![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Fotboll 2/2
Charleroi-GBA(Belgien)
GBA@2.50(ladbrokes) finns till 2.45-2.40 på några andra bolag. Väldigt viktig match för GBA som vill undvika nedflyttnings playoff och tar nog chansen när de möter seriens klart sämsta lag som har problem med ekonomin mm , tror de har brist på motivation. Charleroi har bara mäktat med 8 poäng på 23 matcher. GBA har tagit 19 poäng på 22 matcher, är iofs inte så bra borta men tror att de fixar den här matchen. Oddset finns nog inte kvar så länge. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
GBA har för övrigt även gjort lite mål sista tiden, samt bytt tränare om jag minns rätt. Dock är jag osäker på att spela GBA rak.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Håller med om att det inte är ett lag som gör många mål men jag ser till motivationen
till denna match som nog avgör till GBA fördel. Om jag inte minns fel så har väl Charleroi problem med ekonomin mm, kanske också en faktor om inte spelare får löner, bara vad jag har hört. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
De har problem med det mesta. Värvat en del i fönstret hörde jag. Tror dock ändå att det är risk för kryss här.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
GBA dnb är spelad tungt
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
DNB är ju inte så dumt, fanns till 2.25.
Kör själv lite risky med enbart 0-0 som liten komb, fanns till 11 på BF. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Lagt två spel inför morgondagen...
Ogiltigt spel-ID: 265118 Ogiltigt spel-ID: 265584
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Sharp$: 14432-6 BETTING 2012-2013 (AVS Stats: 239 - 267 - 36 ROI: 102.44% Vinstprocent: 47.23% |
![]()
Bristol Rovers - Milton Keynes Dons 2:a @ 2.55
Bristol Rovers som senast gick på pumpen mot sistaplacerade Walshall med 6-1 borta kænns i sisådær formmæssigt. Har nu lånat in lite spelare vilket kan behøvas men kvaliteten på dem kan ifrågasættas. Kommer från lag som Yeovil, Bristol C, Reading och Petersbrough. Visserligen hyffsade lag men tar dem inte plats dær och lånas ut så ær dem antingen dåliga eller i dålig form. Hur som helst tar det tid att spela in sig på ett nytt lag med nya lagkamrater och ev. nytt spelsystem. Førsta matcherna ær alltid svåra som ny spelare. Lægg dærtill att dem har två nyckelspelare borta. "Rovers have no fresh injury concerns, but are blighted by suspension to two key players, with midfielder Chris Lines and defender Danny Coles both missing out. " Hemmafacit så långt: 4 4 4 och formæssigt 1 seger på 6 senaste. 22:a av 24 lag med 27 poæng och dærmed under stræcket. MK Dons har inte heller någon superform. Har 2-2-2 senaste 6 matcherna. Placerar sig som 8:a i tabellen med 40 inspelade poæng på 27 matcher. Har dæremot bara 3 poæng upp till en kvalplats vilket bør motivera laget. Har inga nya skador och vældigt få skador sen tidigare vilket ær positivt. Har nu dessutom signat Keanu Marsh-Brown, engelsk landslagsman (u18/u19) från Fulham. Visserligen 1 månads lån men killen gør troligtvis debut redan mot Bristol Rovers idag. Att oddset ligger så høgt på bortaseger tror jag beror mycket på MK Dons usla bortafacit 3-2-9 men just en sådan hær match mot ett lag som verkar var i riktigt dålig form och som dras med skador ger jag dem 50-60% vinstchans. Info osv har jag bara hæmtat från teamtalk och stats från vanlig livescore. http://www.teamtalk.com/milton-keyne...K-Dons-preview
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
![]()
Vid närmare efterforskning går jag in med 1/5u på GBA iaf, motivering följer:
