Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-12, 10:07   #16

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexybt Visa inlägg
Sevilla har väl rätt bra form, om jag inte missminner mig? Sen har också Villareal en del skador och en Capdevila som lär stå över.
I ligan har i år besegrat Osasuna hemma och Real Sociedad borta. På bortaplan har man, hittills under säsongen, vunnit över Levante, Malaga, Zaragoza och tidigare nämnda Real Sociedad. De lagen ligger för närvarande på plats 12, 16, 17 och 20 (sist). Man har förlorat mot Barcelona, Real Madrid och just Villareal (samt Hercules och Sporting Gijon). Det verkar som att Sevilla har problem på bortaplan när de möter lag som är trygga och starka på hemmaplan och när raka ettan på Villareal ger runt 2 gånger degen tycker jag att det är lite för mycket. Å andra sidan har Sevilla kvalitetsspelare och är på kanske på väg att hitta formen igen. Det lär ju bli jämnt så visst kan Sevilla utmana de gula ubåtarna, men jag hoppas att hemmaplan blir avgörande ikväll. Kör liten insats på Villareal.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 10:17   #17

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1322
Standard

Spelar hårt på Ipswich +2

Man var inte så intresserade av cupmatchen i helgen då man fokuserade på denna match. Tänk på att det är retur i semin och Arsenal har defensiva avbräck. tror på en jämn match.
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 10:26   #18

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Szczesny, Eboue, Djourou, Koscielny, Gibbs, Arshavin, Song, Ramsey, Rosicky, Walcott, Bendtner, Fabianski, Van Persie, Chamakh, Fabregas, Clichy, Denilson, Miquel, Wilshere, Vela.

Så ser truppen ut iaf. (Szczesny kommer stå)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 11:07   #19

Andy90s avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Spelar hårt på Ipswich +2

Man var inte så intresserade av cupmatchen i helgen då man fokuserade på denna match. Tänk på att det är retur i semin och Arsenal har defensiva avbräck. tror på en jämn match.
Djourou och Koscielny har skött sig bra. Gibbs är bättre defensivt än Clichy. Eboue är väl den enda försämringen i försvaret egentligen. Att vinna med 3 bollar blir dock ganska svårt om spelet ser ut som senast. Finns fåtalet mer okreativa spelare än Denilson och Bendtner.

Citat:
Szczesny, Eboue, Djourou, Koscielny, Gibbs, Arshavin, Song, Ramsey, Rosicky, Walcott, Bendtner, Fabianski, Van Persie, Chamakh, Fabregas, Clichy, Denilson, Miquel, Wilshere, Vela.

Så ser truppen ut iaf. (Szczesny kommer stå)

Det är ungefär samma lag som mot Leeds senast. Konstigt att Nasri vilas en match till, enligt mig. Van persie tillkommer (Gött, är arsenalsupporter skall tilläggas och kommer därför inte spela på matchen heller)
Gammal 2011-01-12, 11:18   #20

liehts avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 745

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

St.Johnstone @ 21.00
Scottish FA-Cup Winner

lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:04   #21

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Kina mot Qtar @ 2.70 ??? Är det något att ha ???
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:08   #22

junhagers avatar

Sharp$: 358
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lieht Visa inlägg
St.Johnstone @ 21.00
Scottish FA-Cup Winner

Motivation?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:40   #23
zz

zzs avatar

Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av junhager Visa inlägg
Motivation?
Nu kan inte jag svara for honom men en sak kan val vara att Celtic och Rangers mots i nasta omgang vilket gor att de som mest behover mota ett av de lagen i vagen mot titeln...
Gammal 2011-01-12, 12:45   #24

liehts avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 745

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av junhager Visa inlägg
Motivation?
Tycker laget har en bra chans till att avancera långt. De såg bra ut igår när de slog ut Hearts. 48/52 Possesion borta mot Hearts är inte dåligt.

De stora lagen, Rangers/Celtic har blivit lottade mot varandra i nästa runda där försvinner en. Lagen slåss ju om ligan och Cupen lär inte prioriteras om det fortsätter vara tajt.

Saints kommer prioritera cupen mer än ligan (Ligger i mitten) , enligt min kusin. Enligt honom är man ett av de starkaste lagen som är kvar, samtidigt är de inte omöjligt att slå Celtic/Rangers i Cup sammanhang.

Han gjorde ju ett par grymma räddningar igår, speciellt i övertiden. Två säsonger sedan var han med Cardiff i FA-Cup Finalen. Så jag tror att han kan motivera laget till att lägga fokus på att komma långt i Cupen.

Jaja...Finns väl inte så mycket mer att säga. Kort och gott hoppas jag bara på att Saints kommer långt. Sen är limitsen inte helt dåliga heller, oddset rörde sig inget när jag spela.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:53   #25

Philjays avatar

Sharp$: 3799

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grezea Visa inlägg
Har blackpool so far inför imorgon. Liverpool har inte vunnit på bortaplan sedan den 31/10 mot Bolton. Liverpool har på de senaste 10 bortamatcherna tagit totalt 5 poäng(Bukarest borta och Napoli borta). Inte mer än 3 pinnar i PL mao. Har dock viss oro för att det vänder imorrn men detta är för Blackpool en viktig match och deras spelare kommer dessutom vara riktigt taggade när de faktiskt känner att de har chansen att slå Lpool.

2 units Blackpool FT @3.80
3 units Blackpool +0,5 @1.975

Känns gött att ha börjat lira igen, även om det bara är med småpengar.
Kul att du börjat lira igen, får dock tyvärr hoppas att dina spel misslyckas då pool måste vinna idag!!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 13:05   #26

shorelines avatar

KHL Playoff 2011

Standard

Sett till första rundan av Asian så är Kina ett bra spel (Har själv kört DnB) men oroas lite av att oddset stigit under natten/dagen.
Gammal 2011-01-12, 13:07   #27

zlotyss avatar

Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Sett till första rundan av Asian så är Kina ett bra spel (Har själv kört DnB) men oroas lite av att oddset stigit under natten/dagen.
Mm jag körde oxå DNB, 2.70 kändes väldigt högt, blev oxå lite orolig
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 13:44   #28

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Om oddset på Arsenal matchen på ö2.5 är så låg, så undrar jag varför man spelar Ipswich +1.5?
De kommer ju knappast göra mål mot Arsenal och då är självklart Arsenal -1.5 ett underbart spel. Lirar en dubbel på Arsenal -1.5 (Tror 0-3) och Villareal - Sevilla ö2.5 (Tror 3-2). GL ikväll
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 14:20   #29

shorelines avatar

KHL Playoff 2011

Standard

Villarreal saknar ju en del spelare, så jag är lite sugen på Sevilla.
Även om Palop och Fabiano saknas.
Gammal 2011-01-12, 14:24   #30

Philjays avatar

Sharp$: 3799

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Om oddset på Arsenal matchen på ö2.5 är så låg, så undrar jag varför man spelar Ipswich +1.5?
De kommer ju knappast göra mål mot Arsenal och då är självklart Arsenal -1.5 ett underbart spel. Lirar en dubbel på Arsenal -1.5 (Tror 0-3) och Villareal - Sevilla ö2.5 (Tror 3-2). GL ikväll
det alla menar är att dem lirar -1.5 på arsenal?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td