Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-10, 22:41   #1

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Dagens fotboll 11/2

Har tittat lite på Union Berlin - VfL Osnabrück i tyska 2:an.

Union Berlin (13)
Berlin kommer, tror jag, stärkta efter vinsten senast på bortaplan mot rivalen och tabellettan Hertha Berlin.
Innan den matchen har man 2 förluster och 2 vinster.
Saknas gör Madouni och Rauw, 2 försvarare som spelat 9/21 resp. 5/21 matcher från start.

VfL Osnabrück (14)
Osnabrück kommer från en hemmaförlust. Innan den har man 1 vinst och ytterligare 2 förluster. 2 av förlusterna är iof. mot topplag.
Saknas gör Angel, Lejan och Bencik. De två första har startat 14/21 matcher medans Bencik har 5/21.

Avbräcken för lagen kanske inte har någon jätte betydelse om man kollar statistiken så jag tror på en jämn match med en knapp vinst för Union Berlin.
Kör ett litet test med uddamålsvinst så mitt bet är Union Berlin - VfL Osnabrück (0-1) X @ 4,00. Alltså uddamålsvinst för Berlin
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 00:15   #2
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

2011-02-11 20:45Npower League TwoBurton vs Chesterfield +0 FT 1 1.847

Spelar Chesterfield med draw cover. Burton har det jobbigt i botten av League Two, mängder av inställda matcher gör att laget kommer få ett tight schema ändra fram i april.

Endast 5 matcher har de spelat 2011, kan vara bra ur den synvinkeln att de är pigga och fräscha. Dock har de tappat Shaun Harrad, deras bästa striker under fönstret och även lånet James Collins som även han var framstående anfallare har flyttat hem igen. Istället har man plockat in Sam Winnall från Wolves som troligen går direkt in i startelvan.

Chesterfield hade problem mot Aldershot senast och känner flåset bakom sig. Andretränaren har gått ut och sagt varnat för underskattning och matchen kommer tas på allvar. Senast CHesterfield förlorade var just mot Burton i Cupen 27/11 2010. Efter det har man 10 raka, dock 3 raka kryss nu och Burton slåss för att inte åka ur så de kan sälja sig dyrt.

Men jag har svårt att se att de ska klara mer än ett kryss här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), Sighurt (+1)

Senast redigerad av RobinD den 2011-02-11 klockan 00:22.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 01:31   #3

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

RobinD, vill inte vara till besvär men undrar vad du har för motivering på matchen Rot-Weiss Erfurt vs Unterhaching som du lagt upp på ditt spreadsheet.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 01:37   #4
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
RobinD, vill inte vara till besvär men undrar vad du har för motivering på matchen Rot-Weiss Erfurt vs Unterhaching som du lagt upp på ditt spreadsheet.
Blir en kort då jag kollar via mobilen i sängen. Erfurt är bra hemma och har inga supertunga avbräck. Senaste hemmamatcherna har de vunnit komfortabelt. Unterhaching fick två av sin främsta anfallare skadade nyligen så de missar matchen, även en tung pjäs på mitten missar. Unterhaching har bara 2 friska anfallare och kommer troligen spela 4-5-1 och kontra. Tror inte det räcker helt enkelt. De har även legat under med ett par bollar i ht i deras 3 senaste bortsförluster så jag knep det med. Oddsen droppar på dessa och är troligen sönderslashade vid ko.
Sighurt (+1), performance (+1), Soap (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 01:45   #5

Sighurts avatar

Heja bror!