Reasoning Charleroi have done some major shopping this transfer window, desperately seeking ways to save this season. I think they brought in 13 new names this window. How ever, not many are able to play tomorrow and if you compare the squad to the latest game we can see this: New players that played last game and are not included in tomorrows squad: Riou(Gk), Dzinic, Ohayon, Martos, Biton, Kahlon. 4 of these players played in the game before aswell besides Martos and Biton. I am not quite sure why they are not included. It is because this game is one that has been postponed from december and the players are not allowed to play because of that. Of the ~13 new signings only Kchab, Delplank and Signorino is allowed to play. How ever, Charleroi is precenting a squad without 10-11 newcomers and I estimate arround 6 newcomes that are going directly into the starting 11. They are also missing regulars Franquart, Vourinen and Olufade(not regular). Elie (6 apps) is now in Arles, Tibi (9 apps), Diallo (6 apps) and Kage (13 apps) is not called up Squad instead contains: Baguette(GK), 11 apps Hatefi(GK), 6 apps Aarab, 20 apps 1 goal Becker, 0 apps (reserv player, not included in A-squad before) Cordaro, 21 apps Delplank, 0 apps New signing, can't find out any info about him. Fabris, 8 apps Grégoire, 5 apps Gueye, 17 apps 1 goal Houdret, 0 apps Kaya, 18 apps 2 goals Keita, o apps Kchab, 0 apps New signing? Lazitch, 7 apps Losada, 20 apps 5 goals Perdichizzi, 3 apps Signorino, 4 apps Serwy, 14 apps 1 goal Tormena, 17 apps A very inexperienced squad, hardly functioning as good together. They now host GBA, lead by former Charleroi coach Jacky Mathijssen. GBA misses Wamfor due to suspension, Porokara and Kabananga. GBA is a team that are better than the table suggests, but they have also showed a poor form on the road and I will try not to give them to much credit here. 2/10 is fne for me. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zleeper (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Chievo - Napoli Ö 2.25
Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Melbourne - Newcastle -1 @ 1.86
Newcastle har gått tungt och lider av skador. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Birmingham - City Ö 2.5
Två spel idag alltså. Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Hej!
Ny här på Sharps. Har tidigare bara surfat runt på nätet för lite hjälp med svåra bettingdagar, men i övrigt har jag skött mina tips själv och hållt dom för mig själv. Kul att ta del av och dela med sig till andra av roliga matcher! Gårdagen var riktigt tung då jag för ovanlighetens skull provade på en femling. Hade en riktigt bra känsla och spelade att samtliga 4 PL matcher skulle bli över 2,5 mål samt att Cardiff skulle segra över Reading. Det sista spelet var det som sprack, vilket var lite surt. Hade blivit en fin vinst på cirka 13,000:- Men men, nya tag idag! Jag har tagit fram följande matcher som jag givetvis ska sålla bort tills det är cirka 2-3 spel kvar. - Blackpool - West ham: Ö 2,5 till 1,61 Blackpool är ett målglatt lag, West Ham likaså. Tror på Blackpool seger, men säkrar med över 2,5 mål. Tror på 2-1 slutresultat. - Real Madrid - Sevilla: Ö 2,5 till 1,55 Real Madrid vann på bortaplan med 1-0 vilket betyder att Sevilla inte har något att förlora, utan måste gå för fullt. Upplagt för många mål. 2-2? - Almeria - Barcelona: Ö 2,5 till 1,45 / Barcelona -1,5 till 2,05 Almeria är ett lag som tenderar att lägga, framförallt mot Barcelona (8-0, 5-0) Almeria har givetvis ingen chans att hämta ikapp underläget och därför känns matchen ganska svår. De vill såklart gärna slå Barca, men finns motivationen där? Barcelona däremot kan alltid mönstra ett bra lag, även med B-laget. Barcelona -1,5 känns väldigt lockande till 2,05. Inte ofta man får det på Barcelona. - Liverpool - Stoke: Liverpool HT/FT till 2,65 eller rakat ettan på Liverpool 1,61 Tror och hoppas Liverpool får en liten nytändning nu i och med Suarez och Caroll (som dock inte är spelklar) Tror det behövdes en uppfräschning i det här laget och tror det kommer reflekteras idag när de tar emot ett bortasvagt Stoke. - Palermo - Juventus: 1an till 2,25 Palermo har överraskat positivt hittills i ligan och är hemmastarka. Juventus är och andra sidan helt ur form, men kan vid en bra dag ändå skaka Palermo. - Chievo - Napoli: 2an till 2,45 Napoli går oerhört starkt och imponerade med 4-0 vinst mot Sampdoria senast. Chievo har haft det lite tungt på sistone och här tror jag att Napoli tar hem matchen till slut. 1-2? Blackburn - Tottenham: 2DNB till 1,65 Tottenham måste börja vinna för att haka på i toppen och kämpa om CL platserna. Blackburn är dock inga man springer över på bortaplan och nu saknas dessutom G.bale. Men 1,65 DNB spelas. Bolton - Wolverhampton: 1an till 1,85 Ingen större motivering här, bara en känsla. Vad tycker ni om följande förslag? Ska plocka ut 2, max 3 matcher. // STG |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 117Simon sankens höst Stats: 40 - 28 - 2 ROI: 135.91% Vinstprocent: 58.82% |
