![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Spelar på Milan i dag borta mot Genoa. Startelvor enligt SvenskaFans:
MILAN 4-3-1-2 Abbiati; Bonera, Thiago Silva, Yepes, Antonini; Gattuso, Van Bommel, Merkel; Robinho; Cassano, Ibrahimovic GENOA 4-4-2 Eduardo; Mesto, Kaladze, Dainelli, Criscito; Konko, Milanetto, Kucka, Rossi; Floro Flores, Palacio Milan har Van Bommel tillbaka efter avstängning och Gattuso tillbaka efter skada, samt vassast möjliga anfall. Även om det inte blev några mål mot Lazio senast fattades inte chanser och mot ett något stabbigt Genoa-försvar borde det komma. Milan är i helt okej form och har 7-3-1 på bortaplan. Genoa torskade senast mot Fiorentina och har föga imponerande 3-4-4 hemma. Förlusterna har kommit mot Inter, Napoli, Juve och Udinese. 2,14 synas på Pinnacle. Senast redigerad av Hedo den 2011-02-06 klockan 12:13. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Känns som att 2.40 gånger degen på Palermo är ett litet överodds?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av zlotys den 2011-02-06 klockan 12:27. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Haha, vad uselt slött av mig att inte kolla upp det bättre. Tur att startelvan blev bättre på 2 av 3 punkter i alla fall...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Ja det ska nog gå vägen ändå. Milan måste bara vinna asså. Finns inga ursäkter !!
Edit: Vekar dock som BONERA ska spela ändå, då antonini skadad sig i sista sekund Senast redigerad av zlotys den 2011-02-06 klockan 13:07. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Ja absolut. 2.40 oddset gör palermo som ett självklart spel enligt mig
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
själv har jag lirat dubbel på
bologna och fiorentina till6.00 @ Unibet och Palermo singel finns motivering på min blogg
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Och där gick Palermo ner till 1.80, trevligt!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Gokille vart då?
http://www.oddsportal.com/soccer/ita...alermo-376866/ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
palermo e 2.35 fortfarande på UNIBET
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Träningslandskamp: Polen - Moldavien
Tid: 20.30 Spelplats: Vila Real de Santo Antonio, Portugal Träningsmatch: Lech Poznan - Steaua Bukarest Tid: 17.00 Spelplats: Turkiet Detta är en inofficiell landskamp, vilket betyder att klubbar inte behövt släppa sina spelare till landslagen. Polen kommer med spelare endast hämtade från den inhemska ligan. Vad Moldavien kommer med har jag ingen aning om. Inte kunnat hitta någon info alls. Vad jag vet är att polackerna endast har 16 spelare att tillgå. Det är uppehåll i polska ligan, men mästarna Lech Poznan laddar för fullt inför Europa League. De möter idag Steaua Bukarest i Turkiet. Poznan har släppt 5 gubbar till landskampen, men har behållit en del viktiga kuggar, bland annat backen Gancarczyk. För att komma till saken: Både polska landslaget som mästarlaget Poznan ställer upp med en blandad kompott av rutin och juniorer/debutanter. Landslaget spelar en officiell landskamp om tre dagar. Till den matchen kommer endast en spelare från kvällens trupp stanna kvar. I övrigt byts hela laget ut. Ikvälls ställs följande 11 från start: Sandomierski - Kikut, Celeban, Wojtkowiak, Wołąkiewicz - Plizga, Gol, Borysiuk, Pawłowski, Kucharczyk, Nowak. Ingen av dessa tillhör vanligtvis en startelva i polska landslaget! Poznan möter redan imorgon Hajduk Split i en ny träningsmatch. Summa sumarum Jag tror det kan vara värt en slant att spela på Moldavien samt Bukarest. Dock vet jag inte vad de kommer med för lag. Men odds runt 5 på Moldavien är för högt för en sån här match, och det finns odds på 2.30 på Bukarest. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Blev Milan också efter att såg startelvan.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
Carolina tappar i sista minuten till 3-3, Bayern tappar 0-2 till 3-2, Calgary släpper in skit mål mot LA osv osv. Har rekat lite inför Inter - Roma ikväll (5 spel) kolla in det på bloggen både du och alla andra. Någon kanske hittar något värde ![]() Bloggens sida
![]() ![]() |
![]() |
|