![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Bundesliga 14-16 Januari!
Känns som att det finns en del spelvärda matcher här!
Har själv lirat: Schalke-Hamburg över 2.5 till 2.00 Nurnberg-Mönchengladbach 1 till 1.95 (höjts nu) Stuttgart-Mainz över 2.5 till 1.95. Fram med ideerna! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
2.40 finns på flera ställen på att Bremen-Hoffenheim ska gå under 2.5!
Mycket fint tycker jag. Vill dock vänta och se hur skadeläget ser ut! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Kul med en Bundesliga-tråd! Kanske blir det att man startar en dagbok här senare. Finns mycket jag gillar den här helgen;
Själv tror jag på att Stuttgart vinner mot Mainz. Hemmalaget med tränare Labbadia, för övrigt lagets tredje tränare under säsongen, måste börja vinna. Trots två förluster i december i ligan och i cupen (båda mot Bayern) så såg spelet bättre ut än på länge och under vinteruppehållet vann man alla sina träningsmatcher. Finns till 2 gånger pengarna, men tror denna kommer sjunka innan matchstart. Även HCP på hemmalaget är intressant. Är sen inne på att spela Werder Bremen rak, det är dags för laget att ta sig i kragen. Visserligen har man tappat Almeida, men Pizarro är tillbaka och så länge Wagner och Silvestre inte startar har man goda chanser på vinst. Samtidigt har Hoffenheim under vintern sålt Luis Gustavo till Bayern och även tränare Ragnick har sagt upp sig. Det är allt annat än frid och fröjd i bortalaget just nu. Övriga leans; Leverkusen - Dortmund X Nurnberg - Mönchengladbach+0.5 Wolfsburg - Bayern München Schalke - Hamburg Stuttgart - Mainz - Över 1 mål Första Halvlek Får se vad man trycker av till slut... ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Ska bli kul o se hur Wolfsburg klarar sig i vår utan Dzeko. Man har ju långt ifrån imponerat och defensiven har varit dålig. Nu har dom tappat även i offensiven.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
MilosNS rekar över 2.5 i matchen mellan Frankfurt och Hannover till 1.88, tankar om denna någon..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Blev redan nu ett spel på Kaiserslautern hemma mot Köln till 2.10 hos Unibet.
Svininfluensan härjar i Köln och dom saknar följande försvarare, Youssef Mohamad, Kevin McKenna, Miso Brecko och Konstantinos Giannoulis. Kaiserslautern har 3-3-2 (15-9) hemma. Köln har 1-1-7 (9-20) borta. Bra odds på ettan så den spelas ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Vågar själv inte tippa emot Mainz. Är imponerad av dom hittills i år, ligger tex 3a i bortatabellen och jag tror att dom får med sig ett kryss hem efter denna match.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Någon med tankar om kvällens match?
Leverkusen skadefritt, Dortmund saknar en av lagets bästa målskytt Kagawa och kanske även Barrios, som gjort lika många mål som Kagawa! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Kollat lite runt ditt spel Pacman, blir rygg där. Fint spel!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Schalke har i stort sett alla spelare tillgängliga, medan Hamburg precis som i höstas har en diger skadelista. Joris Mathijsen och Mladen Petric är tunga avbräck.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Schalke saknar bara sin högerback. Denna match går över tror jag, oddset är runt 2.00 vilket jag tycker är klart spelvärt!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Tror också att Bremen kan vara ett bra spel, men det bygger jag mer på att ingenting är som det ska hos Hoffenheim.
Samtidigt talar väl det mesta för att Silvestre kommer till spel, vilket knappast talar för Bremen. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Vågar man trycka av på över i dagens match? Kluven..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|