Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-29, 20:48   #76

Jonkens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 815
Standard

Det många irriteras över är väl tidpunkten han valt att gå ut med detta, bara några dagar innan transferfönstret stänger, samt att han gick ut så sent som i nionde januari med uttalandet:

"Mer än någon gång tidigare måste vi stå eniga. Vi måste leva i nuet och ta en match i taget. Vi måste plocka fler poäng, vinna matcher och klättra i tabellen. Det är vårt mål och jag hoppas på hjälp av supportarna", uttalar sig Fernando Torres till The People och Skysports.com

"Jag tänker bara på Liverpool och på att rädda säsongen. Jag är professionell och vill alltid fullfölja mina kontrakt och jag har inte ens tänkt tanken på att flytta från Liverpool. Men det hänger ju också på vad klubben vill", tillägger han.

"Vi hade mycket framgång under Rafa Benitez och det är svårt för vem som helst att upprepa något liknande. Även om det inte har gått väg hittills den här säsongen så har vi förtjänat mer i flera matcher."

Att han sedan väljer att gå till en klubb i england och Chelsea som är en av de största rivalerna, får väl folk att se ännu mera rött.

Sen har jag också av det jag läst uppfattat det som att transferbegäran kom in innan Suarez "blev klar"

Sen är det väl klart att man kan förstå att killen vill vinna något, men nu när klubben börjar komma på rätt håll igen, både spelmässigt och värvningsmässigt. (dock är det väldigt långt kvar innan man kan slåss om de ädlare titlarna), och Chelsea även känns som ett lag som med den trupp de har nu har sett sina bästa säsonger så känns tidsläget av viljan att bli transferslistad ännu mera konstig.

Men en är inte sista ordet sagt och man gör nog bäst i att inte speckulera i allt för mycket innan mer uppgifter kommer fram.

Som Liverpool supporter är det ju dock oerhört tråkigt då en hel Torres är av absolut världsklass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
Jonken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 03:12   #77

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Nu brakar det loss ordentligt. Eller vad sägs om detta, boys?!

Torres går till Chelsea för ~400 miljoner, men det är inte allt. Liverpool vill ha en spelare på köpet för att nå upp till den halvmiljard som de prissatt Torres till.

Spoiler:
Jag gillar verkligen inte denna mannen!

Hur ställer ni andra Pool-grabbar till detta? Jag vet inte riktigt vad jag själv ska tycka, på ett sätt så kan det vara bra för då slipper vi titta över marknaden sista dagarna innan transferfönstret stänger för att hitta en ersättare till det stora hål som skapas om Torres nu lämnar.

Senast redigerad av Overkill den 2011-01-30 klockan 03:14.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 15:44   #78

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5617

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Går Torres är det ju stor anfallskris. Ngog och Kuyt funkar ju inte!
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 15:49   #79

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Går Torres är det ju stor anfallskris. Ngog och Kuyt funkar ju inte!
Är det? Kan inte hålla med dig. Vi har nämligen köpt in Suárez från Ajax, han är nog inte inköpt för att sitta på bänken om man säger så.
Gammal 2011-01-30, 15:50   #80

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5617

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Haha. Hur fan kunde jag glömma? Pinsamt.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 16:15   #81

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Får vi Anelka med i försäljningen av Torres så är det ofattbart bra ju? Eller är jag ute och cyklar..?
Gammal 2011-01-30, 16:26   #82

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Var nära redan i förra transferfönstret men verkar som det är på gång nu igen i Januari. Charles N'Zogbia till Sunderland från Wigan.

Bra värvning om den går igenom. Lite mer kreativitet på mitten och Top10 känns klart inom räckhåll
N'Zogbia kommer inte hända nu då Wigan krävde 12M£,fan vad jag önskar att de jävla tomtarna åker ur. Sessegnon från PSG för 7M£ istället och Muntari på lån

Angående Torres för såna sjuka summor. Bara att sälja,Pool har inte råd att behålla honom
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 17:24   #83

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1754
Standard

Tilbake fra Spania
Fernando Torres trente på egenhånd i ettermiddag på Melwood. Årsaken er at han skal ha fått noen dager fri og kom tilbake fra Spania først i dag. Fortsatt er det ikke kommet noen flere opplysninger angående en mulig overgang til Chelsea.
andreasagge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 21:03   #84

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Sälj torres, perfekt tillfälle att bygga nytt. Sen är torres en världsanfallare i sina bästa stunder, tyvärr är de stunderna ganska få pga av hans skadeproblem. Tycker liverpool ska bestämma sig för att detta är en nystart med denna försäljningen och sedan bygga nytt, med en antar jag vettig ägare. Chelsea har en mörkare framtid tror jag...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 21:14   #85
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Sälj torres, perfekt tillfälle att bygga nytt. Sen är torres en världsanfallare i sina bästa stunder, tyvärr är de stunderna ganska få pga av hans skadeproblem. Tycker liverpool ska bestämma sig för att detta är en nystart med denna försäljningen och sedan bygga nytt, med en antar jag vettig ägare. Chelsea har en mörkare framtid tror jag...
Håller med om allt, problemet är väl bara att Liverpool inte gett upp kampen om europaplatser och då är det inte ett bra tillfälle att byta ut en viktig pjäs i anfallet.

Sen kan man ju diskutera hur pass bra det är med en semi/icke-motiverad Torres i laget. Men å andra sidan så har ju varit det hela första halvan av säsongen och ändå stänkt in 8 baljor eller något.

Ska han säljas nu så MÅSTE vi ha en ersättare nu också. Llorente, Benzema, Caroll eller någon i den klassen.

Anelka ger jag inte mycket för även om han är bra så är det för kortsiktigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 21:57   #86

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Nej anelka är verkligen inte rätt spelare att bygga ett lag kring.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 22:05   #87

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Måste säga att jag ser hellre att Anelka försvinner än Sturridge (från mitt perspektiv, givetvis)

Verkar dock som att jag är en av få som gillar Sturridge, förstår fortfarande inte varför kalou får så mycket speltid
Gammal 2011-01-30, 22:58   #88
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Måste säga att jag ser hellre att Anelka försvinner än Sturridge (från mitt perspektiv, givetvis)

Verkar dock som att jag är en av få som gillar Sturridge, förstår fortfarande inte varför kalou får så mycket speltid
Jag kan ta Kalou + 45 millar för Torres, no probs!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 23:43   #89

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jag kan ta Kalou + 45 millar för Torres, no probs!
Nej, nej, nej. Ta Anelka
Gammal 2011-01-30, 23:55   #90

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Nej, nej, nej. Ta Anelka
Jaha, nu kryper det fram att Kalou visst duger att ha i Chelsea alltså?
Svara

td