![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() FA-cupen 8-9 jan
Vad har ni? Reading är omgångens bästa spel till 2.40 fick jag det för tidigt i morse - även Arsenal+Under3.5 till 2.50 splas.
Vad har ni? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Blackburn Rovers - Queens Park Rangers 1 AH(-0,5) 1,98 Ladbrokes
I normala fall är det laget från den lägre divisionen som kommer mest motiverade till en cupmatch. Men i det här fallet tror jag QPR ser resan upp till norra England för match inför glesa läktare mot fysiskt tunga Blackburn bara som en jobbig distraktion från seriespelet och målet med att säkra avancemang till Premier League. Blackburn har blandat och gett under året men ligger trots allt i mitten på Premier League och har inte mycket annat att satsa på den här säsongen än FA cupen. Nye managern Steve Kean har jobbet i första hand säsongen ut och vet att han måste leverera något för att få förtroende från de nya kapitalstarka ägarna framöver också. Kan inte tänka mig att Blackburn kommer matcha något annat än bästa laget här. Tror också att QPR som är ett rätt spelande lag med championshipmått mätt kommer få det svårt med Blackburns fysiska spel. 2ggr pengarna känns helt okej här. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Bra spel Nachos, tror också på Rovers...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Tror att Manchester United slår Liverpool runt 2 av 3 gånger. Efter cup-missen mot Leeds förra året så kommer sir Alex ta ut bättre lag denna gången. Ferdinand vilades i tisdags och kommer spela. Rooney och van der Sar tillbaka med hyfsat stor sannolikhet. I övrigt är det samma lag som i tisdags slog Stoke. Vet inte vilka pjäser Hodgson ställer upp med men man har Blackpool borta på onsdag, dvs tre dagar senare som man borde oroa sig för med tanke på säsongens dåliga bortaspel och att Ian Holloway vilar nyckelspelarna för den matchen.
Tror att man förlorar på Old Trafford för att sedan åtminstone tappa poäng på Bloomfield Road. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Bolton kommer med ett starkt lag, även om det lär roteras en aning, men grejen är att Coyle inte har något att välja på då han bara har 15 seniorspelare friska.
Conference League laget York bör inte ha något att hämta och -1.5 till 1.92 @Pinnacle tycker jag är högt. Sunderland -1 & Stoke blir övriga spel |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Southampton är ett av dagens lir till 2,20, Blackpool skall tydligen ha många reserver idag
Och så mitt kära Stoke måste liras till 1,80, Lir på 365
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Alla officiella rekar av Holms i januari ska jag fadea rätt av i största möjliga mån (rätt svårt om man ryggar någon på ett spel tre dagar innan matchstart och sedan kommer Holms med en rek matchdagen).
QPR +0.5@2.05 |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Nottingham Forest @ 2.30
Blackburn @ 1.83 United @ 1.57 ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Haha och du klagade på att andra var oseriösa...
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Swansea tror jag tar en lätt vinst idag!
Spelat -1 till 1.88 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Arsenal kommer inte med sitt bästa lag och Leeds ser riktigt bra ut iår. @12.00 på Leeds känns rätt okej. Annars är jag inne på X2
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Arsenal:
Szczesny, Eboue, Squillaci, Djourou, Gibbs, Denilson, Song, Rosicky, Arshavin, Chamakh, Bendtner Självklart är det inte bäst möjliga lag, men tycker ändå inte att det är något dåligt lag Arsenal ställer på banan idag. Jag fegade och tog Under 4.5 @ 1,33 hos Unibet.
![]() ![]() |
![]() |
|