Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-05, 18:03   #46
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cr0w Visa inlägg
Förmodligen kommer Chelsea vinna. Jag tycker att oddset är för dåligt så därför spelar jag inte på dom. Det innebär dock inte att jag automatiskt lägger mina pengar på Wolves. Jag väljer helt enkelt andra matcher att spela på.
Okey men sitter du på fler den 3 bookies och oddset är för dåligt på Chelski så är det nästan garanterat bra nog på 1X
Gammal 2011-01-05, 18:09   #47

Sharp$: 4
Standard

Spel för idag : Malaga - Sevilla (Båda gör mål) , rak 2a på Tottenham , 1a Astonvilla. Odds : 9.42 insats 50kr.
Niskel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 18:45   #48

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 81

Kassakon # 4
Stats: 1 - 2 - 0
ROI: 78.75%
Vinstprocent: 33.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gazLOL Visa inlägg
Skäms på dig. Chelseas form till det oddset är rena rånet.
Tja, någon gång ska ju en vändning komma och Wolves är trots allt jumbo och i grunden så ska ju Chelsea vara ett mycket bättre lag. Går inte all in direkt, men det här en match som de ska ha en bra chans att ta.
vashti är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 18:53   #49

junhagers avatar

Sharp$: 358
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
"7.00 på Wolves hemma mot Chelski är nästan spelbart, eller?"

Skrev Junhager igår..
Inte igår, men nästan

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 19:16   #50

gazLOLs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Varför har du inte rekat Wolws då? Fanns över 3x på 1X för nån dag sedan... Ingen i tråden ahr ens nämnt dem innan han gav ett lir på cheslea...
Menar du att jag skall reka Wolves, bara för att jag anser Chelsea till 1.5 är ett mindre bra spel? Gå och lägg dig.

Mina spel för kvällen:

Tottenham 0.0 @ 2.25,
Arsenal-1.0 @ 2.25,
Liverpool @ 1.85,
Tottenham @ 3.00,
gazLOL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 19:22   #51

mackyyys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GianniAgnelli Visa inlägg
Alla älskar Chelski idag ser jag

Ogiltigt spel-ID: 227916

Bra spel faktiskt. Wolves 3-0 upp i HT, sedan kan Chelsea få tröstmåla
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 19:24   #52

GianniAgnellis avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Bra spel faktiskt. Wolves 3-0 upp i HT, sedan kan Chelsea få tröstmåla
Funkar för mig

edit: 2.15 på willhill nu. ggwp

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 19:33   #53

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Tottenham rak 2a 2.95
Arsenal över 1.5 mål 1.85

5.46 i odds

Får se va mer man kan hitta, funderar på Sunderland till 4.05
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 19:46   #54

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 71
Standard

Arsenal - Manchester City U 2,5 2,04 Ladbrokes
City har Premier Leagues bästa defensiv, minst insläppta mål av alla såväl hemma som borta. Kanske inte i första hand för att man har speciellt fantastiska försvarsspelare utan för att Manchini vanligtvis ställer upp med ett innermittfält bestående av Gareth Barry, Yaya Toure och Nigel De Jong.
En ganska svårgenomträngd första försvarslinje och kommer man igenom den så möts man av en backlinje som leds av i mina ögon ligan mest underskattade mittback, Vincent Kompany.
Den svaga punkten i Citys försvar är den andra mittbacksplatsen. Joleon Lescott är väl närmast en flopp sett till de pengar man betalade för honom och den man som troligen kompletterar Kompany idag, Kolo Toure varvar hyggliga insatser med nervösa panikingripanden. När City fokuserar helt på defensiven brukar dock Kolo hitta rätt och fokus på defensiven lär City ha idag.
Manchini har inga som helst som problem med att nöja sig med 0-0 mot övriga topplag, hemmamatchen mot United blev ett sömnpiller efter att City ställt upp ett säckförsvar i 90 minuter. Nu saknar man Silva och Balotelli vilket gör att den offensiva kreativiteten faller helt på Tevez och gör att den defensiva fokusen blir ännu större.
Arsenal känns för första gången på ett par år som seriösa titelaspiranter och sjuder av självförtroende efter triumfen mot Chelsea. En seger idag och man utmanar på allvar om förstaplatsen. Arsenal brukar dock fortfarande få jobba mot lag som kommer till Emirates och backar hem och spelar defensivt och tuffare uppgift än dagens när det gäller den sortens spel blir det inte.
Har svårt se att City kommer skapa speciellt många chanser och Arsenal får jobba hårt för att få sina. 2 ggr pengarna på under 2,5 mål tycker jag är riktigt bra betalt här.
NachosBinLaden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 19:48   #55
zz

zzs avatar

ZZ

Standard

Min första investering på sharps.

2,51 till +0,25 på Blackburn mot Liverpool är för högt. Blackburn-Arsenal gav i princip samma odds i omgång 3. Det räcker som motivering för mig. 2,51 finns på 12bet för er som inte är limiterade där.

Nights
Gammal 2011-01-05, 19:55   #56
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Chelsea AH-1 @ 2.10
Bolton @ 1.756
Everton/Spurs X @ 3.41
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 20:01   #57
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3900

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Wolves 1x i HT @ 1.8
Chelsea ht/ft X/2 @ 5
Bolton @ 1.8
Tottenham +0.25 @1.87
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 20:02   #58

dirteehs avatar

Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Denna spelade jag till 1.9 på betfair redan igår och gick in med stor insats vafan borde inte oddset ligga på 1.50-1.60?

EDIT: såg nyss att den har droppat till 1.76 på betfair
phew man kan ju bara tacka fabiano, nu åkte vinstsumman på tottenham dnb @ 2.2
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 20:15   #59

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Blackburn - Liverpool Inga mål och oavgjort 8.40

tror matchen kommer bli en tråkig tillställning, få målchanser och nervöst i liverpool lägret. Dom lär inte vilja släppa in ett mål.
Blackburn kommer nog inte heller riskera allt för mycket framåt.

ett väldigt högt odds hur som helst

Sedan har jag även Mål och oavgjort i Newcastle - West ham till 4.40
Tycker både newcastle och west ham har bra form, West ham xade borta mot blackburn för ett par matcher sen och blackburn och newcastle ligger på samma poäng. Ett mittenlag som möts och de lär ta ut varandra och skulle jag spelat stryktipset/europatipset skulle jag haft ett singel x här.
Newcastle brukar göra mål och därefter har jag spelat Mål och oavgjort.

Sammanlagt får man det till 36.96 men man borde kanske spelat dom var för sig, hmm lite sent nu!

Lägger till lite spel

Över 2.5 mål i Bolton - Wigan 2.00
Många tror på wigan eftersom dom har bra form, men jag ser dom som ett bottenlag när säsongen går mot slutet och tror även mkt på bolton. Kanske för att elmander spelar där men Whatevs..

Över 5.5 gula kort i Arsenal - City 1.80
Som någon annan här hade skrivit kommer city ha svårt med arsenals fart och det grundar mitt spel för en del gula kort. Sedan har ju city spelare som De jong, Kompany o toure på plan som alla kan dra på sig kort. Och så hoppas ja att några arsenal spelare ger tillbaka lite o drar på sig några gula kort, Wilshere tänker jag på. Dessutom har Wenger lackat tidigare på det hårda spelet och troligen uppmanat att spela lite fult tillbaka.

Över 4.5 i Newcastle - West ham 1.80
Spelare som Joey Barton, Scott parker känns för mig givna att dra på sig gula kort i ja, varenda match. Iaf barton.

Över 2.5 kort i Wolves - Chelsea 1.70
Wolves kommer väl att göra allt för att få med sig poäng mot chelsea hemma, och genom det använda sig av spelförstörelse för att hindra chelsea från att rulla boll alldeles för mycket. Så över 2.5 gula kort känns givet. 2 kort till wolves 1 till chelsea? Ivanovic hinner inte med en spurt och drar lite i tröjan? i 56e minuten då wolves kommer med sitt första anfall på andra halvlek?

Senast redigerad av poja_90 den 2011-01-05 klockan 20:37.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 20:39   #60
zz

zzs avatar

ZZ

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg
Blackburn - Liverpool Inga mål och oavgjort 8.40

tror matchen kommer bli en tråkig tillställning, få målchanser och nervöst i liverpool lägret. Dom lär inte vilja släppa in ett mål.
Blackburn kommer nog inte heller riskera allt för mycket framåt.

ett väldigt högt odds hur som helst

Sedan har jag även Mål och oavgjort i Newcastle - West ham till 4.40
Tycker både newcastle och west ham har bra form, West ham xade borta mot blackburn för ett par matcher sen och blackburn och newcastle ligger på samma poäng. Ett mittenlag som möts och de lär ta ut varandra och skulle jag spelat stryktipset/europatipset skulle jag haft ett singel x här.
Newcastle brukar göra mål och därefter har jag spelat Mål och oavgjort.

Sammanlagt får man det till 36.96 men man borde kanske spelat dom var för sig, hmm lite sent nu!

Lägger till lite spel

Över 2.5 mål i Bolton - Wigan 2.00
Många tror på wigan eftersom dom har bra form, men jag ser dom som ett bottenlag när säsongen går mot slutet och tror även mkt på bolton. Kanske för att elmander spelar där men Whatevs..

Över 5.5 gula kort i Arsenal - City 1.80
Som någon annan här hade skrivit kommer city ha svårt med arsenals fart och det grundar mitt spel för en del gula kort. Sedan har ju city spelare som De jong, Kompany o toure på plan som alla kan dra på sig kort. Och så hoppas ja att några arsenal spelare ger tillbaka lite o drar på sig några gula kort, Wilshere tänker jag på. Dessutom har Wenger lackat tidigare på det hårda spelet och troligen uppmanat att spela lite fult tillbaka.

Över 4.5 i Newcastle - West ham 1.80
Spelare som Joey Barton, Scott parker känns för mig givna att dra på sig gula kort i ja, varenda match. Iaf barton.

Över 2.5 kort i Wolves - Chelsea 1.70
Wolves kommer väl att göra allt för att få med sig poäng mot chelsea hemma, och genom det använda sig av spelförstörelse för att hindra chelsea från att rulla boll alldeles för mycket. Så över 2.5 gula kort känns givet. 2 kort till wolves 1 till chelsea? Ivanovic hinner inte med en spurt och drar lite i tröjan? i 56e minuten då wolves kommer med sitt första anfall på andra halvlek?
Det du spelar är då alltså 0-0? Finns 12ggr och över 10 ggr på flera bookies. Lycka till!

td