Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-26, 17:42   #16

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

NU har jag lirat 4u på över 5.5 kort på bwin till 1.67. Bet365 har t ex över 7.5 till 1.875

Blir av tradition mycket kort o den sitter minst 2/3ggr. Inga superbra sats på Iturralde men ja, han verkar iaf inte vara extremt snål med korten.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-28, 19:18   #17

Zimonds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hur troligt tror ni det är att Real Madrid vinner bollinnehavet?
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-28, 19:21   #18

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zimond Visa inlägg
ej troligt alls
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 01:24   #19
PHX

PHXs avatar

Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zimond Visa inlägg
Vid Mourinho vid rodret tror jag han låter Barca ha boll och kommer försöka gå på snabba omställningar (likt Inter - Barca på San Siro förra CL, 3-1).
Sa innan i tråden att jag tror på DNB RM, men börjar mer och mer sikta in mig på singelkrysset. Då jag tror det är viktigare för Mourinho att INTE förlora istället för att försöka vinna, (trots allt bortaplan).

Då får man även rikta sig till Slurf denna gång; El Clasico fastställer den 13e omgången i La Liga. Hittills denna omgången har det inte blivit ett enda kryss. Senast det hände var... ja, det pallar jag inte kolla upp vid denna sena timme. Och som sagt, singelkryss tycker jag själv är för riskabelt, så får nog hålla med om grabbarna ovan om att någon form av underspel kan vara intressant. 1-1?
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 01:56   #20

Sharp$: 2506
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg
Vid Mourinho vid rodret tror jag han låter Barca ha boll och kommer försöka gå på snabba omställningar (likt Inter - Barca på San Siro förra CL, 3-1).
Sa innan i tråden att jag tror på DNB RM, men börjar mer och mer sikta in mig på singelkrysset. Då jag tror det är viktigare för Mourinho att INTE förlora istället för att försöka vinna, (trots allt bortaplan).

Då får man även rikta sig till Slurf denna gång; El Clasico fastställer den 13e omgången i La Liga. Hittills denna omgången har det inte blivit ett enda kryss. Senast det hände var... ja, det pallar jag inte kolla upp vid denna sena timme. Och som sagt, singelkryss tycker jag själv är för riskabelt, så får nog hålla med om grabbarna ovan om att någon form av underspel kan vara intressant. 1-1?
Mourinho kommer inte komma ner till Barca för att nöja sig med ett kryss, han kommer göra vad som helst för att vinna, själv skulle jag nog spela 0-2 till Madrid då jag tycker Barcelona är för överskattade. Var beredda på att se Mourinho magic
Japparen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 01:58   #21

Slurfs avatar

Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg

Haha, tyvärr gick ju inte Spurs-Pool spelet idag. Men ja hoppar nog denna då jag hejar på marängerna, min bror är ett stort fan och det har smittat av sig. Blir så segt att se matchen om jag lirat något (mer än kortspelet)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 09:57   #22

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Rak tvåa på Real och att CR gör mål.

Vad tror ni om det, kan det vara något?
har också en rak tvåa samt Real -1 . Och Ronaldo gör två och tre mål,lite övermod kanske
tavring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 10:20   #23

Lunkans avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 899
Standard

Underspelet kanske skulla kunna locka, och om jag inte misstar mig slutade båda matcherna under 2.5 förra året?
Dock, återigen om jag inte misstar mig, har det varit ganska målrikt överhand dessa lag emellan. Jag räknade på det och fick det till att det blivit 27 mål de senaste 8 matcherna.
Frågan man måste ställa sig är om man verkligen vågar underspel på El Classico? Jag vågar nog inte.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 12:19   #24

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan Visa inlägg
Underspelet kanske skulla kunna locka, och om jag inte misstar mig slutade båda matcherna under 2.5 förra året?
Dock, återigen om jag inte misstar mig, har det varit ganska målrikt överhand dessa lag emellan. Jag räknade på det och fick det till att det blivit 27 mål de senaste 8 matcherna.
Frågan man måste ställa sig är om man verkligen vågar underspel på El Classico? Jag vågar nog inte.
Vadå våga? Murre kan stoppa barcas spel utan problem. Många som klarat av det senaste året.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 12:39   #25

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 210
Standard

Tror ni det blir många byten av båda lagen???? 0-3 byten 20 gånger pengarna på Unibet
tavring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 15:03   #26
DD

Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har själv spelat 2u på att Ramos inte får gult kort 2.00@betsson. Funderar även på att lägga 1u på krysset om jag får runt 4.0 i odds.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 15:07   #27
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Saxat från aftonbladet:

BARCELONA. José Mourinho får möblera om i startelvan på matchdag.
Anfallaren Gonzalo Higuaín, 23, är skadad och kan inte spela mot Barcelona i kväll, uppger spanska tidningen Marca.
I hans ställe får Karim Benzema hoppa in.
Gammal 2010-11-29, 15:21   #28
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3900

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Tungt avbräck....
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 15:26   #29

Sharp$: 187
Standard

Benzema är bättre så det är inte så big deal...
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 15:27   #30

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Har själv spelat 2u på att Ramos inte får gult kort 2.00@betsson.
Det skulle jag absolut inte ha gjort.

Iturralde González är uttalad Athletic Bilbao fan och hardcore bask. Dessutom brukar han tycka om att ge Real Madrid gula kort och där har han Sergio Ramos som favorit offer.

Statistik för Real: 22 varningar, 3 utvisningar (2,44 varningar/match). Mest varnade spelare: Sergio Ramos (3).
Statistik för Barca: 16 varningar, 0 utvisningar (1,78 varningar/match). Mest varnade spelare: Carles Puyol (2).
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td