Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-09, 10:52   #31

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 172
Standard

Bra Blixt, Jag har feeling för Belgarna, om dom ställer upp med bästa laget dvs. Återkom då fort du vet nått
fasteddy_7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 10:52   #32

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 311

RögarnsHörna(Dagbokslän
Stats: 14 - 12 - 8
ROI: 129.14%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixt Gordon Visa inlägg
Finland har en relativt ung trupp. Inga laguppställningar ännu, återkommer då de släpps.
Finlands nye tränare Markku Kanerva har plockat ut ett ungt lag (utan Litmanen och Hyypiä), som inehåller fem spelare*** utan erfarenhet från A-landslaget.
***(Hannu Patronen, Helsingborg, Juhani Ojala, HJK, Joona Toivo, Djurgården, Sebastian Mannström, HJK, och Riku Riski, RTS Widzew Lodz)***

Noterbart är också att Perparim Hetemaj (Brescia) (petad under Baxter) är med i truppen och han, tillsammans med duon Eremenko (Kilmarnock)/Forssell (H 96) ska väl framstå som lagets "stjärnor".

OJojoj
Rogarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 10:53   #33

Sharp$: 311

RögarnsHörna(Dagbokslän
Stats: 14 - 12 - 8
ROI: 129.14%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rogarn Visa inlägg
Finlands nye tränare Markku Kanerva har plockat ut ett ungt lag (utan Litmanen och Hyypiä), som inehåller fem spelare*** utan erfarenhet från A-landslaget.
***(Hannu Patronen, Helsingborg, Juhani Ojala, HJK, Joona Toivo, Djurgården, Sebastian Mannström, HJK, och Riku Riski, RTS Widzew Lodz)***

Noterbart är också att Perparim Hetemaj (Brescia) (petad under Baxter) är med i truppen och han, tillsammans med duon Eremenko (Kilmarnock)/Forssell (H 96) ska väl framstå som lagets "stjärnor".

OJojoj

Steven - Lee på (aftonbladet) har detta utlagt

Belgien har ett underskattat landslag.
Synar man laget i sömmarna, så finner man klasspelare i alla lagdelar.
Man har ett ungt, hungrigt lag och gör inga större ändringar i truppen jämfört med senast (rättvis 2–0-seger mot Ryssland).
Steven Defour är inte med, men på hans position finns det faktiskt "täckning" även om han besitter god kapacitet.

Backlinjen lär vara intakt om man ser till Rysslands-matchen (alltså: Ciman–Van Buyten–Kompany–Vertonghen).
På mitten väntas Gillet, Smons och Witsel få chansen.
Och på topp har vi den minst sagt intressanta trion Hazard, Lukaku (tidsfråga innan han spelar i ett av Europas topplag) och Chadli.
Om det skulle "knyta sig", så har vi spelare som Dembele och Vleminckx på bänken.
Rogarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 10:56   #34

Sharp$: 172
Standard

Tack för infon Rogarn
fasteddy_7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 11:03   #35
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Intressant lag belgarna kommer med om det där stämmer. Toppspelare i Belgien kryddat med bra spelare från större ligor.

Gillar även jag Tyskland igår, men jag vet inte. Jag kan väldigt lite om Italiens landslag. Det man brukar säga är ju att Italienarna inte presterar i träningsmatcher.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 11:04   #36

Rejss avatar

Sharp$: 4409
Standard

Här ligger en del information om Belgien - Finland

http://blogg.aftonbladet.se/youbet/2...tack-sa-mycket

Edit: Hade glömt att uppdatera, där har ni iaf länken

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Rejs den 2011-02-09 klockan 11:06.
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 11:22   #37
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

2011-02-10 02:00InternationalsMexico vs Bosnia 1 HT/FT 0.5 2.870

Kan inte förmå mig själv att spela Mexico rak @ 1.67. Däremot tycker jag att 2.87 på att de ska leda i halvtid och sen vinna kan vara ett bra spel.

Risken är väl överhängande att det kryssas i HT, men jag tar den risken helt enkelt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 11:24   #38

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja tror på att de leder i Halvtid. Bosnien har flera spelare ur form med sig som inte är inne i säsong. Det är i första halvlek jag tror det kommer rulla in 1 eller 2.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 11:47   #39

Sharp$: 716
Standard

vet någon sveriges trupp?

Astung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 12:08   #40

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Ingen som tror på Sverige mot Ukraina idag?

Som alla vet tog Hamrén ut en stor trupp och igår lirade b-laget om man vill kalla det så.
Idag ställs en ordinarie 11 ut på plan, som troligt ser ut som följer:

Andreas Isaksson

Mikael Lustig - Daniel Majstorovic - Andreas Granqvist - Behrang Safari

Anders Svensson - Kim Källström - Sebastian Larsson - Christian Wilhelmsson
Johan Elmander - Zlatan Ibrahimovic

Ukraina tog ut en 22-mannatrupp till denna dubbellandskamp och ställde följande gubbar på benen igår mot Rumänien (som man vann över efter straffar):

Pyatov,Gusev,Chegrynskyi,Rakitskiy,Fedoriv,Tymosch uk,Stepanenko,Aliev,Konoplyanka,
Devich ,Milevskiy

En ganska strark 11. Sverige borde ha fördel av att alla spelare kommer att vara fräscha?
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 12:13   #41

shorelines avatar

Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Helt klart är det så. Aldrig att den där elvan orkar hålla samma nivå två dagar i rad. Och Ukrainas reserver håller inte samma klass, även om man faktiskt har en riktigt bra årgång på g.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 12:15   #42

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Sveriges reserver som lirade igår är ju också en bra årgång och på g, men inte orkar de köra två matcher på två dagar för det.

2.37 med detta i åtanke känns värt.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 12:28   #43

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 166
Standard

Det är väl sagt att Zlatan ska spela en halvlek. Jag såg att Sv i halvtid stod i 3.10. Dock så är frågan om han ska spela första eller andra halvlek, om han lirar första så kan det vara ett okej spel. Någon som har nån info ang. det?
axel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 12:39   #44

Hedos avatar

Sharp$: 325

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om jag har fattat det rätt så lirar Ukraina med samma lag som i går alltså?

Zlatan ska enligt SVT Text starta och de brukar inte ha fel när de väl går ut med elvan.
Hedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 12:58   #45
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Molde möter Hödd hemma, leanar på X2 @ 2.25, vill höra rogarns synpunkt först, men att påpeka är:

Citat:
Solskjær må klare seg uten spillere som deltar på landskamper i midtuka. Espen Bugge Pettersen og Makhtar Thioune er opptatt med A-landskamper i kveld, og Krister Wemberg, Ivar Furu og Magnus Stamnesstrø er alle på norske u-landslag. I tillegg er det usikkerhet rundt Magnus Eikrem og Daniel Berg Hestad som begge sliter med småskader. Børre Steenslid er langtidsskadd.
Molde gjorde det långt från bra i copa del sol, 2a division laget har en rimlig chans indeed..
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td