![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 6/2
Ok då kör vi!! Ngn som hittat något intressant idag? Eller dem flesta väntar på nattens match..
Själv funderar jag på Bologna hemma mot Catania 1a och kanske underspel.. Båda lagen är målsnåla Bologna med 1.2 mål i snitt hemma och Catania 0.64 mål borta. Senaste 5 mötena har 3 gått under och det är dem 3 senaste. Ska vi säga 1-0 till Bologna? Bolognas har bara förlorat 1 match hemma iår och Catania har inte vunnit borta. Bologna till 2.10 måste man syna. Senast redigerad av Pohjan den 2011-02-06 klockan 08:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Vad tror ni om Real Madrid - Real Sociedad? Madrid har problem med målskyttet och ingen av dem 10 senaste matcherna har inte Sociedad förlorat med mer en 2 mål ngn gång.. 1.88 på Sociedad + 2.25 testar jag idag.. Kan ju hoppas på framgång idag när man inte spelade Wolves igår när man funderade för länge.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag kör ett litet Perth, deras motståndare Gold Coast har flera ordinarie spelare borta. 3.75@Bet365
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Vad tror ni om följande spel idag, tycker själv att jag hittat fina odds
![]() Groningen -1 1,64 Napoli -1 1,90 Bologna dnb 1,40 Milan dnb 1,44 West Ham dnb 1,46 Senast redigerad av fasteddy_7 den 2011-02-06 klockan 10:13. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Funderar på Sevilla, men skall fundera vidare en stund.
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Bologna bör ha en rätt hyffsad chans hemma mot Catania idag. 2,00 fann iallafall jag spelvärt.
Slänger in den i en dubbel tillsammans med Chelsea. Dubbeln ger 3,20 och värt 2 units.
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
Bologna ville jag spela rak etta på egentligen men fega ur lite ![]() Här har jag bara statistiken att ett starkt hemmalag möter ett svagt bortalag. Bologna har bara förlorat en hemmamatch i år och Catania har ej vunnit borta. Milan och Zlatan är nog revanchsugna efter poängtappet hemma senast mot Lazio (tror jag det va). Vågar inte heller här tippa rak tvåa utan fegar lite, förlorar gör dom inte. West Ham har en stekhet Obinna längst fram. Han kommer garanterat inte gå mållös idag och det räcker för att West Ham minst ska fixa krysset mot ett blekt Birmingham. Napoli är lite av en gåta. Man spelar stundtals grym fotboll men som senast får man ingenting att fungera (förlust borta mot Chievo tror jag det va). Idag tar man sig samman inför en fanatisk hemmapublik och fixar en trygg seger med minst två bollar. Cavani är i form! Jag vet att det inte är så mycket till statistik och så men jag går mest på känsla och den säger att detta är bra odds ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Genoa är också i dålig form och möter ett Milan som dragit med skador på sistone. Gattusu och Seedorf är tillbaka i bortalaget medan Ambrosini är skadad i låret och blir borta i två månader. Tre poäng är nästan ett måste för Milan, som har ett jagande Inter strax bakom sig i tabellen. 2.05 för ett stjärnspäckat Milan borta mot ett hemmasvagt Geona (fyra vinster på elva matcher hemma på Marissa i Serie A denna säsong). Oddsen är från Bet365 och infon från SvenskaFans.com. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
vettefan om Gattusu och Seedorf är något plus att de är tillbaka
![]() tycker milan klarat sig okej utan dom, men men 2an spelas till fint odds tycker jag. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Vitesse borde ha riktigt bra segerchans idag till bra odds. Har vunnit 3 av 4 senaste hemmamatcherna. Feyenoord har förlorat 5 av de 6 senaste bortamatcherna.
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Lunch trippel kl 12:30
Bologna Boluspor Vitesse Fin trippel till 8 ggr + ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]()
Har än så länge inte hittat något intressant att spela på i la liga, tycker oddsen inte alls är något att hänga i granen.
Dock så har jag eventuellt hittat ett spel i Segunda B Division avd 1, 2.6x på RM Castilla känns lockande så här på förhand. Måste dock kolla upp hur det ser ut med skador/avstängningar först. Jag återkommer! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Bologna
West Ham Mer spel kommer under dagen.. Senast redigerad av Lawio den 2011-02-06 klockan 12:30. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Tror att Málaga har bättre chans än oddsen visar i det andalusiska derbyt. Det brukar alltid vara heta matcher mellan lagen, och med sina nyförvärv bör Málaga ha goda chanser att börja klättra lite i tabellen.
![]() ![]() |
![]() |
|