Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-31, 16:32   #31

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gokille Visa inlägg
Okej tack!

Frågan är vad som är mest spelvärt, Valencia vinst till 2.25 eller målspelet till 2.75?
Ge mig ditt anv och pass till ditt konto så kan jag bestämma åt dig om det är det du vill
Gammal 2011-01-31, 17:07   #32

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Ge mig ditt anv och pass till ditt konto så kan jag bestämma åt dig om det är det du vill
Finns fan inte mycket av värde på det ändå haha, blir en rak på Valencia i vilket fall
Gokille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:10   #33

Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gokille Visa inlägg
Okej tack!

Frågan är vad som är mest spelvärt, Valencia vinst till 2.25 eller målspelet till 2.75?
Valencias försvar är ju inte direkt så mycket att hänga i julgranen och deras ordinarie målvakt är långtidsskadad. Skulle nog kunna slinka in en boll där bak, men det är ju bara spekulationer.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:13   #34

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 98
Standard

Go kille jaa de e klart du ska fråga och ja det var samma spel som det jag tog upp...

att du spela rak tvåa tror jag på också

jag tipsade om att santader inte gör något mål för att de just e i dålig form och därmed var oddset värt att spelas till 1-2 U.

Till de ni andra säger så har även jag lirat Atlanta. Atlanta har allt att vinna. De har serie b bästa form de senaste 6 matcherna samt bäst målskillnad senaste 6 matcherna.

Frosinone däremot e tvärtom de har sämst målskillnad och form senaste 6...något som mer pekar mot atalanta är att de lag som jagar dom i toppen tappade poäng. alla förutom siena detta ger dom chansen att rycka i jakten för direktplacering till Serie A.

VÄLDIGT spelvärd 2.0 på betclic
Eloo89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 18:43   #35

Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasH Visa inlägg
Prövar Levidakos - Panetolikos DnB 3.45
Två topplag som möts, kan bli tight här..
Blev ju ganska tight, 0-0. Nåväl, en push är ju ingen förlust
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 18:49   #36

Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Testar denna:

FC Augsburg - VFL Bochum +0,5 1,90@bet365
Bochum på 6:e plats, 6 raka vinster.
Augsburg på 2:a fast med ett antal spelare borta.

Skadeläget för lagen:

"FC Augsburg:
Bellinghausen (rött kort suspension) , Reinhardt (rehab) , Sinkiewicz (Advanced Training) , Baier (rött kort suspension) , Hosogai (Asia Cup) , M. Ndjeng (Advanced Training) , Sinkala (Advanced Training) , Traore (rehab)

VfL Bochum:
Concha (skenben och vadben fraktur) , gratis (inre ligament tår)"
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 19:25   #37

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eloo89 Visa inlägg
VÄLDIGT spelvärd 2.0 på betclic
Kul att du skriver i varje inlägg vart du spelar trots att de sällan har bäst odds. Varför denna bookiepatriotism?
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 22:10   #38

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 98
Standard

Det är så att jag registrera mig på Betclic för jag fick 200 kr gratis riskfritt spel innebar att vinner jag så vinner jag förlorar jag så får jag tillbaka mina första 200 kr....

Jag kör nu endast på betclic till jag fått ihop ca 2-3k då kommer jag lägga in det på BET365 eller Pinnacle... Jag vet att betclic inte ger bäst odds men då jag itne har 2-3 k nu att lägga in på någon annan sida så kör ja där så länge.
Eloo89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td