![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Bari - Inter
Bari - Inter hcp (1-0)
---> 2.28 @ Unibet Bari har 4:9 i målskillnad de senaste 6 matcherna medan Inter har gjort 16 mål de senaste 6 matcherna. Detta gör att jag tror det finns ett enormt spelvärde i denna match. Inter tror jag kommer vinna med minst 2 bollar och man har även fått in Pazzini från sampdoria som i sin debut nätade 2 gånger mot Palermo. Bari tror jag kommer få det svårt att hålla sig kvar i Serie A och imorgon så kommer ännu en förlust.
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Lite ny i spelandet men det måste väl vara samma som;
Inter (-1) 2.25 @ bet365? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Ja bägge dessa är 3-vägs hcp, alltså = -1.5 ah
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Testar Inter (-1AH) 1,87 @ Pinnacle.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Aa precis det är att inter ligger under med 1 mål från avspark...
fick de för 2.28 på unibet igår kväll vet inte om oddset droppat något
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Banned
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551Rovfisken- nya regler-1102 Stats: 92 - 131 - 4 ROI: 99.28% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Har kört överspel (2.5) till knappt 1.90.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Lutar åt en Lay under 4.5 (1.18) från start
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Fick plötsligt en jättefeeling för att det slutar 1-4. Pazzini gör något mål. Måste nog boka på Betfair och sen sälja av risken när det står 2-0 till Inter efter en halvtimme
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
satt långt inne men fin utdelning blev det iaf
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|