![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Champions League 7-8/12
Tankar?
Barcelona - Rubin X2 är intressant, Rubin har varit bra mot barca och dessutom måste de vinna medan barca är redan vidare och många unga spelare kmr nog få chansen imon. FC København - Panathinaikos, FCK måste vinna, spiksäker etta? Bursaspor - Rangers, X2 och även rak 2:an är intressant. Finns rek här: https://www.sharps.se/forums/fotboll/...mpions-league/ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
![]()
Har tagit dessa 3 hittills, kan bli någon till.
Arsenal - Partizan Arsenal -1.0 HT 1.86 188bet Zilina - Spartak Moskva Över 2.5 2.11 188bet Twente - Tottenham Över 2.5 1.96 Pinnacle |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Har dessa hittills
United Arsenal HT/FT Arsenal - Partizan (4-6 goals) Shakhtar Barcelona |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Fråga: Hur kan Shalke, som vid seger säkrar gruppvinsten vara värderade till 4.50 mot Benfica, som i princip är utslagna?? Vad missar jag?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Jag tycker Spurs till 2.30 känns fint - säkrar i princip gruppseger vid vinst...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |||
![]()
Kommer spela på Manchester United.
Citat:
Citat:
Citat:
Senast redigerad av Lawio den 2010-12-07 klockan 12:28. Anledning: La till Benfia spelet. |
||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Jag förstår verkligen inte detta. Om man som du spelar pga av motivation hos lagen borde Shalkes motivation att hamna etta i gruppen vara mer än att jaga europa league...
Senast redigerad av Portugisen den 2010-12-07 klockan 12:49. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Ö2.5 i Benfica-Schalke känns på förhand ganska intressant. Båda lagen jagar en vinst, och Scalke tillåts därtill spela under lite mindre press eftersom målet trots allt bara sattes till kvalificering till åttondelen. Dessutom tog de en skön seger mot Bayern i helgen och bör därmed vara ganska lättade.
Benfica får tillbaka anfallaren Oscar Cardozo, som i ligaspelet gjort 6 mål på 8 matcher och i CL 1 mål på 2 matcher. Ska dock spåna vidare. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Underspelet i FCK ser bra ut. De kan förlora så länge Barca vinner...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Angående Twente- Tottenham så funderar jag på att lira Tottenham att vinna båda halvlekarna till 7,4 på betfair. Tycker detta odds är klart spelvärt och lite väl högt. Kan vara värt en mindre insats. Det är klasskillnad på lagen och Spurs kommer vara sugen på att ta första platsen i gruppen och vilja avgöra tidigt, någon som är inne på samma bana ?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
United -1
Twente +0.25 Werder Bremen dnb blir mina spel i CL Marseille rak - spelas imorgon ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|