![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
TACK!
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Det jag själv har hittat är att Newells tappat sin bästa striker/nyckelspelare till denna säsongen, Muruo Formica som gått till Blackburn. Sen ska man tillägga att Estudiantes är otroligt starka på hemmaplan och har 21 raka matcher utan förlust där, med en imponerande målskillnad på 41-6. Oddset har dock droppat rejält på Estudiantes. Finns runt 1,57 just nu. Estudiantes håller nollan till 1,72 känns nästan mer lockande då.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Redbull (+1) Senast redigerad av vessl123 den 2011-02-11 klockan 14:17. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | ||||||||
![]() Citat:
![]() * Burton saknar 2 ordinarie försvarare, en av dem är ordinarie ytterback i Englands u-20 * Trolig ersättare till en av backplatserna är en spelare som isf kommer göra sin första match på länge då han först varit skadad och sedan petad * Chesterfield har en anfallare som har gjort 7 mål de senaste 8 matcherna varav 5 på bortaplan * Burton har spelat 8 matcher mindre än de flesta andra lag, låt alltså inte lagens placeringar avgöra beslutet Själv väljer jag att spela en rak 2a då jag tror att avbräcken i backlinjen tillsammans med revanschlusten kommer att väga över till Chesterfields fördel. Chesterfield-spelarna kan nog även taggas till en del efter den totala sågning som man fick av coach och lokaltidningarna efter senaste matchen. |
|||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Som vessle123 drog upp, sedan så har Estudiantes spelat bra pre-season och har ett jävligt bra lag. Nu har den droppat som fan men 1.70 tycker jag är grymt spelvärt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lawio (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Är precis som Robin inne på Chesterfield.
2.40 @ bet365 känns rätt bra |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Dagens system
![]() Riktigt uselt utbud men tycker mig ha skramlat ihop till 3 bra drag efter lite läsning här på sharps ![]() Lirar följande 3 matcher som dubblar och en trippel. Evenemang Odds Datum 1. Union Berlin - VfL Osnabrück 1.75 2011-02-11 18:00 Fotboll - Tyskland - 2.Bundesliga Matchvinnare , Du spelade på:1 2. Granada - Albacete 1.55 2011-02-11 21:00 Fotboll - Spanien - Segunda División Matchvinnare , Du spelade på:1 3. RW Erfurt - spVgg Unterhaching 1.80 2011-02-11 18:30 Fotboll - Tyskland - Tyska 3.Bundesliga Matchvinnare , Du spelade på:1 Nu jobbar vi in dom om en stund och en strax ! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Drar till med HT/FT X/1 @ 5.50 (William Hill samt Unibet) i Atalanta-Siena.
I tre av Atalantas fyra senaste segrar har det stått X i halvtid. Siena har inte gjort mål på sina tre senaste bortamatcher och saknar nu en del offensiva hot. Denna info räcker för att jag ska lägga in en liten peng på det.
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |||||||
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Reasoning Volendam is without first team keeper Rulter, regular defenders Opdam and Wan der Werff. They have been struggeling on away field and have lost much of the form shown in the first half of the season. Emmen was on a great run but are coming into this game with two consecutive defeats. Both pn away pitch so nothing to be ashamed of. I think they will get aleast 1 point but I think they are close to the win tonight and choose pick home side with full draw cover. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1) |
|||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
underbart att alla 3 atlanta spel gick in.
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Haha...hyfsad nettovinst idag va? snyggt spelat btw=)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Tack Kvirre. Ja det blev en bra nettovinst. Har Nba & Nhl kvar nu
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|