![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
![]()
Hehe, akta er för överspelet i Hercules vs Atletico, den är jinxad idag;
http://rekatochklart.se/rekar/10299/ Undrar om man inte ska testa ett underspel där. Statistiken har visat att det brukar löna sig. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]() Citat:
Vad jag har läst så är inte Drenthe med i truppen, men han har börjat tränat igen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]() Citat:
Undrar någon varför jag skriver summa och inte units så är det för det där Unitsystemet fattar jag ungefär 80 % av och blir bara förvirrad av, och jag har ingen anledning till att dölja summorna jag spelar för. Folk får tycka att jag tippar för låga summor eller stora summor. Upp till var och en. Hehe, första gången någon kritiserar Unitssystemet här inne? Misstänker att jag får tuffa mothugg ![]() Men ni får gärna försöka övertala mig börja med att räkna Units ![]() ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
Spelets ABC dåliga odds är EV- och då förlorar du pengar. Om du sen menar dåligt odds som lågt odds så finns det generellt ingen korrelation mellan marknadshögsta låga odds och EV-, med risk för att någon kommer påstå motsatsen. Och nej gällande dessa matcher vet inte oddssättarna något som inte sharpsens eller public joe vet. Pengarna går helt enkelt så att oddsen sjunker. EDIT: Lycka till med spelen, jag har noll koll på marknaden idag så det är mycket möjligt att du lagt bra spel!
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Någon som vet vart hörnstatistik finns att tillgå?
Odds på att Atletico vinner antal hörnor ligger på 2.75 medan Hércules ligger på låga 1.61 @ bet365
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Jag tror faktiskt inte att man ska bry sig så mycket om tidigare hörnstatistik när man lägger ett sådant spel.
Bara för att man fått tex. 20 hörnor mot ett lag så betyder det inte att man får det mot alla. Det bygger betydligt mer på matchbilden, eller om det är ett lag som anfaller mycket längs kanterna. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]() Citat:
Har för mig att dem ska ha Hörnstatistik med mera.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Jo, håller på att kolla lite. Ser väl ut som Över 2,5 spel är att föredra
http://www.soccerway.com/matches/201...50/statistics/ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Ops jag menar Wycombe vs Hereford. läste lite för snabbt
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Jag har spelat Derby till 2,25.
Det skiljer trots allt några divisioner mellan lagen. Derby är i en formsvacka, därav det höga oddset. Man har ju haft fritt fall i tabellen under november-december. Men tydligen har man börjat jobba hårt för att börja klättra i tabellen igen. Jobba hårt borde räcka för att vinna mot Crawley. Detta är förövrigt min allra första post här på Sharps. Ville bara nämna det. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |