Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-08, 15:27   #46

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Hoppas på Nottingham borta idag DNB till 1.66 @ Unibet

Man U hemma imorgon till 1.70 @ Nordicbet

Ska bli intressant att se vem som vinner ordkriget mellan Holms / några Sharps vs Performance & Muraren rörande Rovers vara eller icke vara!

Visst är Hull intressanta, men with all due respect är inte Aftonbladets spel"service" med Ulrik Sandebäck i spetsen någon sorts långkörare till skämt?
Jag håller helt med dig. Jag har aldrig ryggat ifrån den och tycker inte att det är särskillt bra spel i den bloggen. Men lite kul att han hade kollat in samma match som mig, och han hade ändå några argument som talade i sama riktning som min egen åsikt.

För övrigt..jag är inget fan av Sandebäck, men hellre Ulrik än den där Steven Lee.

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 15:27   #47

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3799

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av makann Visa inlägg
Lägg ner nu bara okej! snacka boll istället!
Bevisligen är Holms en dålig rekare som jinxar allt å alla! Tycker Peformance har rätt i sitt aggerande!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 16:02   #48

TheDarkKnights avatar

Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Bevisligen är Holms en dålig rekare som jinxar allt å alla! Tycker Peformance har rätt i sitt aggerande!

Han får ha hur rätt han vill. Och Holms får vara den största idioten på denna jord, tycker ändå det är dumt att bara dra upp och snacka goja och förstöra trådar.

Denna tråden ska handla om dagens och morgondagens FA Cup matcher. Inget annat.

Jag är ursäktar att jag själv bidrar till OT men hoppas jag kommer att bli den sista.

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 16:15   #49

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg

Han får ha hur rätt han vill. Och Holms får vara den största idioten på denna jord, tycker ändå det är dumt att bara dra upp och snacka goja och förstöra trådar.

Denna tråden ska handla om dagens och morgondagens FA Cup matcher. Inget annat.

Jag är ursäktar att jag själv bidrar till OT men hoppas jag kommer att bli den sista.
Off Topic: Jag skrev vad jag spelade och varför, sedan fortsatte ZZ diskussionen och jag tillförde inget mer än att jag skrev och undrade varför han tyckte att det var ett oseriöst agerande av mig.

Diskussionen i sig hade jag inget med att göra efter detta så att påstå att jag förstörde tråden känns lite väl magstarkt.

On Topic: Blackburn v QPR 0-0 HT.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 16:24   #50
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Off Topic: Jag skrev vad jag spelade och varför, sedan fortsatte ZZ diskussionen och jag tillförde inget mer än att jag skrev och undrade varför han tyckte att det var ett oseriöst agerande av mig.

Diskussionen i sig hade jag inget med att göra efter detta så att påstå att jag förstörde tråden känns lite väl magstarkt.

On Topic: Blackburn v QPR 0-0 HT.
Resultatrapporter hör hemma i chatten
Gammal 2011-01-08, 16:26   #51

Sharp$: 1588

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Tar en till bara för att det är lördag... Sheffield W till 3,80. Såg dem möta samma bristol på plats i december och de var klasskillnad. Lämnade matchen med 20 minuter kvar för den var över. 3,80 är taget och sjunker nu..
0-3, ser riktigt riktigt fint ut zz..

GRYYYYYYYYYMT fint odds oxå..

Gillar verkligen dina spel.
Gammal 2011-01-08, 16:37   #52

mangofreaks avatar

Sharp$: 538
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Alla officiella rekar av Holms i januari ska jag fadea rätt av i största möjliga mån (rätt svårt om man ryggar någon på ett spel tre dagar innan matchstart och sedan kommer Holms med en rek matchdagen).

QPR +0.5@2.05
Ser ju bra ut än så länge
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 16:42   #53
zz

zzs avatar

ZZ

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frages Visa inlägg
0-3, ser riktigt riktigt fint ut zz..

GRYYYYYYYYYMT fint odds oxå..

Gillar verkligen dina spel.
Tack! Hängt här länge nog så borde börja betala tillbaka lite.. Rekar i ett stängt forum vanligtvis men då bara svensk fotboll. Får se om Reading kan hålla undan sin 1-0 ledning också..
Gammal 2011-01-08, 16:47   #54

Sharp$: 1588

Standard

Citat:
Tack! Hängt här länge nog så borde börja betala tillbaka lite.. Rekar i ett stängt forum vanligtvis men då bara svensk fotboll. Får se om Reading kan hålla undan sin 1-0 ledning också..
ok.
tycker iaf ett spel till 3.80 som sitter så lätt är grymt fint jobbat
Gammal 2011-01-08, 16:55   #55
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Verkligen ZZ, såg pk'et på Wed och såg sen 3-0 på flashscore, imponerande. Mer sådant tack! Hakade inte denna gång, men i dessa tider då kvaliten sjunker i samma takt som forumet växer så måste ju de kompetena killarna som hänger i kulisserna träda fram.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 18:29   #56

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1857

Standard

Sattsar United mycket på cupen? Bra linup imorgon?
peepsi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 19:57   #57

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 187
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av peepsi Visa inlägg
Sattsar United mycket på cupen? Bra linup imorgon?
Du besvisade precis RobinDs poäng ovan...
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 20:33   #58
zz

zzs avatar

ZZ

Standard

Jag tycker det är värre med sådana här personer som den där GazLOL eller vad hans nick är:

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Average Joe får inte tillbaka 98%, detta pågrund av de flesta har mycket dålig BRM och att de spelar till för slashade odds och på favoriter. Holms och ROI kan egentligen inte nämnas i samma mening eftersom han går all in tre gånger om dagen och ingen vet hans insatser förutom han själv. Tycker att vi avslutar diskussionen och kan ta upp den igen senare om han själv eller någon har fört statistik på hans spelande.

