Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-07, 14:34   #16
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3900

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Det är la flertalet skador/borta i Tottenham ikväll?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 14:36   #17

jonne14s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Underspelet i FCK ser bra ut. De kan förlora så länge Barca vinner...
Tror också hårt på detta. Skulle FCK göra mål så lär det inte bli full fart framåt utan mer att slå vakt om ledningen. De har ingen som helst anledning att rusa framåt.
jonne14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 14:40   #18

Makandodeles avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 288
Standard

Barca kommer ändå med ett starkt lag, och även reserverna håller bra klass och vill visa att de förtjänar mer speltid. Dessutom kommer ju flera ordinarie till spel.

Inter måste ta fler poäng än Spurs för att kunna vinna gruppen och bli seedade. Dock har man stora skadeproblem, nu saknas även Sneijder och Lucio.
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 14:53   #19

Emileans avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
United -1
Twente +0.25
Werder Bremen dnb

blir mina spel i CL

Marseille rak - spelas imorgon
Har jag missat nått gällande Werder Bremen- Inter?

4-0 till inter senast, bremen är redan ute och inter har chans på förstaplatsen.
Emilean är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 15:02   #20

Sharp$: 201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emilean Visa inlägg

4-0 till inter senast, bremen är redan ute och inter har chans på förstaplatsen.
Inter saknar bl.a. Sneijder och har inte världens bästa form. Dessutom har de bortaplan och kanske inte världens största motivation eftersom det räcker med vinst eller kryss för Spurs för att de ska säkra gruppsegern, något som är rätt så troligt.
djgoebbels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 15:38   #21

Portugisens avatar

Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Barca matchar helt OK lag - glöm inte att de aldrig slagit Kazan! Hämndfaktor för Pep = talar för Barca...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 16:03   #22

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 8
Standard

Vad tror ni,Kan Inter vinna mot Werden B med 2 mål.Till odds 7.40.Werden är ju så himla ojämna..men de är ju samtidigt Inter oxå..
ubbe88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 16:10   #23

FoxMulders avatar

Sharp$: 4011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emilean Visa inlägg

Förutom det djgoebbels skrev här ovan, så är det inte enkelt att slå Werder på bortaplan. Dessa lag möttes faktiskt i CL för två år sedan och WB vann då hemma med 2-1, och italienska lag har allmänt svårt när de spelar i Tyskland, framförallt i Bremen.

Båda lagen är formsvaga och även tungt skadedrabbade, och trots att Inters reserver ändå håller hög klass är laget knappast lika slagkraftigt med Maicon, Lucio, Sneijder, J Cesar och Diego Milito borta från spel.

I WB saknas Naldo, Boenish, Wesley (och Vander). Pizarro och Silvestre, som precis återhämtat sig från sina respektive skador, kommer troligen inte att spela ikväll i denna betydelselösa match. Däremot så är Almeida tillgänglig för spel och han gör kanske sin sista match i Bremen-tröjan (han är avstängd i ligan året ut), då det ryktas om att han kanske ska säljas under vinteruppehållet. Jag tror att han är extra taggad ikväll och att han mer än gärna vill gottgöra sina fans för den dumma utvisningen han drog på sig hemma mot St-Pauli förra söndagen.

BTW, oddset på WB har sjunkit som en sten sen igår. Det fanns tidigare till 3.43 på pinnen, nu ligger runt 2.45 hos de flesta spelbolag.

Senast redigerad av FoxMulder den 2010-12-07 klockan 16:17.
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 16:31   #24

Emileans avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FoxMulder Visa inlägg
Förutom det djgoebbels skrev här ovan, så är det inte enkelt att slå Werder på bortaplan. Dessa lag möttes faktiskt i CL för två år sedan och WB vann då hemma med 2-1, och italienska lag har allmänt svårt när de spelar i Tyskland, framförallt i Bremen.

Båda lagen är formsvaga och även tungt skadedrabbade, och trots att Inters reserver ändå håller hög klass är laget knappast lika slagkraftigt med Maicon, Lucio, Sneijder, J Cesar och Diego Milito borta från spel.

I WB saknas Naldo, Boenish, Wesley (och Vander). Pizarro och Silvestre, som precis återhämtat sig från sina respektive skador, kommer troligen inte att spela ikväll i denna betydelselösa match. Däremot så är Almeida tillgänglig för spel och han gör kanske sin sista match i Bremen-tröjan (han är avstängd i ligan året ut), då det ryktas om att han kanske ska säljas under vinteruppehållet. Jag tror att han är extra taggad ikväll och att han mer än gärna vill gottgöra sina fans för den dumma utvisningen han drog på sig hemma mot St-Pauli förra söndagen.

BTW, oddset på WB har sjunkit som en sten sen igår. Det fanns tidigare till 3.43 på pinnen, nu ligger runt 2.45 hos de flesta spelbolag.
Okej, då förstår jag varför oddset ligger där det gör. Tack för klargörandet!
Emilean är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 16:37   #25

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3798

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djgoebbels Visa inlägg
Inter saknar bl.a. Sneijder och har inte världens bästa form. Dessutom har de bortaplan och kanske inte världens största motivation eftersom det räcker med vinst eller kryss för Spurs för att de ska säkra gruppsegern, något som är rätt så troligt.
kryss räcker ju inte alls för totts.. om tottenham kryssar å inter vinner så vinner inter gruppen! Tottenham e förövrigt ett kast bortalag i europa!

WB- inter kan dock sluta precis hursom..
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 16:42   #26

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Jag förstår verkligen inte detta. Om man som du spelar pga av motivation hos lagen borde Shalkes motivation att hamna etta i gruppen vara mer än att jaga europa league...
Shalke har varit upp och ner hela säsongen också.

FC Köpenhamn - Panathinkos U 2.5
Twente - Tottenham Ö 2.5

Senast redigerad av Lawio den 2010-12-07 klockan 16:53.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 17:15   #27

hejzs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 330
Standard

3/5u på Lyon TTL U2.5 till 1.877 @ pinnen
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 17:17   #28

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Tror att det är väldigt viktigt att invänta startelvor innan man lägger några spel ikväll. Då majoriteten av lagen säkert vilar spelare så kan det bli lite hur som helst.

Annars gillar jag de sista omgångarna av C.L. Oftast bara där man hittar riktigt bra spel. Min största bettingframgång var för ett par år sedan då jag lyckades pricka in en dubbel med Werder Bremen (4.10) och Shakhtar (8.50) mot Inter resp. Barca.
Då drack man gott de närmsta veckorna.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 18:25   #29

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2081
Standard

När hittar man startelvorna?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 19:02   #30

Davids avatar

Sharp$: 152
Standard

Jag lirar Panathinaikos under 0.5 mål till 2.00@Nordicbet. Har svårt att se att Köpenhamn släpper till nåt på parken. Grekerna har desssutom bara lyckats producera ett mål under hela CL. Lirar även under 2.5 mål till 1.75.
David är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td