![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
---- Angående Rochdale - Bristol Rovers så finns följande att läsa från igår på Rochdales hemsida: Rochdale manager Hill goes into the game with a full squad to choose from and remains guarded over today's game. ...Rovers could have a wait on their hands for stability with central defender Dave McCracken sidelined with a hamstring problem.The experienced defender looks set to be out until March with captain Stuart Campbell also out with a hamstring problem though he's expected to be back in a fortnight. Bristol Rovers målvakt Luke Daniels is experiencing a steep learning curve, letting in 12 goals in the last three games. Jag ger hemmalaget förtroende till 1.83 hos Victor Chandler. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Det mest befogade spelet, enligt mig, är ett överspel på 2,5 eventuellt 3,5 på matchen.
När sverige mötte Botswana var defensiven i fokus (matchen slutade dock över 2,5 mål , 2-1 till sverige). Men nu när EM-kvalet närmar sig och detta kan vara den sista chansen för ett flertal spelare att "visa upp sig" finns det stora chanser att det "rinner iväg". Alla spelare, från försvarspelare till anfallare vill visa upp sig och ta egna initivativ som kan ge utdelning eller straffa sig. Övrigt noterbart: Större delen av sveriges defensiv (inkl. målvakten) har fortfarande inte påbörjat sin klubbsäsong och är förmodligen ganska ringrostiga. Samtidigt är majoriteten av Sveriges offensiv igång med sitt klubbspel (ex: Berg, Toivonen, Olsson, Wernbloom mfl). Oddset för över 2,5 mål: 1.91 Oddset för över 3,5 mål: 3.15 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Ryggar RobinDs Huddersfield -1 och iCash dubbel spel.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Dagens:
Ogiltigt spel-ID: 274706 Ogiltigt spel-ID: 274709
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Även om Lincoln är i bra form, så tänk på att deras segrar har kommit mot lag i samma region som de själva. Det vill säga nedre delen av tabellen.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Är inte 5.15 hos NordicBet på att Hysén nätar ganska högt!? Hos Bet365 ligger Hysén på 2.25... ganska stor skillnad!?
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Nu blir jag nyfiken på hur du motiverar det här spelet? Jag har nämligen lagt det rakt motsatta. Att jag tror på Shrewsbury beror på att de är ett mycket bättre lag och att de dessutom vid vinst idag kan kliva upp på en direktplats. Det börjar dessutom täta ihop sig bakom och det är inte många poäng som skiljer dem från en missad kvalplats. Shrewsbury kommer alltså att ha all motivation för att vinna den här matchen.
Lincoln å sin sida har visserligen 5 raka segrar, men är ett sämre lag i grunden och borde inte alls ha samma motivation att vinna. Visst må det vara kul att vinna på hemmaplan och ta en 6e raka, men att det ska räcka till mot ett bättre lag med mer att spela för tror jag inte. Att dessutom Lincolns lagom partiske skribent i dagens match-preview går ut och tippar på Shrewsbury säger även det en del. Lincoln har även sämre form på hemmaplan än på bortaplan och de senaste segrarna är i majoritet på bortaplan, medan hemmaspelet gått betydligt sämre. Fast hur det slutar vet vi inte. Jag hoppas iaf att det är jag som har rekat rätt och inte du ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
"Det är en mycket svår match", hävdar VfL coach Nico Michaty säker från den bakre halvan av säsongen. "De Homburg har blivit mer aggressiva bra defensivt, de har redan i första omgången gjorde ett mycket starkt intryck," Lite snabbt översatt från Tyska till Svenska, har inte hittat nå skadeinfo på hemsidorna dock ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Cypern - Sverige ö2.5 till 2.08x känns snuskigt bra!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Huddersfield @ 1.57
La det här spelet redan kl 07 imorse, skönt att komma hem och se att så många tror som mig. Många lirar Hcp-1, jag safe:ar dock och kör rak etta. Den främsta motiveringen får väll ses att Carlisle vann första möte med hela 4-0 och har råd att förlora denna matchen med hela 3 bollar. Mycket öppnar för att HCP -1 sitter som en smäck, men jag ville vara på den "säkra" sidan och då tycker jag att 1.57 är ett helt okej odds denna tisdag. BOL! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Jaha? Intresseklubben antecknar. Skriv detta offtopic eller något. Fyller nada funktion att veta vad du ryggar.
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
Tobias Steffen är avstängd i Leverkusen II mot Wiedenbrück så bortavinst eller +0 är klart intressant. Senast redigerad av kipe den 2011-02-08 klockan 16:50. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
FC Homburg 08 förstärktes laget med ett par intressanta spelare.
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Varför spelar vi i vita byxor? Ser ju ut som det är Falkenberg...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Det skiljer ju 14% i utdelning i de oddset du tog och det som är högst just nu. Ska man ha positiv ROI så är det imo stört omöjligt att spela det odds du tog till förmån för det som finns som marknadshögst. Trevligt dock att vara på samma sida så jag hoppas givetvis att ditt spel sitter. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|