![]()
Välkommen till sharps
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#16 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 117Simon sankens höst Stats: 40 - 28 - 2 ROI: 135.91% Vinstprocent: 58.82% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Sharp$: 97Mestis 13-14 Stats: 17 - 19 - 0 ROI: 89.16% Vinstprocent: 47.22% |
![]()
Det är Australien
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Moderator
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Han är inne på Fulham - Newcastle i Premier League idag,
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Moderator
![]()
Nej, han frågade om matchen Melbourne - Newcastle. Det finns andra engelskspråkiga länder än England vet du. Ofantligt många orter utanför England har samma namn som de har i England på grund utav gamla Engelska kolonier och emigranter.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() ![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Idag testas;
Fulham-Newcastle / 1a 2.10 b365 Newcastle utan Caroll är ett lag som inte gör sig mycket väsen i PL, allt spel uppbyggt på honom och vips så är han borta! Fulham på gång nu och är ett ganska bra hemmalag. Almería-Barcelona / Barca -1.5 2.10 b365 Barca bör kunna vinna det här och lär lufta en mängd reserver som är sugna på att försöka spela till sig en startplats, 5-0 i första, Almería har redan gett upp och ger inte 100%? Birmingham-Man City / u2.5 1.80 b365 Birmingham är ett ganska bra hemmalag och ser nog sig själva ha chans på seger här då City vacklat lite på slutet. City spelar alltid "tråkig" fotboll på bortaplan men tar sina poäng, trist match som slutar 1-1? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Fick något erbjudande(eller kanske är "erbjudande") av Paddy att spela Fulham och Real till 4.50 på en dubbel, men hittar inte vilka Real möter idag så kan inte bedöma om det är bra...
Så hjälp en nisse som är tjock i huvudet, vilka spelar Real i mot?
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Jag antar att alla följer fotbollen väldigt noga runt om i Europa iaf.
Så därför kanske jag inte behöver ge en motivering till varför jag spelar på E.Cavani som målskytt idag för Napoli borta mot Chievo. @ 2.55 Unibet Killen leder iaf skytteligan i italien på 17 st gjorda mål. Senast blev det 3 st fullträffar mot Sampdoria tex. Testar idag igen med 3u, och 1u på 2 mål gjorda till @ 8 Senast redigerad av zlotys den 2011-02-02 klockan 12:44. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Real möter Sevilla
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Real möter Sevilla hemma
apekatt66 (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
Banned
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551Rovfisken- nya regler-1102 Stats: 92 - 131 - 4 ROI: 99.28% Vinstprocent: 41.00% |
![]() Citat:
Barca är ett lag som kan vara helt omotiverat och visst är Almeira inte av samma klass som Real Betis men Barca fick på fingrarna i returen i den cupmatchen. Men normalt känns det bra. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
Moderator
![]()
Barca fick stryk av Betis i Cupen när de hade 5-0 att gå på infr bortamötet. Det var sista gången jag spelade Barca med hcp i en betydelselös cupmatch på bortaplan iaf.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Ja,Barca ska man nog avstå idag. Almeria är ett bättre lag än Betis f.ö.. Dock saknar man en massa lirare,bla viktige Piatti. Tror nog att Barca kan vinna matchen ändå.. Funderar dock fortfarande.
