![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 | ||
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]()
Valencias försvar är ju inte direkt så mycket att hänga i julgranen och deras ordinarie målvakt är långtidsskadad. Skulle nog kunna slinka in en boll där bak, men det är ju bara spekulationer.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Go kille jaa de e klart du ska fråga
![]() att du spela rak tvåa tror jag på också jag tipsade om att santader inte gör något mål för att de just e i dålig form och därmed var oddset värt att spelas till 1-2 U. Till de ni andra säger så har även jag lirat Atlanta. Atlanta har allt att vinna. De har serie b bästa form de senaste 6 matcherna samt bäst målskillnad senaste 6 matcherna. Frosinone däremot e tvärtom de har sämst målskillnad och form senaste 6...något som mer pekar mot atalanta är att de lag som jagar dom i toppen tappade poäng. alla förutom siena detta ger dom chansen att rycka i jakten för direktplacering till Serie A. VÄLDIGT spelvärd 2.0 på betclic |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Testar denna:
FC Augsburg - VFL Bochum +0,5 1,90@bet365 Bochum på 6:e plats, 6 raka vinster. Augsburg på 2:a fast med ett antal spelare borta. Skadeläget för lagen: "FC Augsburg: Bellinghausen (rött kort suspension) , Reinhardt (rehab) , Sinkiewicz (Advanced Training) , Baier (rött kort suspension) , Hosogai (Asia Cup) , M. Ndjeng (Advanced Training) , Sinkala (Advanced Training) , Traore (rehab) VfL Bochum: Concha (skenben och vadben fraktur) , gratis (inre ligament tår)" |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Det är så att jag registrera mig på Betclic för jag fick 200 kr gratis riskfritt spel innebar att vinner jag så vinner jag förlorar jag så får jag tillbaka mina första 200 kr....
Jag kör nu endast på betclic till jag fått ihop ca 2-3k då kommer jag lägga in det på BET365 eller Pinnacle... Jag vet att betclic inte ger bäst odds men då jag itne har 2-3 k nu att lägga in på någon annan sida så kör ja där så länge. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|