![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#62 |
![]()
Suarez klar för Liverpool. Lämnar Torres nu och går till Chelski? Vad tror ni Liverpoooooolers?
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Torres lämnar knappast så här sent för att gå till chelshit, det är vad jag tror!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Paulinho till Hammarby? Kan bli verklighet inom en snar framtid, diskussioner förs!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Torres säger dock annat själv. Lämnar in transfer-request om att gå till Chelski med 3 dar kvar av fönstret och är numera död för mig.
![]() ![]() |
![]() |
#66 | |
![]() Citat:
För övrigt, transfer-requesten lämnades in innan Suarez blev klar för klubben, kan ha varit ett trick för att sätta press på styrelsen från Torres. Kind of "värva snarast, annars lämnar jag!". Jag tror inte Torres lämnar förrän tidigast i sommar. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Folk får väl tycka vad de vill, men för mig är det obegripligt att folk använder ord som hata och död i samband med Torres. Den killen har gjort en hel del för klubben och så vitt jag vet är han fortfarande kvar.
Samma tjafs när Gerrarx var klar för Chelsea i princip, två gånger om dessutom. Vart är orden om hat och död där? Han om någon ska väl vara "lojal". |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 |
![]()
Liverpool får 50 miljoner för Torres, jag tycker att Liverpool ska accpetera budet förstå vad de kan göra med pengarna. Kanske värva in en till världs anfallare..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 |
![]()
Liverpool får 50 miljoner Euro för Torres, jag tycker att Liverpool ska acceptera budet. Förstå vad de kan göra med pengarna.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 | |
![]() Citat:
Angående Gerrard så blev väl han "hotad" att stanna, annars... Eller missminner jag mig nu? ![]() Jag tycker tvärtom, vi ska behålla honom i längsta möjliga mån. Men är inte det möjligt, så sälj. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
Moderator
![]()
[QUOTE=performance;101150]Förstår inte heller på mig personer som har mage att använda sådana uttryck i en text tillsammans med namnet Fernando Torres. Jag är superglad att vi fått chansen att ha en sådan världsanfallare i klubben, förhoppningsvis stannar han. Om inte? Ja, då får vi en hel del pengar att spendera på andra spelare. Och jag hoppas verkligen då att det är spelare värda övergångssummorna samt att det är spelare som köps in för att passa in i truppen och på planen så det inte blir ett nytt köpelag (Läs Manchester City och Real Madrid som värvar allt som de kan komma över oberoende på vad de behöver för spelarmaterial i truppen).
Angående Gerrard så blev väl han "hotad" att stanna, annars... Eller missminner jag mig nu? ![]() De brände ju en del tröjor iaf ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 |
![]()
Vi vill ha Paulinho!!!! Jag tror faktiskt han kommer tillbaka, vad tror ni?
![]() ![]() |
![]() |
#73 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#75 | |
![]()
Vi vet inte hur länge Liverpool har vetat att torres vill lämna, kan vara så att de vet att han kommer bort därav höjningen av budet på suarez.
Jag är chelseasupporter(säg vad ni vill) och jag tycker absolut att det är en dålig affär, har länge velat ha neymar istället.. Sälj inte Sturridge utan in med honom och ut med kalou. 60 milj pund är alldeles för mycket, verkar som att Chelsea inte bryr sig vad det kostar.. Och vill bara säga, liverpoolfans som hänger på aftonbladet är dumma i huvudet (no offense, finns chelseasupportrar med). Att de hänger ut Torres, som har gjort så mycket för klubben är helt obegripligt. Så som "vilket svek", etc. Han börjar bli gammal, 27 år och har inte mycket till klubbtitel att hurra över. Han hade säkerligen passat in i chelsea, men frågan är om det är värt 60 miljoner, Zlatan gick väl för 200 milj sek eller något? För att dra en parallell. Vi får väl se vad som händer! ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|