EDIT: Ledsen Perry, sista inlägget.
Synd att du bara inte kunde hålla käft.

Om jag skulle spelat hade jag lirat Everton -1 till ett rätt bra odds.
För det första behöver man inte vara otrevlig, de tjänar ingen på. Sedan lägger han ut ett spel efter matchstart som dessutom var Stoke -1 innan han editerade. (98% säker på detta men rätta mig om jag har fel) Sedan slänger han in Sevilla DnB helt utan motivering. På ett forum kan man efter en viss tid ha byggt upp ett förtroende så man inte behöver motivera sina ståndpunkter. Bara för att dra några så är väl RobinD, Vlad, Shoreline, Mackyyy och basket-nissarna sådana killar (Säkert glömt några och ber isf om ursäkt). Men bara ett lag från en person som inte bidragit med något kontruktivt på forumet är totalt meningslöst. Om jag nu kastar sten i glashus genom att ha varit en hel del Off Topic i tråden tidigare så får jag be om ursäkt för det. Jag ville bara föra en kontruktiv diskussion runt ett för mig oseriöst sätt att lägga spel.

Samtidigt behöver det inte vara fulla romaner i motivering, det var en kille på tennisdelen som la en rek på Nadal mot Federer och fick en hel del skit. Enligt mitt sätt att se det var hans rek/analys på förhand (ja, jag skriver detta i efterhand) superb. Ponera att du sitter och följer matchen på Betfair och ser de där oddsen som i en vanlig match är helt galna. En rutinerad person kanske anar ugglor i mossen medans en orutinerad fyrar av innan han tänker efter. Med reken i åtanke är matchbilden totalt annorlunda och man kan förstå varför oddsen är som de är.

Mer konstruktivt är det som behövs såsom Robin skriver, inte mer "Sevilla DnB".
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 20:57   #59
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Jag tycker det är värre med sådana här personer som den där GazLOL eller vad hans nick är:

För det första behöver man inte vara otrevlig, de tjänar ingen på. Sedan lägger han ut ett spel efter matchstart som dessutom var Stoke -1 innan han editerade. (98% säker på detta men rätta mig om jag har fel) Sedan slänger han in Sevilla DnB helt utan motivering. På ett forum kan man efter en viss tid ha byggt upp ett förtroende så man inte behöver motivera sina ståndpunkter. Bara för att dra några så är väl RobinD, Vlad, Shoreline, Mackyyy och basket-nissarna sådana killar (Säkert glömt några och ber isf om ursäkt). Men bara ett lag från en person som inte bidragit med något kontruktivt på forumet är totalt meningslöst. Om jag nu kastar sten i glashus genom att ha varit en hel del Off Topic i tråden tidigare så får jag be om ursäkt för det. Jag ville bara föra en kontruktiv diskussion runt ett för mig oseriöst sätt att lägga spel.

Samtidigt behöver det inte vara fulla romaner i motivering, det var en kille på tennisdelen som la en rek på Nadal mot Federer och fick en hel del skit. Enligt mitt sätt att se det var hans rek/analys på förhand (ja, jag skriver detta i efterhand) superb. Ponera att du sitter och följer matchen på Betfair och ser de där oddsen som i en vanlig match är helt galna. En rutinerad person kanske anar ugglor i mossen medans en orutinerad fyrar av innan han tänker efter. Med reken i åtanke är matchbilden totalt annorlunda och man kan förstå varför oddsen är som de är.

Mer konstruktivt är det som behövs såsom Robin skriver, inte mer "Sevilla DnB".
Jag såg att det var Stoke också, 100%.

Kan även skriva under på resten av inlägget, klokt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 13:04   #60

STBeethovens avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 139

IRA 2.0
Stats: 4 - 0 - 0
ROI: 201.52%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Trodde standarden på detta forum var litet höre än såhär. I en tråd med topicen "FA-cupen 8-9 jan" skall väl endast FA-cupen diskuteras, och inte någon jävla avdankad rekare? Fullt förståeligt att någon ryter till av irritation kring detta.

Idag spelar Premier Leagues toplag i cupen. Hur resonerar ni? Satsar Man Utd på vinst mot Pool? Vill City vinna efter 0-0-matchen mot Gunners? Både raka vinster för Man Utd och City ligger på 1.8, vilket förvisso inte är några dåliga odds, i synnerhet inte på City enligt mig själv.

Finns det något ställe där jag kan få en förhandstitt på förväntade startelvor på vederbörande lag? Om City ställer upp med ett till bredden
godtagbart lag kan jag tänka mig att lägga City -1. Måste vidare studera deras bortatrend.

td