|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-23, 23:16 | #46 |
Ja, har lärt mig en läxa nu.
Hädanefter ska jag lite mer på min magkänsla. Det är fruktansvärt hur många "skrällar" jag hade kunnat sätta bara dom 2-3 senaste månaderna om jag gått emot "experterna" Ja, antar att du har rätt. Men efter Mammas historia för några år sen så har jag ofta det i bakhuvudet, ÄNDRA ALDRIG. Men så gör jag det i alla fall, får la skylla mig själv helt enkelt att jag "fegade" ur och valde favoriten istället. Vi får hoppas på 12 rätt och några "hundralappar" .. Hoppas på FCK och Glasgow Rangers så kanske det blir lite pengar trots allt.
2010-11-23, 23:23 | #47 |
Skitdag. Kan inte förstå hur Chesterfield kunde torska, men men.
|
|
2010-11-23, 23:35 | #48 |
Slurf, håller med dig helt angående dina argument.
|
|
2010-11-23, 23:51 | #49 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
Alltså, hur räknar du här? Om prognosen går in, vilket betyder X i de 5 matcher som är kvar så har du ju 3 fel till.... Sen fungerar det ju som så att hjärnan är väldigt selektiv i vad vi minns. Vi glömmer de gånger vi ändrar oss och spelen sitter, men kommer mycket lättare ihåg de gånger som vi ändrar oss och spelen därmed inte sitter.... |
|
2010-11-24, 00:27 | #50 | |
Citat:
Det jag menade var att jag hade suttit alla dagens matcher och hade mycket bra chanser (enligt mig) inför morgondagen. Inget annat MVH