Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-23, 23:16   #46

Malderisss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 223
Standard

Ja, har lärt mig en läxa nu.

Hädanefter ska jag lite mer på min magkänsla.
Det är fruktansvärt hur många "skrällar" jag hade kunnat sätta bara dom 2-3 senaste månaderna om jag gått emot "experterna"

Ja, antar att du har rätt.
Men efter Mammas historia för några år sen så har jag ofta det i bakhuvudet, ÄNDRA ALDRIG.

Men så gör jag det i alla fall, får la skylla mig själv helt enkelt att jag "fegade" ur och valde favoriten istället.

Vi får hoppas på 12 rätt och några "hundralappar" ..

Hoppas på FCK och Glasgow Rangers så kanske det blir lite pengar trots allt.
Gammal 2010-11-23, 23:23   #47

smiths avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 217
Standard

Skitdag. Kan inte förstå hur Chesterfield kunde torska, men men.
smith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 23:35   #48

alexybts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 431
Standard

Slurf, håller med dig helt angående dina argument.
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 23:51   #49

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Malderiss Visa inlägg
Jag mår inte bra just nu alltså..

Lämnade in europatipset idag..

Gjorde klart en hel kupong med 1X på Braga - Arsenal.
Sedan fick jag höra någonting i bakhuvudet som jag hört tidigare från en viss Mr.Wenger.
Så jag gjorde en likadan lapp men ändrade till X2 på Braga - Arsenal.
Alla matcher för dagen satt utom Arsenal enligt ovan.

Lägg därtill att jag har:
Inter - Twente 1X2
Tottenham - Bremen 1X
Glasgow - United 12
Pana - Barcelona 2
Rubin - FCK 12

Prognos 647 000 kr 13 rätt =(

Spoiler:
Aja, ska väl inte klaga...

Morsan har berättat att hon ändrade en spik som hon hade på måltipset i sista sekund, hade hon inte gjort det hade hon fått dela på 10 miljoner med 1 (!) annan.
Så istället för 5 miljoner blev det 37 000 kr.
Då hade jag gått in i depression vill jag lova.

Alltså, hur räknar du här? Om prognosen går in, vilket betyder X i de 5 matcher som är kvar så har du ju 3 fel till....

Sen fungerar det ju som så att hjärnan är väldigt selektiv i vad vi minns. Vi glömmer de gånger vi ändrar oss och spelen sitter, men kommer mycket lättare ihåg de gånger som vi ändrar oss och spelen därmed inte sitter....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 00:27   #50

Malderisss avatar

Sharp$: 223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
[/SPOILER]

Alltså, hur räknar du här? Om prognosen går in, vilket betyder X i de 5 matcher som är kvar så har du ju 3 fel till....

Sen fungerar det ju som så att hjärnan är väldigt selektiv i vad vi minns. Vi glömmer de gånger vi ändrar oss och spelen sitter, men kommer mycket lättare ihåg de gånger som vi ändrar oss och spelen därmed inte sitter....
Klart jag inte räknar med 647 000 men jag tror helt klart att det blir över XX XXX även om resterande matcher vinns av favoriterna, i och med att Braga vann.
Det jag menade var att jag hade suttit alla dagens matcher och hade mycket bra chanser (enligt mig) inför morgondagen.
Inget annat

MVH
Svara

td