Har dock tippat på Napoli,mkt bra odds på den! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Avstår helt från Barca. Tvivlar på att de kommer ta i för 100 % med tanke på att de i praktiken redan är klara. Finns en anledning till att de står i 2.10 på 1,5.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Blackburn - Tottenham
Blackburn +0.25 spelas idag ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
OM man nu promt vill spela Barca idag känns väl det bästa sättet att avvakta till live för att iaf försöka få sig ett hum om vilken inställning spelarna verkar ha. Ganska stor risk att många mest undviker skador och gula kort.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Vad tror ni om Liverpool idag? Carroll är ju inte spelklar men känns som dom borde ha en jäkla vinnarvilja nu i samband med att Torres drog.
Bolton hemma mot Wolves till 1.8 samt överspelet i Blackpool - West Ham känns också helt OK. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
![]()
Suarez är spelklar och Liverpool brukar ha ganska lätt för Stoke, speciellt på Anfield.
Citat:
Vad gäller Stoke så är Higginbotham på skadelistan och Shawcross avstängd. Jag avvaktar dock och ser om Suarez startar eller ej. 1,67 kan man hitta på bet365 samt Pinnacle på raka ettan. Senast redigerad av Redbull den 2011-02-02 klockan 13:59. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Har lirat Liverpool -1AH till 2.23 för ett par dagar sedan.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Har gjort ett "hjärtabet" på mitt spurs idag men det känns inge vidare. Borde vara över 3x på dom tycker jag, Ingen Bale, Ingen Luka och sen inte en enda spelare i laget som kan göra mål för tillfället. Tror vi kommer försöka täppa till i defensiven och hålla tätt, tror på under 2.5..
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 | |
![]() Citat:
EDIT: West Ham har dessutom värvat Robbie Keane, kanske gör han debut idag? Senast redigerad av Pipan den 2011-02-02 klockan 14:21. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Ingen som tror på Sevilla +1 till oddset 2.675? Sevilla är piskade att vinna iom förlusten på henmmaplan mot RM. De senaste 4 matcherna Real har spelat har det bara blivit ett mål.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
För mig blir det;
Chievo - Napoli Känns inte som detta behöver någon direkt motivering och efter att ha läst igenom tråden så har det skrivits rätt mycket om det, men som sagt, Cavani är i storform och Milan tappade dessutom mycket viktiga poäng igår vilket peppar Napoli extra, fick 2.40 @ bet365 Tycker ni det är värt att spela på så lågt som 1.65 - 1.70 på en säker på Pool, är matchen verkligen så säker? Samt så är jag väldigt sugen på Palermo mot Juve, senast tappade den gamla damen en 1-0 ledning till 1-2 förlust hemma mot Udinese, samtidigt som iförsig Palermo fick stryck med 3-2 på San Siro mot Inter efter att ha haft 0-2. Kanske blir ett Ö2,5-spel på den istället till 1.85? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Napoli låter grymt intressant, ska fundera lite på den och se och jag hittar något bra odds.
