![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Blackpool - Liverpool , Inter - genoa? Någon som spelar någon av matcherna?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]() Citat:
Men visst blir Villarreals offensiv lidande av att Nilmar är borta, dock tyckte jag de gjorde det utmärkt i matchen mot Valencia utan Nilmar. Så mål kan de fortfarande göra. När det gäller Senna så har han varit skadad av och till hela den här säsongen. Sevilla har dessutom oharmoni i truppen/ledning där det verkar vara lite kalabalik. Viktiga spelare ryktas vara på väg bort, ledningen gnäller på fansen osv osv... Jag tror Villarreal tar det här så länge de är motiverad vilket jag tror de är efter förlusten mot Real Madrid. Dock avvaktar jag nog tills matchen har börjat för att se om "gnistan" finns där. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Sitter på överspel i Wimbledon - Luton och Roeselare - Rupel.
Sen 1u på Blackpool bara för att liverpool är så usla! Blackpools spelare utvilade, liverpool gick en match i helgen, gerrard avstängd.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
fast det saknas ju fler i Villarreal. Cani är borta, Capdevilla tros vila.
Fabiano ersätter man med Negredo, vilket jag tycker går jämnt ut sett till hur Fabiano spelat i år. Palop är såklart ett avbräck! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Jag tror ett överspel på 2.5 är passande i Villarreal - Sevilla... Det sätter jag pengar på iallafall! sedan en slant på Inter.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Kör ar5ena1 -1.5 och ö2.5 i villareal sevilla
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]() Citat:
Jag tycker dock Fabiano har gjort det bra så länge han inte har varit skadad. Ska väll även tilläggas att Villarreal är normalt väldigt bra hemma och Sevilla har en tendens att inte alls spela lika bra borta. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Arsenal HCP-1 @ 1.74
Motivering: Ipswish sitter på en ny tränare. Första matchen blev det däng mot ett mediokert Chelsea med hela 7-0(!). Arsenal spelar med en relativt bra trupp som innehåller bl.a. namn som Chamakh, Arshavin och Van Persie. På pappret kör Arsenal över Ipswish och hoppas och tror att så blir också fallet ikväll på Portman Road. BOL Ikväll ! ![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#40 | |
![]()
Blackpool måste jag satsa på, ett bortasvagt liverpool med gerrard avstängd. 4.1 i odds på bp, de är utvilade och en bra hemmapublik! Spelvärt.
Sevilla/villreal ö2.5, två målglada mål, odds synat till 2. Barcelona 2.75 och håller nollan. Blir mina spel än så länge, men har varit rätt så kall på senaste tiden..
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
dagens spel, ipswish-arsenal över 2.5
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Får hoppa in på Seasiders +0.5 nu, 1.95 duger fint.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
![]() Citat:
Såja skönt att Pool är så dåliga som förväntat utan Gerrard. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |