![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Alltså Blatter kör ju på den inslagna vägen att sprida ut VM över hela världen och turen har helt enkelt kommit till Mellanöstern nu och enlig mig så finns det inget land som har samma förutsättningar som Qatar att organisera ett bra VM. Om Blatters väg är rätt väg att gå är dock en annan femma.
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Det handlar ju om att FIFA vill bredda intresset för fotbollen och ett sätt är då att anlägga VM i regioner som inte har haft mästerskapet innan.
Usa fick VM mycket pga detta, och det blev ju väldigt lyckat, slog både publik rekord vad gäller tittare framför tv-apparaterna, och tittare på plats på arenorna! Vi får se, tycker det känns väldigt spännande! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Herregud vilka arenor!! Förstår dock inte varför man behöver lägga miljarder av kronor på att ge dem en snygg design osv... En enkel j'kla klassisk arena är väl förfanken ok?
När får sverige vm då :/ ^^ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Jag skulle fan kunna tänka mig att åka till Qatar och titta på vm
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Frågan är dock när första(Stora) terrorist attentatet kommer nå Fotbolls Världen och vm, Världens största folkfest..?? Och då undrar man även hur många mer fotbolls vm kommer det igenteligen finnas?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Sommar-Os är världens största "folk-fest" skulle jag tippa....Och de har ju redan haft en terror-attack, Os i Munchen 1972, ändå är OS numera större än någonsin....
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
Själv hade jag föredragit England eller Spanien/Portugal till 2018 eller Australien 2022 just pga "turistsynvinkeln" och språket, så visst är det lite trist att inget av dessa VM gick dit man hoppats. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Håller med ovan om att det blir kul med ett VM i mellanöstern, det var deras tur. Arenorna ser helt sjuka ut, får se hur det blir i verkligheten.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |