Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-11, 01:57   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 201
Standard

Tack för reken, den satt skönt!
djgoebbels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 03:35   #32
dNa

dNas avatar

Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Säger bara EUROSPORT! Sjukt vad jag har börjat titta på tyska ligan mycket nu, sjukt underhållande fotboll! Håller den högre än spanska ligan, om du nu ska se på mittenlag vill säga
Ledsen för OT, men sänder Eurosport tyska ligan? Trevligt
Bra rekat förövrigt
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 03:47   #33

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Säger bara EUROSPORT! Sjukt vad jag har börjat titta på tyska ligan mycket nu, sjukt underhållande fotboll! Håller den högre än spanska ligan, om du nu ska se på mittenlag vill säga
Ja precis, det finns 0 underhållsvärde i Malaga - Santander medans Nurnberg-Köln och sånna drabbningar är trevliga se.

Håller Premier League som högst, sedan kommer Serie A, Bundesliga och La Liga är faktiskt den segaste av de fyra största ligorna, domarna blåser sönder matcherna.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 04:07   #34

FoxMulders avatar

Sharp$: 4008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Ja precis, det finns 0 underhållsvärde i Malaga - Santander medans Nurnberg-Köln och sånna drabbningar är trevliga se.

Håller Premier League som högst, sedan kommer Serie A, Bundesliga och La Liga är faktiskt den segaste av de fyra största ligorna, domarna blåser sönder matcherna.
Jag kan förstå att man tycker att Premier League är roligast, men i övrigt så ser jag inte det stora i La Liga och Serie A. Visst kan det vara kul att titta på Real Madrid och Barcelona ibland, eller Inter, Milan och Roma (några till). Men utöver dessa är lagen under otroligt tråkiga att titta på och alltför ofta låser sig spelet när ett lag gör mål. Sånt slipper man oftast i PL, men framförallt i BL. Därför är BL personliga favoriten. Dessutom är ligan ganska så oförutsägbar nuförtiden och alla lag kan slå alla (då menar jag på ett positivt sätt, inte som i Allsvenskan).

Bundesliga på Eurosport is the Shit! Dortmund - WB imorgon, vilken match det kommer att bli...

PS. Håller med om att domarna i La Liga är de sämsta, de älskar att dela ut kort till allt och alla hela tiden.
FoxMulder är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 10:35   #35

perrys avatar

Sharp$: 4222

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Inga problem, roligt att så många hakade på!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td