![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Fa-Cupen 29-30 jan
Man City - att hålla nollan till 2.10 hos bet365 och hela 2.25 hos Unibet. Visst att Citys försvar inte varit på topp, men de släpper in minst mål på bortaplan i Premier League.
De lär hålla nollan i minst varannan match. Notts Co gjort ett mål på sina senaste tre matcher. Mancini lär inte superhårdsatsa på denna match men tror han matchar ganska starkt lag. Vill inte ha omspel. 0-1? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
United har backproblem - men visst borde de sköta detta ändå?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Fergie har med sig hela a-laget dock så kommer vi nog få se Fabio och O'Shea från start. VDS får dessutom en välförtjänt vila så det kan öppna upp sig en del där bak. Jag tittar lite på att båda lagen gör mål just nu, känns inte som att oddset på överspelet lockar särskilt mycket.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Med tanke på att Nottingham Forest går som tåget till skilllnad från West Ham så tycker jag att 1.73 på X2 hos Boylesports är klart intressant. Vet dock inte hur pass Forest fokuserar på cupen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Wigan verkar matcha B-lag, någon som har mer info än på BBC? Jag måste erkänna att jag inte har full koll på hur det fungerar, finns truppen någonstans innan startelvan visas?
Från BBC: Wigan youngsters Callum McManaman, Jordan Mustoe, Jordan Robinson and Daniel Redmond are in contention. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Watford - Brighton ö2.5 1u 1.85 @ Pinnen
Stevenage - Reading ö2.5 1u 2.02 @ Pinnen |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|