Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-27, 00:43   #1

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

2010-11-28 Feyenoord - ADO Den Haag (Eredivisie)

Datum: 2010-11-28
Tid: 12:30
Sport: Fotboll
Land: Holland
Liga: Eredivisie
Match: Feyenoord - ADO Den Haag

Spel: ADO Den Haag
Insats: Dnb 64
Odds: 3.9
Bolag: Betfair

Motivering:
Feyenoord ligger på 16:e plats.

Ado ligger på 3:e plats enligt Unibets statistiktabell.

Feye fick stryk med hela 10-0 utav PSV för 6 omg. sedan, som ni säkert minns. medan Ado har slagit Ajax som trillat från en 4:e till en 8:e.

Feye har endast endast 1 seger på 10 matcher medans Ado har 5 segrar.

Oddset 3,9 för vinst på Ado tycker jag är ganska högt med tanke på vad dem lyckats prestera i förhållande till vad Feye har. Hoppas trenden håller i sig för Ado, då jag gjort ett riskfritt spel, därav den höga insatsen.

Senast redigerad av Snittgurkan den 2010-11-27 klockan 01:53.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 19:47   #2

Barbadoss avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg

Motivering:

Feye fick stryk med hela 10-0 utav PSV för 6 omg. sedan, som ni säkert minns. medan Ado har slagit Ajax som trillat från en 4:e till en 8:e.

Oddset 3,9 för vinst på Ado tycker jag är ganska högt med tanke på vad dem lyckats prestera i förhållande till vad Feye har. Hoppas trenden håller i sig för Ado, då jag gjort ett riskfritt spel, därav den höga insatsen.
den ryggas...
Barbados är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 20:11   #3

smalkes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Motivering:

Får man fråga vad du menar med statistiktabell? För i ligan så ligger ju ado på 7 plats och inte 3:e och Ajax ligger på 4 :e... om du inte syftar på ligatabellen så är det dock jag som har missuppfattat

För övrigt så håller jag med om att det är ett väldigt högt odds på Ado
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 20:47   #4

Blandade smågodis.

Standard

-

Citat:
Ursprungligen postat av smalke Visa inlägg
Får man fråga vad du menar med statistiktabell? För i ligan så ligger ju ado på 7 plats och inte 3:e och Ajax ligger på 4 :e... om du inte syftar på ligatabellen så är det dock jag som har missuppfattat

För övrigt så håller jag med om att det är ett väldigt högt odds på Ado
Det är något som är galet med tabellerna. Jag förmodar att jag menar ligatabell när jag skrev statistiktabell, om det nu inte finns olika sätt att redovisa statistik mellan olika bolag. Jag förmodar att Expekts tabeller inte uppdateras lika snabbt som andra bolags tabeller. Ado den Haag låg 7:a enligt Expekt medans Unibet har placerat Ado på 3 plats. Detta var läget igår. Jag förmodar att Unibets tabeller stämmer.
Gammal 2010-11-27, 20:52   #5

smalkes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nej unibets tabell är den som inte stämmer Här är den korrekta tabellen http://www.eredivisie.nl/statistieken
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 21:00   #6

Blandade smågodis.

Standard

Citat:
Det är något som är galet med tabellerna. Jag förmodar att jag menar ligatabell när jag skrev statistiktabell, om det nu inte finns olika sätt att redovisa statistik mellan olika bolag. Jag förmodar att Expekts tabeller inte uppdateras lika snabbt som andra bolags tabeller. Ado den Haag låg 7:a enligt Expekt medans Unibet har placerat Ado på 3 plats. Detta var läget igår. Jag förmodar att Unibets tabeller stämmer.
------------------------------------------------------------------------
Jag kom hem för 20 minuter sedan och jag undrar hur i helsike kan spelbolag lägga ut spel när dem inte har uppdaterat sina jävla tabeller. Jag har satsat €20 utöver mitt riskfria spel. Nu blir jag nervös. Jävla spelbolag.
Gammal 2010-11-27, 21:12   #7

Nians avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
------------------------------------------------------------------------
Jag kom hem för 20 minuter sedan och jag undrar hur i helsike kan spelbolag lägga ut spel när dem inte har uppdaterat sina jävla tabeller. Jag har satsat €20 utöver mitt riskfria spel. Nu blir jag nervös. Jävla spelbolag.
Ett tips är ju att du dubbelkollar statistiken nästa gång, oftast tar ju bolagen in sin statistik från externa tjänster och kan såldes inte hållas ansvariga för hur och när den uppdateras, det brukar oftast också stå i det finstilta.

Kolla gärna på rena statistik sidor när du ska kolla sådant.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 21:20   #8

Blandade smågodis.

Standard

-

Citat:
Ursprungligen postat av smalke Visa inlägg
Nej unibets tabell är den som inte stämmer Här är den korrekta tabellen http://www.eredivisie.nl/statistieken
Ja, så det kan te sig. Förhoppningsvis kanske inte tabelläget har någon större betydelse. Men att Ado låg 3:a enligt Unibets tabell föranledde mig att satsa €20 extra på Ado-vinst.
Gammal 2010-11-27, 21:36   #9

Blandade smågodis.

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Ett tips är ju att du dubbelkollar statistiken nästa gång, oftast tar ju bolagen in sin statistik från externa tjänster och kan såldes inte hållas ansvariga för hur och när den uppdateras, det brukar oftast också stå i det finstilta.

Kolla gärna på rena statistik sidor när du ska kolla sådant.
Helt korrekt.
Men då kan man ju undra om bolagen inte går efter tabeller själva när dem lägger ut odds och vilken statistik använder dem sig själva utav i så fall? Och är det sådan statistik som dem inte lämnar ut? Det är bara mina funderingar.
Hoppas bara att ni själva tänker till, om just den matchen, så att ni själva kan fatta ett beslut om den är värd att ryggas. Med vänliga hälsningar SG.
Svara

td