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Blir en kort då jag kollar via mobilen i sängen. Erfurt är bra hemma och har inga supertunga avbräck. Senaste hemmamatcherna har de vunnit komfortabelt. Unterhaching fick två av sin främsta anfallare skadade nyligen så de missar matchen, även en tung pjäs på mitten missar. Unterhaching har bara 2 friska anfallare och kommer troligen spela 4-5-1 och kontra. Tror inte det räcker helt enkelt. De har även legat under med ett par bollar i ht i deras 3 senaste bortsförluster så jag knep det med. Oddsen droppar på dessa och är troligen sönderslashade vid ko.
Tack för att du tog dig besväret! Läste precis det angående skadorna på deras anfallare på deras hemsida. Google translate funkar endast till en viss gräns. Man får ju läsa om texten ett antal gånger för att förstå något Det blir rygg på den! BOL
Gammal 2011-02-11, 10:34   #6

Redbulls avatar

Sharp$: 2859
Standard

Granada - Albacete 1 1.60 @ expekt.com

Spanien, Segunda Division

5 Granada 23 10 7 6 42-27 37
19 Albacete 23 5 8 10 17-25 23

Ikväll spelar seriens tredje bästa hemmalag mot Albacete som är ett mediokert bortalag. Granada har såhär långt spelat 8 2 1 på hemmaplan med en målskillnad på 27-7. Albacete har i sin tur 2 3 7 på bortaplan med en målskillnad på 6-13. Man gör väldigt lite mål på bortaplan medan Granada släpper in väldigt lite mål på hemmaplan. Granada har helt okej form med tre vinster och två oavgjorda på dom fem senaste, där hemmasegern mot ligatrean Real Betis (3-0) imponerar. Albacete har en usel form med fyra raka förluster.

Granada har inga större avbräck offensivt men defensivt så är Lucena och Rubén borta. Viktige anfallaren Alexandre Geijo är tillgänglig och så även mittfältarna Dani Benítez och Abel Gómez. Tyvärr har jag inte hittat någon information kring Albacetes trupp men med tanke på att Granada inte har några större avbräck så tror jag att det kvittar om Albacete så skulle ha en helt skadefri trupp. Granada ska vinna detta.

Även -1AH kan testas. 1.95 erbjuder Bet365 just nu.
ILoveBirds (+1)

Senast redigerad av Redbull den 2011-02-11 klockan 10:40.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 12:38   #7

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 351
Standard

Några som helst tankar om kvällens toppmöte i serie b? Siena kommer spela för 0-0 är min första känsla...
kvirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 14:27   #8

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag har rekat den matchen på min blogg såhär:

ATALANTA - SIENA

Toppmöte i Serie B mellan 1an och delade 2an (poängmässigt) och även de enda lagen i serien som skulle kunna hålla nogorlunda i Serie A. Alltså är detta två lag som har kvalite från defensiv till offensiv. Båda lagen har ambitioner att ta sig tillbaka till Italiens finrum Serie A och därför tror jag det blir en tillknäppt historia i denna match. Lagen kommer med fin form till matchen där Atalanta har 4 vinster och 2 oavgjorda de senaste 6 matcherna medan Siena har 3 vinster 2 oavgjorda och 1 förlust. Siena är ett lag som ofta kryssar på borta plan. Man har 1 vinst, 1 förlust och 4 oavgjorda de senaste 6 bortamötena. Inför detta möte kommer lagen utan några nämnvärda skador enligt rapporterna hitills på deras hemsidor. Och idag så spelar jag

* Atalanta - Siena X

---> 3.05 @ Unibet

* Atalanta - Siena U 1.5 mål

---> 2.80 @ Unibet

* Atalanta - Siena 0-0 Resultat

---> 7.75 @ Unibet

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 14:32   #9

Sharp$: 166
Standard

Djurgårdens U-21 lag möter ett finskt div.3 gäng. DIF har 2 borta på landslagsuppdrag och 2 u19 spelare ersätter. De enda som är ifrån något som är i närheten av A-lagets startelva är på västermittfältsplatsen. Där ska 3 a-lagsspelare spela lika mycket. Tränaren säger även "I dagens match ska vi fortsätta att jobba med försvarsspelet, offensiven kommer i ett senare skede för oss i U21". 1x till 2.45 på Unibet.

http://www.dif.se/sidor/nyheter/nyhe...id=11580&typ=1
axel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 14:39   #10

Sighurts avatar

Heja bror!

