. Atletico saknar Godin och Mario. För Zaragoza är Da silva och Uche redo för 90 minuter! Zaragoza är starka hemma! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]() Citat:
Dessutom har inte Zaragoza eller A.Madrid direkt imponerat på mig, känns som matchen kan sluta hur som helst. Vem är bäst för dagen? Svårt att säga så här på förhand, skulle ha avvaktat och spelat ett live-spel. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Banned
|
![]() 2011-02-19 Freiburg - Wolfsburg (Bundesliga)
Datum: 2011-02-19
Tid: 15:30 Sport: Fotboll Land: Tyskland Liga: Bundesliga Match: Freiburg - Wolfsburg Spel: Freiburg 1 Insats: 3 Odds: 2.42 Bolag: Betfair Motivering: Här spelas Freiburg hemma mot Wolsburg... Wolfsburg är ett halvtaskigt bortalag mot ett ganska bra hemmalag. 6-2-3 på hemmalaget och 2-4-5 på bortalaget. Wolfsburg har dålig form och har inte gjort mål på tre matcher - Freiburg har inte heller rosat marknaden med bara ett mål på de tre senaste - då blev det dock vinst mot bottenlaget Stuttgart på bortaplan. I dessa möten lagen emellan så brukar hemmafördelen spela en stor roll - det har spelats 16 matcher och 6 av dessa har slutat oavgjort men endast 2 bortavinster - dessa vanns dessutom utav Freiburg! Diego tillbaks i Wolfsburg efter att ha blivit sidsteppad av Littbarski i förra matchen - samtidigt bänkar Littbarski Madlung och Kahlenberg pga. dålig inställning på träningarna - låter som om det är riktigt dålig stämning i laget och det påverkar självklart prestationerna på plan... Inga större problem i Freiburg heller... Här spelas alltså Freiburg, 3 units, till 2.42 på Betfair... Lycka till om någon följer...! /Badass |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Skönt att Livingstons rikspuckon drar på sig rött vid 2-0 i andra halvlek å släpper in meningslösa 2-1 och gör så att mitt -1 spel skiter sig och min spelkassa demoleras.
Borde stått 5-0 i halvtid men det är ju klart, när man satsar en miljard på jordens säkraste handikappspel så blir man rånad totalt. Bögfotboll. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Makandodele (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
Banned
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551Rovfisken- nya regler-1102 Stats: 92 - 131 - 4 ROI: 99.28% Vinstprocent: 41.00% |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wilma (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]() Citat:
Har inte särskilt mycket med spel o motiveringar till dagens fotbollsmatcher att göra!! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wilma (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
Banned
|
![]() 2011-02-19 Santo André - Paulista Jundiaí (Annat)
Datum: 2011-02-19
Tid: 22:30 Sport: Fotboll Land: Brasilien Liga: Annat Match: Santo André - Paulista Jundiaí Spel: Oavgjort Insats: 3 Odds: 3.70 Bolag: Betfair Motivering: Sexton matcher spelade och elva har slutat oavgjort mellan dessa lag. Nedåtgående form hos båda så försiktigt spel är att vänta från båda håll... En statistisk rek/pick - vad ni vill! /Badass |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Banned
Sharp$: 551Rovfisken- nya regler-1102 Stats: 92 - 131 - 4 ROI: 99.28% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Enligt mina stats så har de spelat elva matcher inbördes och två har slutat lika. Dock har Santo André kryssat sex av åtta som är spelade den här säsongen.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
Banned
|
![]() Citat:
Tack, grabben - vet inte vilken av hjärncellerna jag skall skylla på men det jag ville ha fram var att lagen ofta spelar oavgjort - inte nödvändigtvis lagen emellan...! Av sexton matcher, hemma och borta så har deras matcher 9 gånger slutat med oavgjort... Alla Santos hemmamatcher har slutat med X. Myckat svagt av mig...! /Badass |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
Banned
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]()
Celta Vigo vann med 1-0, men det satt ganska långt inne. Men om någon ryggade så grattis!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |