Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-08, 23:54   #16

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Ska iväg på fest så blir kortare än vanligt. Trikala 1,7 på Expekt (finns högre på Admiral, IW osv om nån kan spela där), själv lirade jag till 1,8 tidigare. Varje omgång är det någon match i grekiska andraligan som börjar jojja i odds. Jag backstatsar dessa så sitter inte på någon info om varje enskild match. Min stat visar att 1,7 med startodds osv fortfarande är spelbart. Ner till 1,65 inga problem med säkerthetsmarginal. Går den under 1,4 på Betfair så kommer jag sälja den isf. Detta är inget surbettande utan jag lägger över mer av insatsen på Betfair, tonvikten kommer alltså då att ligga på X2. Detta är inte för att värdet skulle vara större där utanför att jag får igenom mer pengar där. I mitt spreedsheet är det dock 1 unit på båda som gäller om den sjunker så lågt och jag är vid datorn då. Okey de blev längre än jag trodde...

Hoppas alla har en trevlig kväll!

Hur ser trenden ut i den sönderriggade ligan nuförtiden? Tycker mig har sett en tendens att de matcherna de blir hausse o rejäl omsättning på redan dagen innan vänder upp sen på matchdagen och så kommer trycket på krysset eller tvåan istället?, marknadsmanipulation?
zorro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 00:10   #17

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 107
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frages Visa inlägg
Roma vann hemma emot catania
Japp, det har du rätt i.
stolpioni är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 01:00   #18

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Parma & Palermo DnB var jag lite sugen på, men bestämmer mig först i morgon.
Någon som har några funderingar?
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 01:49   #19

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Parma & Palermo DnB var jag lite sugen på, men bestämmer mig först i morgon.
Någon som har några funderingar?
Angående Parma har jag tittat en del. Väntar dock tills imorgon när jag fått uppställningarna. Matri kanske inte kommer till spel för Cagliari. Samt så har jag läst om att det är osäkert om Crespo kommer starta för Parma. Två avgörande faktorer för min del. Gillar Parma såg riktigt starka ut mot Juventus (dock var man en man i princip hela matchen) och man har spelat upp sig allt mer.

Cagliari är dock inte att underskatta men tycker att Matri är en avgörande faktor för deras offensiv. Utan honom innebär det ett stort avbräck. Man kommer hur som helst starta med Nene som är också en duktig anfallare men tycker mig inte att han ligger inte på samma nivå som Matri.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 07:58   #20

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasH Visa inlägg
Panionios - Skoda Xanthi 4,15 @ expekt

Panionios ligger näst sist med 1 vinst på dom 5 senaste
Skoda Xanthi ligger 7:a med 3 vinster
Känns lite konstigt med 4,15 för denna..
Fick denna för 3,65 precis @ Unibet. Konstigt som sagt...
Spelar även en liten peng att det ska utdelas ett rött kort i matchen till 3,75, har blivit så i 4 av de 5 senaste som Xanthi spelat...
glauneck är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 08:07   #21

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 123
Standard

Spelar Maccabi Haifa till 1,90 @ Unibet, har släppt in ett mål de sex senaste och spöade Hapoel Tel Aviv med 3-0.
glauneck är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 08:40   #22

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glauneck Visa inlägg
Fick denna för 3,65 precis @ Unibet. Konstigt som sagt...
Spelar även en liten peng att det ska utdelas ett rött kort i matchen till 3,75, har blivit så i 4 av de 5 senaste som Xanthi spelat...

Panionios leder iof statistiken mellan dom med 4-2 och 4 oavgjorda..
Någon som vet någon bra sida för grekiska ligan? Previews, skador m.m.
Har sökt en del men hittar inget bra..
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 09:29   #23

Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Nej efter skönhetssömnen så har jag gallrat ner mina spel till Racing Santander 2.15x och Coruxo 1.9x.

Snabba kommenterar angående matcherna (kan kladda ihop mer om någon är intresserad):

Racing Santander spelade stundvis väldigt bra mot A.Madrid och med lite flyt så hade matchen kunnat slutat med vinst för Racing Santander. Men ja i överlag så var A.Madrid det bättre laget. Tror att de börjar hitta formen igen och Sporting Gijon är ett perfekt motstånd att plocka 3p av.

Sporting Gijon förlorade senast hemma mot Malaga där de i vanligtvis är väldigt starka och har enligt mig hamnat i en formsvacka och ska den brytas kommer det att ske hemma och absolut inte borta (Sporting Gijon är la ligas näst sämsta lag när det gäller att spela borta).

Racing Santander har även ett starkt övertag när det gäller inbördes matcher.

Coruxo likt RM Castilla är båda mitten lag i Segunda B avd 1. Coruxo har vunnit deras senaste matcher och har en bra form och inga större avbräck vad jag kan hitta på deras hemsida. RM Castilla har inte alls lika bra form och förlorade senast hemma mot lokalkonkurrenten Getafe B. Det är vanligtvis hemma RM Castilla plockar deras poäng och bortaplan är inte direkt deras starkaste sida.

Det enda som kan vara lite till RM Castillas fördel är att de precis har bytt tränare, vilket ibland kan ge en positiv "kick" men i vissa fall så spelar det ingen större roll. Jag tror på det senare då tränarbytet kom ganska nyligen och jag tror inte att den nya tränaren har hunnit ändrat så mycket.

Nej nu är det bara att hålla tummarna!
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 09:30   #24

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wedetips Visa inlägg
jag är inte säker på att victory vinner. Kan mkt väl sluta hur som helst. Mitt spel i denna blir över då det känns som många mål
4-1 till Adelaide
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 10:39   #25
zz

zzs avatar

Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorro Visa inlägg
Hur ser trenden ut i den sönderriggade ligan nuförtiden? Tycker mig har sett en tendens att de matcherna de blir hausse o rejäl omsättning på redan dagen innan vänder upp sen på matchdagen och så kommer trycket på krysset eller tvåan istället?, marknadsmanipulation?
Den ser ut ungefär som jag skrev, de är stört omöjligt att veta om de är riggade eller ej. Men med ett startodds runt 2 så äre lugnt att lira dem ner mot 1,65 (med marginal). Men när de droppat ner mot 1,4 så är det läge att byta sida. Den har droppat till 1,50 nu... Ner 10pkt till och det blir spel på andra sidan med...
Gammal 2011-01-09, 11:32   #26
zz

zzs avatar

Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Den ser ut ungefär som jag skrev, de är stört omöjligt att veta om de är riggade eller ej. Men med ett startodds runt 2 så äre lugnt att lira dem ner mot 1,65 (med marginal). Men när de droppat ner mot 1,4 så är det läge att byta sida. Den har droppat till 1,50 nu... Ner 10pkt till och det blir spel på andra sidan med...
Och där klev den under. Rekar därför X2 i Trikala matchen nu om någon blir förvånad. Sälja till allt under 1,40 är bra.
Gammal 2011-01-09, 11:50   #27

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Varför har ingen nämnt Lazio hemma mot Lecce?

Oddsen ligger runt 1,40. Det tycker jag är helt klart spelvärt med tanke på förutsättningarna.

Bara till att kolla in formen, ligaplaceringen och kvalitén på laget, att Lazio lirar hemma idag gör ju det inte värre heller.

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 11:50   #28

Sharp$: 716
Standard

ÄR det bara jag som är sjukt sugen på Man Utd - Liverpool @ 1 1.73
Astung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 11:53   #29
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Varför har ingen nämnt Lazio hemma mot Lecce?

Oddsen ligger runt 1,40. Det tycker jag är helt klart spelvärt med tanke på förutsättningarna.

Bara till att kolla in formen, ligaplaceringen och kvalitén på laget, att Lazio lirar hemma idag gör ju det inte värre heller.
För att det lär vara rätt få som tror att Lazio vinner dryga 71% av denna matchup. Oddset sitter helt korrekt där enligt mig, Lazio vinner nog snarare runt 65-69% om du frågar mig.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 12:05   #30

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Angående Parma har jag tittat en del. Väntar dock tills imorgon när jag fått uppställningarna. Matri kanske inte kommer till spel för Cagliari. Samt så har jag läst om att det är osäkert om Crespo kommer starta för Parma. Två avgörande faktorer för min del. Gillar Parma såg riktigt starka ut mot Juventus (dock var man en man i princip hela matchen) och man har spelat upp sig allt mer.

Cagliari är dock inte att underskatta men tycker att Matri är en avgörande faktor för deras offensiv. Utan honom innebär det ett stort avbräck. Man kommer hur som helst starta med Nene som är också en duktig anfallare men tycker mig inte att han ligger inte på samma nivå som Matri.
Matri va otroligt dålig förra matchen mot milan, kanske formsvacka !? vilket inte är bra om han spelar.
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td