![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Får bli en tvpeng på över 2.5@bet365 till 1.95 i Spurs matchen sen får vi se hur det avlöper
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Tycker oddset är för bra på Spurs, Milan är ett jävligt trött och slitet gäng. Avstår nog dock spel.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8570230.ab
Mycket oväntat att deras expert vågar sticka ut hakan och tippa att alla favoriter går vidare!
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Visst har Milan bra chans till vinst, men till 1.70? Nej Tack! Målsnålt ... Tveksamt. Som alltid när Tottenham spelar så kommer de troligen köra på ganska hårt offensivt och eftersom till och med Redknapp gått ut med att de vill ha med sig ett mål därifrån och Gomes sällan håller nollan så tror jag att det ska kunna rassla till lite i näten ikväll!
Dock känns det mesta ikväll ganska osäkert och oddsen ligger rätt, så jag avstår spel, knäpper en kall, och bara njuter av en målrik tillställning ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Tror faktiskt att Milan är kvällens bästa spel. Håller med oddset är inte mycket att hurra över.
Men tror helt enkelt att avbräcken och rutin avgör idag. Milan har visat att man klarat sig bra fast man har avbräck, och dessutom har Milan varit i sådanna här situationer förr. Det kommer bli en bra kväll förhoppningsvis tjänar vi lite pengar också. BOL Ikväll,Grabbar ! ![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Tottenham vann senast borta mot Sunderland med alla skador...
Gillar inte det låga oddset på Milan, tror inte X ligger speciellt långt bort.. och anser värdet i X är mkt mer än 1an... Milan har inte lyckats i CL på några år nu... frågan är om de gör det i år... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
Nä, 1.70 känns väl i lägsta laget. Blir bara att se matchen med lite godsaker till och hoppas på bra fotboll. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Enligt Milannews denna elva ikväll:
Abbiati; Abate, Nesta, Yepes, Antonini Gattuso (C), Thiago Silva, Flamini, Seedorf, Ibrahimovic, Robinho Definitivt ingen elva jag satsar mina pengar på... Mittfältet är riktigt svagt, och ytterbackarna är mer mittfältare i mina ögon.
![]() ![]() |
![]() |
#39 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Underspelet satt ju som en smäck!
Gattuso hade ju inte sin bästa dag ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
För oss som spelade Milan - tankar inför imorgon?
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Hmm, bara jag som ser värde i Arsenal? Man har en bra trupp med grym högsta nivå som måste få med sig ett resultat till returen om man vill vidare. Tycker själv att man borde plocka minst 3/10, står just nu i 4.15 som högst.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
Arsenal +0.5 lockar ju fett mycket till 2 ggr degen. Det kallar jag värde de. Men ska läsa på lite mer om matchen innan jag bestämmer mig.
Roma-Shakhtar lämnar jag orörd, Roma i spillror med ägarbyte, Tottis situation och de östeuropeiska lagen blir bara bättre och bättre. Hade gått på Shakhtar här om dom inte haft uppehåll ifrån seriespel i 3 månaders tid innan den här matchen, nu lämnar jag den orörd. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Kan bara hålla med här... För att få något sorts perspektiv kan man kolla hur oddsen sett ut när Arsenal mött United de senaste åren. United skulle möjligtvis kunna anses liiite sämre än barca men å andra sidan är hemmaplansfördelen större i europa-spel den i ligaspel. Oddsen de senaste åren när Arsenal mött United hemma har varit even eller till liten arsenal favör. Undantaget är 08/09 då United var favoriter dock inte stora som Barcelona är idag. Spelet på Arsenal tycker jag är givet och ett av de mest uppenbara och stora värden som jag sett på länge. 30% på Arsenal känns i underkant men ger ändå ett förväntat ROI på 124,5 % till 4,15 hos Unibet.
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
Är inne på att lira Shakhtar mot Roma ikväll. Tyckte inte Roma spelade något vidare mot Napoli sist. Har för mig att Roma har en del i backlinjen borta,någon som har koll på det??
Möjlig startelva, 4-3-1-2: Doni/Lobont Cassetti, Mexes, Burdisso, Riise Simplicio, De Rossi, Perrotta Menez Totti, Vucinic Källa:Svenskafans Senast redigerad av tavring den 2011-02-16 klockan 09:19. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|