![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Har inga siffror som styrker detta, men jag har läst att ju viktigare match desto mindre hemmafördel, i europaspel pratar vi dock dubbelmöten där hemmaplansfördelen torde betyda mer, speciellt i första matchen i en utslagsrunda.
I vanligt ligaspel dessutom finns det saker som tyder på att ju längre avstånd, desto fler mål i snitt görs av hemmalagen mot de lag på resande fot. Det kan även styrkas i att derbyn oftare spelas oavgjort än vad lagens snitt på delad poäng per match annars. Minns inte vart jag läste det dock. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Spelat Arsenal 1x till 1,80 på b 365. Tycker att är det något lag som ens är i närheten av Barcas boll trillande så är det Arsenal i sina bästa stunder, Och det är bara att hopas att alla vaknat på rätt sida. Är inne på ett x i Roma. Är ingen stor beundrare av italiensk fotboll. I dessa internationella matcher kan dom ju inte slänga sig så fort någon springer förbi eller snor bollen. Samt att Roma verkar ju ha problem med truppen. Avaktar dock, väntar och ser vad som ramlar in på sidan.
God spelkväll alla Sharpare ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#49 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610Tennis 2015 Stats: 81 - 118 - 5 ROI: 103.27% Vinstprocent: 40.70% |
![]() Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Riise (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
Du får inga för jag kollade precis upp det och bortser man från årets säsong ser det snarare ut att vara tvärtom... Iaf i Chmapions league... Runt 40 % hemma segrar medans ligorna lEngland/Italien ligger på ca 50 %. Så jag ber om ursäkt för miss-informationen. Jag har väl läst de i så många sammanhang att jag tog det för en sanning.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Känns som om över 2,5 på Roma - Shakhtar Donetsk inte är fy skam. 2,05 ggr pengarna. Tror att Donetsk mäktar med att näta minst en gång, och då lär matchen öppnas upp för ett par mål till. Tycker det är ett ganska rejält överodds på just det spelet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Roma känns mycket intressanta idag. Även Barca vinner.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Siffror och hemmaplansfördel hit och dit. Frågan är väl vem som kommer att föra spelet mellan Arsenal och Barca. KAN Pep spela på något annat sätt än Barca alltid gör?
Kommer han försöka och misslyckas? Tycker endast krysset har värde. Lycka till ikväll - ska bli spännande match! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Efter att läst lite, kollat själv och lite magkänsla så går jag på Arsenal +0.5AH till 1.98 och sen en mindre peng på rak till 4ggr.
"känns" som att om även om Barca är snäppet vassare Så kan dom "våga" tappa 1-0 borta för att sedan spela ut Arsenal hemma med sin fruktansvärt tråkiga sidledsfotboll Och enkelt gå vidare. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Om Wilshere startar lär han till slut ledsna på Barcas triangelspel på mitten. Att gult kort på grabben står i 3.50 är taget.
Sen kör jag vidare på min personliga favorit Cas(h)setti i Roma. 3 gånger pengarna att han skulle ta kort mot Napoli tyckte jag var att ta i. Idag ger det 3.30. Visst får Roma tillbaka ett par gubbar i backlinjen vilket förmodligen leder till att Cassetti flyttas ut till en kant. Under 90 minuter finns dock alltid chanser att sparka sönder någons ben.Ungefär som Flamini igår till 2.80. Wilshere att ta kort @ 3.50. Cassetti att ta kort @ 3.30. Eventullet kan Eboue liras till 3 ggr också. Han brukar gilla ostskivan! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Roma har ju vunnit 8 av sina senaste 10 hemma(dock tappat poäng dem 2 senaste) men Shaktar har ju inte lirat en tävlingsmatch på evigheter, och även om man hade ett par spelare borta mot Karpaty så var det mest i defensiven det saknades folk.. Perfekt med en sån här match för att tända ett turbulent Rom-lag, som garanterat kommer försöka utnyttja rostigheten hos Shakhtar spelarna. Kanske bara är jag som ser det så..
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#57 | |
![]() Citat:
Flaminis var dock ett av dem rödaste gula korten jag sett ever, den å De Jongs roundhouse är topp 2 :-)
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
Jag blev rejält förbannad igår under matchen. Att man kan tackla som Flamini gjorde igår och bete sig som Gattuso utan att bli utvisad år 2011 i CL är för mig en gåta.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1956Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Roma vs Shaktar över 9.5 hörnor
Det har iår blivit i snitt 13.2 hörnor i Romas hemmamatcher i Serie A och det har blivit minst 10 hörnor i 12/12 matcher. Kollade igenom de båda lagens tidigare matcher i CL vilket jag inte tycker sa någonting. Linan över 9.5 till 1.75 är fan taget i varje match där Roma har hemmaplan. Kör ca 2% pga limitering @ Unibet |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|