![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Hur ser trenden ut i den sönderriggade ligan nuförtiden? Tycker mig har sett en tendens att de matcherna de blir hausse o rejäl omsättning på redan dagen innan vänder upp sen på matchdagen och så kommer trycket på krysset eller tvåan istället?, marknadsmanipulation? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Parma & Palermo DnB var jag lite sugen på, men bestämmer mig först i morgon.
Någon som har några funderingar? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143Heja bror! Stats: 47 - 49 - 2 ROI: 106.87% Vinstprocent: 48.96% |
![]() Citat:
Cagliari är dock inte att underskatta men tycker att Matri är en avgörande faktor för deras offensiv. Utan honom innebär det ett stort avbräck. Man kommer hur som helst starta med Nene som är också en duktig anfallare men tycker mig inte att han ligger inte på samma nivå som Matri. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Citat:
Spelar även en liten peng att det ska utdelas ett rött kort i matchen till 3,75, har blivit så i 4 av de 5 senaste som Xanthi spelat... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Spelar Maccabi Haifa till 1,90 @ Unibet, har släppt in ett mål de sex senaste och spöade Hapoel Tel Aviv med 3-0.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Panionios leder iof statistiken mellan dom med 4-2 och 4 oavgjorda.. Någon som vet någon bra sida för grekiska ligan? Previews, skador m.m. Har sökt en del men hittar inget bra.. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]()
Nej efter skönhetssömnen så har jag gallrat ner mina spel till Racing Santander 2.15x och Coruxo 1.9x.
Snabba kommenterar angående matcherna (kan kladda ihop mer om någon är intresserad): Racing Santander spelade stundvis väldigt bra mot A.Madrid och med lite flyt så hade matchen kunnat slutat med vinst för Racing Santander. Men ja i överlag så var A.Madrid det bättre laget. Tror att de börjar hitta formen igen och Sporting Gijon är ett perfekt motstånd att plocka 3p av. Sporting Gijon förlorade senast hemma mot Malaga där de i vanligtvis är väldigt starka och har enligt mig hamnat i en formsvacka och ska den brytas kommer det att ske hemma och absolut inte borta (Sporting Gijon är la ligas näst sämsta lag när det gäller att spela borta). Racing Santander har även ett starkt övertag när det gäller inbördes matcher. Coruxo likt RM Castilla är båda mitten lag i Segunda B avd 1. Coruxo har vunnit deras senaste matcher och har en bra form och inga större avbräck vad jag kan hitta på deras hemsida. RM Castilla har inte alls lika bra form och förlorade senast hemma mot lokalkonkurrenten Getafe B. Det är vanligtvis hemma RM Castilla plockar deras poäng och bortaplan är inte direkt deras starkaste sida. Det enda som kan vara lite till RM Castillas fördel är att de precis har bytt tränare, vilket ibland kan ge en positiv "kick" men i vissa fall så spelar det ingen större roll. Jag tror på det senare då tränarbytet kom ganska nyligen och jag tror inte att den nya tränaren har hunnit ändrat så mycket. Nej nu är det bara att hålla tummarna! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Varför har ingen nämnt Lazio hemma mot Lecce?
Oddsen ligger runt 1,40. Det tycker jag är helt klart spelvärt med tanke på förutsättningarna. Bara till att kolla in formen, ligaplaceringen och kvalitén på laget, att Lazio lirar hemma idag gör ju det inte värre heller.
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
ÄR det bara jag som är sjukt sugen på Man Utd - Liverpool @ 1 1.73
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |