![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
AWESOME
|
![]() Dagens Fotboll 28/1
På kortet inför dagen:
Tromsö Vs. IFK Göteborg ö2.5 5u IFK ML 3u Lahti v KuPS ö2.5 3u Shooot ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Jag tror på Millwall idag, hemma mot ett borta svagt barnsley ska det bli vinst! 1.80 på Unibet är bra!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Har Frankfurt rak 1u sedan tidigare. Funderar även på överspelet i Erzgebirge Aue - VfL Osnabruck.
Sen blir det rygg på samtliga 3 från iCash! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Har Erzgebirge Aue 1.90
Grym hemmastats, 7-1-0 har jag för mig. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
Som ovan har jag funderat på överspelet men blir mer och mer sugen på Erzgebirge rak alternativt ett X på trevägshandicap Erzgebirge -1. Tror matchen kommer sluta 2-1. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Millwall har fortfarande problem med backlinjen då tre ordinarie försvarare fortfarande är 50/50 om de ska spela eller inte, dessa tre spelare missade även mötet mot Leicester (4-2 förlust). Jag ska spela på överspelet då jag tror att matchen kan sluta åt båda håll.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
ML = Moneyline
Har idag spelat TPS - Honka (2:a -1), står 0-3 just samt JJK - VPS 2:a. VPS satsar på cupen i år så rätt bra odds på tvåan här ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Unibet har ettan till 2 ggr och det låter ju osanolikt högt med tanke på de statsen.. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Jo raka ettan på Erz ligger inlagt sedan tidigare, så den tror vi på idag
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
![]()
Planen i Aue ska tydligen vara under all kritik ikväll, man har jobbat igår samt idag med att få bort snö för att få den spleduglig. Den förväntas vara mycket lerig och inge vidare bra, men matchen ska spelas iaf.
Så underspelet Erzgebirge Aue - Osnabruck lockar till runt 1.85, har dock sänkts en del så får se om det blir spel. Ska klura lite på den ![]() Edit, Under it is, 1.90 @ Bet365. Senast redigerad av Thore10 den 2011-01-28 klockan 15:52. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
AWESOME
|
![]()
Kör 1u på Molde @ 2.35, tycker Solskjaer har fått ordning på laget som har övertygat i tidigare träningsmatcher.
![]() ![]() |
![]() |
|