![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]() ![]() Lovar att skänka dig en slant om jag ser dig sitta på trottoaren och frysa... (bara antar att du kommer sitta där eftersom du förlorat allt du äger * 2 nu!) - Funderar på Max ett av lagen gör mål mellan Tottenham - Liverpool @ 2.00. Sista matchen i denna omgången och vad som slår mig är att alla lag hittills har gjort mål. För att ta ett exempel på hur sällan detta inträffar så var senaste gången det hände; vecka 8 säsongen 03/04, med andra ord för över 7 år sedan(!) /Bortaplanskryssaren Roy klarar 0-0? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1957Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() Citat:
![]() Vars hittar man spelet? Ryggar nog med en slant, gick ju bra förra helgen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 | |
![]() Citat:
Annars är jag lika passionerad när jag slänger bort en hundralapp på helt omöjliga marknader haha ![]() Cheers M8 |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Mallorca
At. Bilbao Valencia Tror det blir fint med hemmavinster ikväll i La Liga.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Kan någon rapportera inläggen från trollet, orkar inte via iphonen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
stolt same som älskar hojt
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Det är gjort...
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Tråkigt att trippeln sprack på Auxerre, men så jäkla skönt att Spurs lyckades vända matchen och se till att helgen går i vinst istället för förlust
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|