![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]() Citat:
För övrigt..jag är inget fan av Sandebäck, men hellre Ulrik än den där Steven Lee.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 | |
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]() Citat:
![]() Han får ha hur rätt han vill. Och Holms får vara den största idioten på denna jord, tycker ändå det är dumt att bara dra upp och snacka goja och förstöra trådar. Denna tråden ska handla om dagens och morgondagens FA Cup matcher. Inget annat. Jag är ursäktar att jag själv bidrar till OT men hoppas jag kommer att bli den sista.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
Diskussionen i sig hade jag inget med att göra efter detta så att påstå att jag förstörde tråden känns lite väl magstarkt. On Topic: Blackburn v QPR 0-0 HT. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#51 | |
![]() Citat:
GRYYYYYYYYYMT fint odds oxå.. Gillar verkligen dina spel.
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Tack! Hängt här länge nog så borde börja betala tillbaka lite.. Rekar i ett stängt forum vanligtvis men då bara svensk fotboll. Får se om Reading kan hålla undan sin 1-0 ledning också..
![]() ![]() |
![]() |
#54 | |
![]() Citat:
tycker iaf ett spel till 3.80 som sitter så lätt är grymt fint jobbat ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Verkligen ZZ, såg pk'et på Wed och såg sen 3-0 på flashscore, imponerande. Mer sådant tack! Hakade inte denna gång, men i dessa tider då kvaliten sjunker i samma takt som forumet växer så måste ju de kompetena killarna som hänger i kulisserna träda fram.
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Sattsar United mycket på cupen? Bra linup imorgon?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 | |
![]()
Jag tycker det är värre med sådana här personer som den där GazLOL eller vad hans nick är:
Citat:
Samtidigt behöver det inte vara fulla romaner i motivering, det var en kille på tennisdelen som la en rek på Nadal mot Federer och fick en hel del skit. Enligt mitt sätt att se det var hans rek/analys på förhand (ja, jag skriver detta i efterhand) superb. Ponera att du sitter och följer matchen på Betfair och ser de där oddsen som i en vanlig match är helt galna. En rutinerad person kanske anar ugglor i mossen medans en orutinerad fyrar av innan han tänker efter. Med reken i åtanke är matchbilden totalt annorlunda och man kan förstå varför oddsen är som de är. Mer konstruktivt är det som behövs såsom Robin skriver, inte mer "Sevilla DnB".
![]() ![]() |
![]() |
#59 | |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Kan även skriva under på resten av inlägget, klokt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
![]()
Trodde standarden på detta forum var litet höre än såhär. I en tråd med topicen "FA-cupen 8-9 jan" skall väl endast FA-cupen diskuteras, och inte någon jävla avdankad rekare? Fullt förståeligt att någon ryter till av irritation kring detta.
Idag spelar Premier Leagues toplag i cupen. Hur resonerar ni? Satsar Man Utd på vinst mot Pool? Vill City vinna efter 0-0-matchen mot Gunners? Både raka vinster för Man Utd och City ligger på 1.8, vilket förvisso inte är några dåliga odds, i synnerhet inte på City enligt mig själv. Finns det något ställe där jag kan få en förhandstitt på förväntade startelvor på vederbörande lag? Om City ställer upp med ett till bredden godtagbart lag kan jag tänka mig att lägga City -1. Måste vidare studera deras bortatrend.
![]() ![]() |
![]() |
|