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen Visa inlägg
jag har rekat den matchen på min blogg såhär:

ATALANTA - SIENA

Toppmöte i Serie B mellan 1an och delade 2an (poängmässigt) och även de enda lagen i serien som skulle kunna hålla nogorlunda i Serie A. Alltså är detta två lag som har kvalite från defensiv till offensiv. Båda lagen har ambitioner att ta sig tillbaka till Italiens finrum Serie A och därför tror jag det blir en tillknäppt historia i denna match. Lagen kommer med fin form till matchen där Atalanta har 4 vinster och 2 oavgjorda de senaste 6 matcherna medan Siena har 3 vinster 2 oavgjorda och 1 förlust. Siena är ett lag som ofta kryssar på borta plan. Man har 1 vinst, 1 förlust och 4 oavgjorda de senaste 6 bortamötena. Inför detta möte kommer lagen utan några nämnvärda skador enligt rapporterna hitills på deras hemsidor. Och idag så spelar jag

* Atalanta - Siena X

---> 3.05 @ Unibet

* Atalanta - Siena U 1.5 mål

---> 2.80 @ Unibet

* Atalanta - Siena 0-0 Resultat

---> 7.75 @ Unibet
Kan tillägga:
Siena saknar Larrondo 16 spelade matcher 5 mål och Reginaldo 17 spelade och 6 mål, två ganska tongivande anfallare. Atalanta saknar också de två spelare, mittfältaren Doni 20 matcher 6 mål (nyckelspelare) och Ruopolo anfallare 18 matcher 5 mål. Det bästa spelet enligt mig är under på denna match.
Lawio (+1)

Senast redigerad av Sighurt den 2011-02-11 klockan 14:40.
Gammal 2011-02-11, 14:44   #11

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack sigurth för info. Var hitta du den? jag var inne på Siena & Atalantas sida och google translate men hitta inget om skador?

Skönt med viktiga anfaller borta ökar chanser för 0-0

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 14:49   #12

Sighurts avatar

Heja bror!

Standard

Kan rekommendera denna sida, väldigt bra och enkel. Här har du länken till just Atalanta - Siena matchen:

EDIT: Tittade inte så noga, Doni, Reginaldo och Ruopolo är osäkra till spel. Dvs. dom kanske spelar trots allt

Senast redigerad av Sighurt den 2011-02-11 klockan 14:52.
Gammal 2011-02-11, 14:52   #13

alexybts avatar

Sharp$: 431
Standard

Estudiantes till 1.70 so far
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 14:53   #14

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av axel Visa inlägg
Djurgårdens U-21 lag möter ett finskt div.3 gäng. DIF har 2 borta på landslagsuppdrag och 2 u19 spelare ersätter. De enda som är ifrån något som är i närheten av A-lagets startelva är på västermittfältsplatsen. Där ska 3 a-lagsspelare spela lika mycket. Tränaren säger även "I dagens match ska vi fortsätta att jobba med försvarsspelet, offensiven kommer i ett senare skede för oss i U21". 1x till 2.45 på Unibet.

http://www.dif.se/sidor/nyheter/nyhe...id=11580&typ=1
Har bettat på denna redan men fegade lite på +1 till SJK. SJK kommer med sitt starkaste lag idag och tar denna turnering seriöst eftersom det är hemmaplan för dom. SJK har värvat friskt i år och kommer att vara en uppflyttningskandidat från Kakkonen denna säsongen, dom har redan slagit HJK i turneringen och dom har typ samma manskap som DIF med och kör samma rotation av spelare. Såg matchen igår och det var inget vidare spel från Djurgårdens sida så tror det finns bra chans till "skräll" här och är man lite äventyrlig så drar man ett litet bet på raka ettan till 6.30

Senast redigerad av Pacman den 2011-02-11 klockan 14:57.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 14:57   #15

Redbulls avatar

Sharp$: 2859
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexybt Visa inlägg
Estudiantes till 1.70 so far
Why? Motivering?
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara