![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Gillar att man sitter på Birmingham, leder med 3-0 första
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 | |
![]() Citat:
MEN average joe med 98 % i tillbakabetalning får ut 98 % i ROI. Att spela på andra sidan mot denna kille ger alltså, om du sitter med samma payback också 98 % i längden. Om vi nu säger att fadea holms är en bra ide och ska ge säg ROI på 110 i längden så innebär det att Holms ska ha en ROI på 89,1 % (0,98/1,1). Fixar han det med flit så innebär ju det att han egentligen är en vinnande spelare.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
ZZ - kan du inte ta din "jag är bäst på att räkna/diskussion" där den hör hemma, i tänkarhörnan? Här är det FA-Cupen som gäller!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
någon som sitter på intressanta startelvor?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Hallå!!!
Alla som vill diskutera något annat än helgens FA cup spel får fan starta en annan tråd ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Citat:
Du får ett spel: Reading har åkt upp för mycket nu. 2,72 hos 5Dimes.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
uppe nu på bbc
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Funderar lite på över i Sheffield-Aston villa.
Villa med en ny offensivare högerback i Kyle Walker. Lag som ofta spelar över i cupen och ställer upp med en offensiv elva! Blir nog att se matchen en stund och sen livea! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 | |
![]() Citat:
EDIT: Ledsen Perry, sista inlägget. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Tar en till bara för att det är lördag... Sheffield W till 3,80. Såg dem möta samma bristol på plats i december och de var klasskillnad. Lämnade matchen med 20 minuter kvar för den var över. 3,80 är taget och sjunker nu..
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Tankar angående Hull vs Wigan ?
Själv är jag sugen på att testa Hull här som ligger runt 2 x pengen. Hull är riktigt formstarka och har visat upp ett bra spel i senaste matcherna i Championship och man kommer möta ett lag som ställer upp med långt ifrån A-lagsspelare då man har lite skador etc. plus att man lägger fokus på sin position i botten i Premier League. Bara 5 min till spelstopp, kanske hinner jag få ett svar. Kanske inte ![]() YouBet bloggen tog iallafall upp matchen: http://blogg.aftonbladet.se/youbet Så, vad tror ni ? ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#44 | |
![]() Citat:
Om jag skulle spelat hade jag lirat Everton -1 till ett rätt bra odds. Senast redigerad av gazLOL den 2011-01-08 klockan 15:08. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
Hoppas på Nottingham borta idag DNB till 1.66 @ Unibet
Man U hemma imorgon till 1.70 @ Nordicbet Ska bli intressant att se vem som vinner ordkriget mellan Holms / några Sharps vs Performance & Muraren rörande Rovers vara eller icke vara! Visst är Hull intressanta, men with all due respect är inte Aftonbladets spel"service" med Ulrik Sandebäck i spetsen någon sorts långkörare till skämt? Senast redigerad av Soap den 2011-01-08 klockan 15:08. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|