![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 25/11
God afton
![]() va lirar ni idag? denna ganska torra fotbollsdag.... Det enda jag kan hitta som värt en peng är independiente som möter ldu quito hemma. Förra matchen förlorade man med 3-2 vilket får sägas va bra med tanke på att man låg under med 3 mål efter ca 55 minuter. Jag såg förra matchen och independiente spelade riktigt bra, man hade flest chanser de första 30 min. Efter det lät man ldu komma in i i matchen och släppte då in 1 mål i första halvleken. Antagligen blev man trött pga höjden. I början av andra tryckte ldu in 2 till och började därefter spela lite slappt, vilket resulterade till att independiente kunde göra 2 snygga mål. ldu quito är inte alls lika bra på bortaplan som på hemmaplan och särskilt utanför Ecuador spelar man dåligt. Historiskt har independiente vunnit alla matcher mot lag från Ecuador och man har inte släppt in något mål. Independientes laguppställning Hilario Navarro, Julian Velasquez, Eduardo Tuzzio, Leonardo Galeano, Nicolas Cabrera, Roberto Battión, Hernan Fredes, Lucas Mareque, Facundo Parra, Andres Silvera och Martin Gomez. Denna är samma som spelade borta mot LDU Quito. Coachen ska även ha sagt att detta kommer vara hans livs match och att han tänker göra allt för att vinna. Nedan finns lite kommentarer från coachen som tydligen kommer från Turkiet haha Översatt med google translate Turken kom till Independent den 5 oktober och snart teamet kunde finna sin väg. Men för honom är hans ansvar minimal: "Jag har bara 15 procent, resten av spelarna De är alla mycket engagerade.." Han tillade: "Detta scenario är inte vad jag föreställde ingen i klubben Vi är här på meriter av spelarna som tog upp en hel del.." Enligt independiente hemsida är det slutsålt så jag tippar på att publiken kommer hjälpa laget till seger! Ikväll måste man vinna för att få förlängning/ gå vidare. Independiente är bättre defensivt än ldu quito och bör kunna trycka in åtminstone 1 mål! independiente ger just nu 1.95 @ expekt ![]()
Sandy (+1) Senast redigerad av snooze den 2010-11-25 klockan 02:52. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Har redan 1.5u på Independiente till 1.90 men funderar på att trycka in liite mer till 1.95. Får se hur jag gör.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Haha coachen Antonio Mohamed i Independiente kallas för "El Turco" så han är ju "Turken"
![]() Funderar på att hänga på Independiente snooze,hittade det här också. http://www.futbolecuador.com/stories/publica/17532 //Volviendo a lo futbolístico, durante la práctica, el técnico Edgardo Bauza no realizó movimientos tácticos y los jugadores cumplieron con un trabajo recreativo. Los tres delanteros extranjeros que están en duda por lesión, Juan Manuel Salgueiro, Carlos Luna y Hernán Barcos estuvieron a parte del grupo y solamente Salgueiro pudo trotar un poco. Se esperará hasta último momento para saber quién puede jugar y quién no, aunque “el Patón” no es muy optimista. En horas de la mañana, Bauza había señalado que pensaba alinear a los dos atacantes que estén en mejores condiciones, pero, en la tarde, él mismo reconoció que eso será difícil. Al volvérsele a preguntar si pensaba que podían estar al menos dos de los tres, el estratega señaló: “Ojalá. Yo no creo. No los veo bien. Veo al “Chino” (Luna) con el pie muy hinchado y a Hernán que no puede ni caminar.”// 3 anfallare i LDU har skadeproblem till matchen,Salgueiro,Luna och Barcos. Verkar som Salgueiro kan spela men de andra två troligen inte då de inte ens kunde jogga igår på träningen. Verkar som psykkriget är igång också då det även står i artikeln att LDU inte fick träna på matcharenan som utlovat och bara får 180 biljetter till bortaklacken. Tror vi har vinnaren av turneringen i matchen ikväll efter att Palmeiras chokade igår så blir hårt men fördel Independiente. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Har också spelat Independiente sen igår kväll. Något som förbryllade mig redan för några dagar sedan var att, enligt statistiken, så spelade LDU två(!) matcher samma dygn i ligan. Det låter för mig, fortfarande, osannolikt men vart jag än kollat så talar statistiken om detta. Matcherna fanns även båda live så de spelades, men min tanke var ju att den ena måste ha varit en reservlagsmatch. Någon som kan konfirmera?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Oddsen på Independiente stiger.. Finns bland annat till 2.34 på pinnacle i nuläget.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Yeah mycket skumma höjningar,vafan nudå?
Tur att jag inte spelat ännu,måste forska lite vad som pågår. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
180 biljetter!?!?
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
va fan händer?
![]() vet du vlad?
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
5 gånger pengarna. kan någon förklara va som händer snälla
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Sitter me X2 till 1.16 jag.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|