Vad tror ni om Fulham - Newcastle: Fulham håller nollan till 2.64 på Betfair? Vill gärna ha det lite högre och jag tror det är ett bra spel om man får upp den till runt 2,85. Fulham är i bra form, matchar samma lag som slog Tottenham med 4-0 och har hållit nollan hemma fem gånger i år. Newcastles anfallsuppställning med Best och Ameobi imponerar emellertid inte. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
![]() Citat:
Jag förstod självklart att det var den australiensiska matchen ni pratade om, men han började prata om Fulham. Den matchen han hade i huvudet och kopplade till var den i Premier League ikväll och inte den i Australien. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
Moderator
![]()
Därav att jag frågade om han sov på geografilektionerna i skolan.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
Tackar
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#46 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Angående Napoli så vill jag bara varna för pellisier i chievo.
Han är het och kan ställa till det för Napoli.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
Moderator
![]()
Förstår inte din poäng, jag ser mycket väl att han tittade på Fulham-Newcastle. Poängen är att det är rätt stor skillnad på Melbourne och Fulham. Inte direkt förväxlingsbart. Därav en syrlig kommentar med glimten i ögat.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Blackburn DnB @ 2.10
Napoli @ 2.40 Bolton @ 1.83 Liverpool @ 1.66 Germinal @ 2.10 Blackpool v West Ham Ö 2.5 @ 1.61 Udinese v Bologna Ö 2.5 @ 1.80 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 | |
![]() Citat:
Melbourne, Victoria, Australien 37°48′49″S 144°57′47″O vs Newcastle, New South Wales, Australien 32°55′S 151°45′E Kan det bli tydligare än så? ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Storchen (+2) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Napoli ser ut som ett bra spel, Cavani är i storform! Även Fullham ser ut som ett bra spel även om Newcastle är helt ok borta. Jag ryggar nog också Blackpool - West ham ö2,5 sedan testar jag en slant på almeria och porto
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 | ||
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Felpost!
Senast redigerad av kingscania den 2011-02-02 klockan 16:55. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Kan inte låta bli att dra till med ett skrällsystem ikväll.
6 dubblar och 4 tripplar. Sevilla @ 7.75 Genoa @ 3.90 Bologna @ 6.50 Almeria @ 6.50 Finns potential till bra med ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 | |||
![]() Citat:
![]()
Boden (+1) |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
Banned
Sharp$: 551Rovfisken- nya regler-1102 Stats: 92 - 131 - 4 ROI: 99.28% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Menar du inte Fulham?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Gick in hårt på Rovers +0 till 2.36 igår. Får se om jag kanske lägger ett spel på Potters +0.5 eller +0.75 också om man får rätt odds. Jag älskar verkligen hur alla Liverpool-fans slänger in polletter på sitt lag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
Moderator
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
Banned
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#61 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Blackburn
Liverpool -1 Man City Bolton Bologna +1 Palermo vs. Juve ö2.5 Newcastle +0.5 blir mina fotbollsspel idag. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]()
Bra start för oss som lirat Germinal Beerschot....
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
shit tror alla på Liverpool idag? Ja då vet man ju vilket spel som spricker... Sitter dock på DNB på Blackpool. Den lär sitta iaf.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Suarez börjar redan i debuten att betala av kostnaden för honom!
![]() Förstatouchen var inte den bästa i flera situationer, men det kan ju ta några matcher innan han kommer in i det. Tålamod, tålamod. Grymt skön debut av honom hur som helst och jag tror även RobinD är nöjd med det han såg (om han nu såg matchen?) ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 | |
Moderator
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 | |||
![]() Citat:
![]()
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
Moderator
![]()
Handlar väl inte om att slänga in poletter på sitt lag bara för att man spelar på laget man gillar. Jag är iaf lika selektiv som vanligt, om inte mer när det gäller Liverpool. Matchen igår blev precis som förväntat tycker jag. En klar hemmaseger som aldrig varit hotad. Den som följer pl någorlunda bör kunna se att Liverpool är ett nytt lag under Dalglish och det syns i resultaten och i spelet. Liverpool är bra nog för topp 7 och att slå Stoke hemma är inget konstigt. Torreseffekten gjorde antagligen susen både för reds och pensioners senast.
performance (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|