![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() Citat:
2,45 och 6 ger bara futtiga 1,74x för X2, när bolagen ligger runt 2,50 för samma spel. Om du ska köpa ut dig till SvSs odds ska du satsa 843 på Sociedad och 2065 på X. Då kommer du vinna 1150 oavsett utfall vilket också blir din nettovinst per spel. Om du inte köper ut dig kommer du vinna 4 006 ungefär 65/100 och förlora 1000 45/100, vilket innebär en nettovinst per spel på 2153. Spelteoretiskt är det till dom oddsen felaktigt att hedga, såvida inte du tror att Villareal kommer vinner matchen mindre än 5/10 gånger, eller om du gör det till marknadshögsta odds, 7,50 respektive 4,64. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
Banned
|
![]() Citat:
Tackar för dessa siffror - känns som om jag skall sitta lugn i båten... Mycket tack! /Badass |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | ||
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
![]()
Vad säger folket om villareal samt ac milan ??
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Milan hcp given där vi kommer se spel mot ett mål i 90 min. 3-0? Cassano får även måla idag då kan vi ha 4-0..
Villarreal hcp -1.5 känns vettigt med. Sociedad bra hemma. Submarinos tar detta där Rossi är en av målgörarna. 4-1.. Nu kör vi ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
En dubbel med Villarreal raka och Milan -1.5 känns bra. Sen singel på båda med hcp. Det blir mina spel iaf
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
hoppas på mycket mål mellan villareal-socidead....sen tror jag cesena har en chans att skrälla...2 mål senast på san siro mot Inter.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]()
-1.5 för villarreal, sen ht/ft på milan blev det efter lite ugglande.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | ||
![]() Citat:
Bättre att ha ett pokerkonto och ett bettingkonto isåfall! Grattis till vinsten ![]() Edit; hemskt vad jag dubbelpostar. Sorry lads ! ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
fondell du har PM om du har missat det
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
Banned
|
![]() Citat:
Har konton hos olika bettingsidor men nu har jag även pengar hos SS - därav spelen där... Tackar för gratulationerna! /Badass |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]()
Jobbigt att benzema inte orkade med 2-0 så att det blev push, well well
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Synd på överspelet i Villarreal-Sociedad, såg väldigt lovande ut ett tag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|